Ενδεικτικό είναι ότι μετά από επτά πλήρεις Ειδικές σήμερα (14/2) του 2ου αγώνα του WRC 2025 οι πέντε πρώτοι βρίσκονται μέσα στα 9,1 δευτερόλεπτα που χωρίζουν τον πρωτοπόρο Έβανς από τον πέμπτο της γενικής, τον πρωταθλητή Τιερί Νεβίλ της Hyundai.
Σε αυτές τις επτά Ειδικές η πρωτοπορία του αγώνα άλλαξε χέρια πολλές φορές – και ενδεικτικό είναι ότι στην προτελευταία ΕΔ επικεφαλής ήταν ο Οτ Τάνακ. Δύο Ειδικές νωρίτερα στην ίδια θέση βρέθηκε ο Κατσούτα, πριν ο Έβανς ανακτήσει το προβάδισμα.
Οι δύο τελευταίες Ειδικές της ημέρας έγιναν ενώ είχε πέσει η νύχτα στον σκανδιναβικό βορρά. Κι ενώ στην πρώτη από αυτές ο Τάνακ πήρε το προβάδισμα, στην επόμενη το έχασε όταν υπερθερμάνθηκαν τα ελαστικά του Hyundai i20 N Rally1.
Στο πρωινό loop των τριών επαναλαμβανόμενων Ειδικών (πριν το Sprint της υπερειδικής Umea που έκλεισε τη μέρα) ο Έβανς ξεκίνησε με έναν εξαιρετικό χρόνο το πρωί – αλλά η αντεπίθεση του Αντριέν Φουρμό της Hyundai με νίκες στις δύο επόμενες ΕΔ είχε ως αποτέλεσμα ο Ουαλός να φτάσει στο μεσημεριανό Σέρβις με ισχνή διαφορά, 1,9’’ από τον Γάλλο. Από κοντά ακολουθούσαν οι Τάνακ και Κατσούτα, καθώς μόλις 8,4’’ χώριζαν τους τέσσερις πρώτους.
Το επίγευμα του Έβανς είναι ακόμα πιο αξιοσημείωτο, καθώς εκκινούσε πρώτος και άνοιγε το δρόμο λέγοντας πως “τα πήγαμε εντάξει, αλλά ήταν αρκετά δύσκολο να ‘διαβάσω’ την πρόσφυση”.
Όμως, και η απόδοση του Φουρμό είναι και πάλι εντυπωσιακή, όπως ήταν και στο ντεμπούτο του με τη Hyundai στο Μόντε Κάρλο. Ο Γάλλος είχε καλή αίσθηση με τα ελαστικά και δήλωσε ότι του άρεσε η οδήγηση σε αυτές τις συνθήκες – και η μόνη “παραφωνία” για εκείνον σήμερα ήταν όταν του έσβησε για λίγο ο κινητήρας στην πρώτη απογευματική Ειδική.
Ο Νεβίλ, αντίθετα, δεν ξεκίνησε με εξίσου καλή αίσθηση του δικού του i20 N Rally1 σήμερα, καθώς πάσχιζε με τις υποστροφικές τάσεις του αυτοκινήτου. Αλλά το απόγευμα ο Βέλγος κατάφερε να βρει το ρυθμό του και να μείνει μέσα στη μάχη της νίκης.
Αντίστοιχα προβλήματα υποστροφής είχε και ο Τάνακ το πρωί, καθώς οι οδηγοί της Hyundai σε αυτό τον αγώνα προσπαθούν να φέρουν στα μέτρα τους το εκτενώς αναβαθμισμένο i20 N Rally1 (το οποίο δεν είχαν διαθέσιμο στο Μόντε).
Ο Κατσούτα ήταν εξίσου εντυπωσιακός με τον Φουρμό, με μια σειρά τερματισμών στην πρώτη τριάδα των Ειδικών. Και η απόδοση του Ιάπωνα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή αν αναλογιστούμε ότι ο Κάλε Ροβάνπερα, με το έτερο GR Yaris Rally1, έχει μείνει 16,4’’ πίσω από τον “Τάκα” και 25,5’’ μακριά από την κορυφή – εκνευρισμένος με το ρυθμό του και με την αδυναμία να βρει λύσεις στο μεσημεριανό σέρβις. Ο δις πρωταθλητής, έτσι, δεν μπήκε στην πρώτη τριάδα καμίας από τις 7 σημερινές ΕΔ.
Αντιθέτως, στην τριάδα δύο Ειδικών μπήκε ο Μάρτινς Σέσκς της M-Sport Ford, στην επιστροφή του στο μπάκετ του Ford Puma Rally1. Την πρώτη οκτάδα κλείνει ο ομόλογός του στην ομάδα της Κούμπρια, Τζος ΜακΕρλίν, στον δεύτερο αγώνα του στην κορυφαία κατηγορία των ράλι.
Η δεύτερη μέρα του αγώνα, αύριο Σάββατο (15/2), περιλαμβάνει άλλες επτά Ειδικές υψηλής ταχύτητας, μήκους 101,96 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Ράλι Σουηδίας 2025, Γενική κατάταξη μετά την ΕΔ8
WRC.COM