Ο Φερστάπεν αμύνθηκε στην επίθεση των McLaren για να κερδίσει το Sprint της Αυστρίας
Ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB20 κατέκτησε τη νίκη του τρίτου φετινού αγώνα Sprint της Formula 1, στο πλαίσιο του GP Αυστρίας, κερδίζοντας μια συναρπαστική μάχη με τις δύο McLaren MCL38. Ο Όσκαρ Πιάστρι εκμεταλλεύτηκε τη μάχη του Ολλανδού με τον Λάντο Νόρις για να περάσει στην 2η θέση. Πίσω από τον Νόρις την εξάδα έκλεισαν οι Τζορτζ Ράσελ, Κάρλος Σάινθ και Λιούις Χάμιλτον.
Λίγο πριν το μέσον του μικρού αγώνα Sprint των 24 γύρων (που έγιναν 23 μετά την αρχική ματαίωση για έναν γύρο της εκκίνησης) στο Σπίλμπεργκ της Αυστρίας, στο πλαίσιο του 11ου φετινού αγωνιστικού τριημέρου της Formula 1, ο Μαξ Φερστάπεν βγήκε νικητής της τριπλής μάχης με τους Νόρις και Πιάστρι - και έκτοτε άνοιξε διαφορά ασφαλείας για να κερδίσει το 10ο από τα 15 συνολικά Sprint που έχουν διεξαχθεί την τελευταία τετραετία.
Πίσω από τους Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις με τις δύο McLaren, ο Τζορτζ Ράσελ βγήκε νικητής της μάχης του με τον Κάρλος Σάινθ, αλλά ο Ισπανός κατάφερε να αμυνθεί στην πίεση του Λιούις Χάμιλτον που τον ακολουθούσε με την έτερη Mercedes W15.
Ο Σαρλ Λεκλέρ με την άλλη Ferrari κατάφερε να ανέβει από την 10η θέση του στην εκκίνηση στην 7η, αλλά στη συνέχεια δεν έγινε απειλητικός για τον επτάκις πρωταθλητή μπροστά του. Τον τελευταίο βαθμό της ημέρας, με την 8η θέση, πήρε ο Σέρτζιο Πέρεζ με τη δεύτερη Red Bull RB20.
Στην αρχή του Sprint έγινε και δεύτερος γύρος σχηματισμού, διότι η πρώτη εκκίνηση ματαιώθηκε. Αιτία ήταν η επικίνδυνη θέση στην οποία βρίσκονταν κάποιοι φωτογράφοι στην πρώτη στροφή, εμπρός από την προστατευτική μπαριέρα.
Έτσι, όταν πια ο αγώνας ξεκίνησε ο Φερστάπεν κράτησε και στην πρώτη στροφή το προβάδισμα από τους Νόρις και Πιάστρι που ακολούθησαν. Σύντομα ο Σάινθ έκανε μια γενναία επίθεση και πέρασε τον Ράσελ για την 4η θέση, ενώ στην κορυφή ο Φερστάπεν άρχισε να δέχεται την πίεση από τον Νόρις - που είχε το DRS στη διάθεσή του.
Ο Βρετανός της McLaren κλιμώκωσε την επίθεσή του στον 5ο γύρο: στην ανηφορική δεξιά στροφή 3 βούτηξε στα φρένα και έκανε την κίνησή του στον Ολλανδό από την εσωτερική, με αποτέλεσμα να ανοικτούν και οι δύο και ο Νόρις να τεθεί επικεφαλής.
Όμως, η καθυστέρηση των δύο πρώτων στη μάχη τους επέτρεψε στον Πιάστρι να τους πλησιάσει σε απόσταση αναπνοής. Μετά την κατηφόρα, στα φρένα της επόμενης στροφής 4 ο Μαξ έκανε την κίνησή του στη McLaren από την εσωτερική και πέρασε και πάλι στην κορυφή, στέλνοντας τον Νόρις να ανοιχτεί στην εσωτερική.
Αυτή η νίκη δημιούργησε το κενό που έψαχνε ο Πιάστρι για να μπει και εκείνος στη μάχη - και το έκανε, για να πάρει τη 2η θέση από τον Άγγλο ομόλογό του στη McLaren. Σε όλο τον αγώνα, έκτοτε, ο Νόρις πίεζε τον Αυστραλό, αλλά παρότι άνοιξε το DRS του ποτέ δεν έκανε την επίθεσή του στον Όσκαρ. Θα ήταν εξαιρετικά παράτολμο για τη McLaren, που είχε πολλά να χάσει (συγκεκριμένα 13 βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών) για χάρη του εγωισμού του Νόρις.
Ο Φερστάπεν, όλη αυτή την ώρα, αύξανε τη διαφορά του αργά αλλά σταθερά, προκειμένου να προστατεύσει τα ελαστικά του. Βγήκε σύντομα (στον 10ο γύρο) από την απόσταση DRS του Πιάστρι και έφτασε έπειτα με άνεση μέχρι την καρό σημαία.
Στο μεταξύ, ο Ράσελ κατάφερε να κάνει την κίνησή του και να ανακτήσει την 4η θέση από τον Σάινθ στον 8ο γύρο, με μια όμορφη προπέραση με τη βοήθεια του DRS από την εξωτερική της στροφής 4. Όμως, η McLaren του Νόρις ήταν ήδη 3'' μπροστά από τον Άγγλο της Mercedes, για να μπορέσει να διεκδικήσει την είσοδο στην τριάδα.
Μετά από το σημερινό αγώνα Sprint, στις 17:00 σήμερα (29/06) ξεκινούν οι δοκιμές κατάταξης για το αυριανό κυρίως GP της Αυστρίας. Μείνετε συντονισμένοι στο SPORT24 για το LIVE των κατατακτήριων από την πίστα του Σπίλμπεργκ.