FORMULA 1

Ο διάδοχος είναι εδώ!

Ο διάδοχος είναι εδώ!
ραικόνεν

Ο Κίμι στην πρώτη του εμφάνιση με τη Ferrari , θριαμβεύσε στο παρθενικό GP, στη Μελβούρνη

Βρέθηκε ο διάδοχος του Μίκαελ Σουμάχερ για τη Ferrari ; Βιαστικό συμπέρασμα θα πεί κανείς. Όποιος όμως έκανε το κόπο να ξυπνήσει στις πέντε το πρωί είδε ένα Κίμι Ραϊκόνεν ο οποίος κυριάρχησε στη πίστα της Μελβούρνης και δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα πραγματοποιόντας μια ηγετική εμφάνιση.
Στη δεύτερη και τρίτη θέση οι δυο ριζικά ανανεωμένες McLaren. Δεύτερος ο παγκόσμιος πρωταθλητής Φερνάντο Αλόνσο και τρίτος ο νεαρός πρωτοεμφανιζόμενος Λίουις Χάμιλτον. Στο πρώτο του Γκραν Πρί ο νεαρός Βρετανός έδειξε ψύγματα του πλούσιου ταλέντου δικαιώνοντας τους ανθρώπους της McLaren που το εμπιστεύτηκαν.

Στη τέταρτη θέση ο Χάιντφιλντ με BMW και στη Πέμπτη ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα. Στην έκτη θέση τερμάτισε ο έτερος οδηγός της Ferrari, Φελίπε Μάσα ο οποίος αξίζει να σημειωθεί ότι ξεκίνησε απο τη 16η θέση.Την οχτάδα συμπλήρωσαν ο Ρόσμπεργκ, της Williams- Toyota και Ράλφ Σουμάχερ της Toyota.

Αναλυτικά οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών :

Κίμι Ραΐκόνεν :

" Ήταν μια φανταστική νίκη. Είναι σπουδαίο που κέρδισα ξανά, αλλά με την καινούργια μου ομάδα και θέλω να τους ευχαριστήσω που μου έδωσαν ένα πραγματικά εξαιρετικό μονοθέσιο. Είχαμε προετοιμαστεί πολύ καλά για τον αγώνα και ξέραμε τι έπρεπε να κάνουμε αλλά αντιμετωπίσαμε κάποιες δυσκολίες. Ένιωσα πολύ όμορφα που άκουσα τον εθνικό ύμνο της χώρας μου από τον πόντιουμ. Πρέπει να πω ότι πέρσι ο ιταλικός ύμνος ήταν αυτος που άκουγα συνήθως. Ηταν ένα καταπληκτικό ξεκίνημα στο φετινό πρωτάθλημα. Γνωρίζουμε ότι έχουμε ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε έτσι ώστε γίνουμε ακόμα καλύτεροι και προ πάντων, πιο αξιόπιστοι."


Φερνάντο Αλόνσο : " Ήταν ένα πολύ καλό ξεκίνημα για την φετινή σεζόν και την νέα μου καριέρα στην McLaren. Σίγουρα πάντα η νίκη είναι καλύτερη αλλά ο Κίμι ήταν λίγο πιο γρήγορος σήμερα, τελοσπάντων μαζέψαμε τους περισσότερους βαθμούς που θα μπορούσαμε και είμαι πραγματικά ικανοποιημένος. Η έναρξη ήταν παράξενη καθώς οι BMW's ήταν πολύ γρήγορες και ήμουν προσηλωμένος για να μην χάσω την θέση μου από τον Χάιντφελντ. Στην συνέχεια βρισκόμουν πίσω από τον Λούις (Χάμιλτον), και προσπαθούσα να μείνω συγκεντρωμένος για να συνεχίσω να τον ακολουθώ, αλλά ορισμένες φορές μείωνα ταχύτητα για να μην ανεβάσει θερμοκρασία το μονοθέσιο. Μετά το δεύτερο pitstop κατάφερα να περάσω δεύτερος. Και οι δυο επιλογές των ελαστικών της Bridgestone λειτούργησαν καλά. Θα συνεχίσουμε τώρα να δουλεύουμε σκληρά έτσι ώστε να έχουμε την ευκαιρία να "χτυπήσουμε" την Ferrari στο Grand Prix της Μαλαισίας."


Λούις Χάμιλτον : "Είμαι εκστασιασμένος- το σημερινό αποτέλεσμα ήταν καλύτερο από αυτό που ονειρευόμουνα για το ντεμπούτο μου. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα που δούλεψε σκληρά κατά την διάρκεια του χειμώνα, και για αυτό τον λόγο πιστεύω ότι ήμουν απόλυτα προετοιμασμένος. Ο αγώνας είχε πολύ ένταση και δούλεψα σκληρά. Έκανα κάποια λάθη αλλά ευτυχώς όχι τόσο σημαντικά και πραγματικά το απόλαυσα. Ήταν πολύ ωραίο που βρισκόμουν πρώτος για λίγους γύρους αλλά ήξερα ότι ήταν προσωρινό. Τώρα πρέπει να δουλέψουμε πολύ για το Γκραν Πρι της Μαλαισίας αλλά και την υπόλοιπη σεζόν, και πλέον δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι μπορούμε να στηριχθούμε στην σημερινή επιτυχία".



H τελική κατάταξη:



1. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία) Ferrari 1:25, 28.770
2. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία) McLaren-Mercedes +7.2''
3. Λιούις Χάμιλτον (Μ.Βρετανία) McLaren-Mercedes +18.5''
4. Νικ Χάιντφελντ (Γερμανία) BMW Sauber +38.7''
5. Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Ιταλία) Renault +66,4''
6. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία) Ferrari +66,8''
7. Νίκο Ρόζμπεργκ (Γερμανία) Williams-Toyota +1 γύρο
8. Ραλφ Σουμάχερ (Γερμανία) Toyota +1γύρο
9. Γιάρνο Τρούλι (Ιταλία) Toyota +1 γύρο
10. Χάικι Κοβαλάινεν (Φινλανδία) Renault +1 γύρο
11. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία) Honda +1 γύρο
12. Τακούμα Σάτο (Ιαπωνία) Super Aguri-Honda +1 γύρο
13. Μαρκ Γουέμπερ (Αυστραλία) Red Bull-Renault +1 γύρο
14. Βιταντόνιο Λιούτσι (Ιταλία) Toro Rosso-Ferrari +1 γύρο
15. Τζένσον Μπάτον (Μ.Βρετανία) Honda +1 γύρο
16. Άντονι Ντέιβιντσον (Μ.Βρετανία) Super Aguri-Honda + 2 γύροι
17. Άντριαν Σούτιλ (Γερμανία) Spyker-Ferrari +2 γύροι

Αποσύρθηκαν:
Κρίστιαν Άλμπερς (Ολλανδία) Spyker-Ferrari μετά από 10 γύρους
Σκοτ Σπιντ (ΗΠΑ) Toro Rosso-Ferrari μετά από 28 γύρους
Ρόμπερτ Κούμπιτσα (Πολωνία) BMW Sauber μετά από 36 γύρους
Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Σκωτία) Red Bull-Renault μετά από 48 γύρους
Αλεξάντερ Βουρτς (Αυστρία) Williams-Toyota μετά από 48 γύρους

Βαθμολογία οδηγών



1. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία) 10
2. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία) 8
3. Λιούις Χάμιλτον (Μ.Βρετανία) 6
4. Νικ Χάιντφελντ (Γερμανία) 5
5. Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Ιταλία) 4
6. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία) 3
7. Νίκο Ρόζμπεργκ (Γερμανία) 2
8. Ραλφ Σουμάχερ (Γερμανία) 1

Βαθμολογία κατασκευαστών



1. McLaren-Mercedes 14
2. Ferrari 13
3. BMW-Sauber 5
4. Renault 4
5. Williams-Toyota 2
6. Toyota 1














































TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ