O Φερστάπεν ανήσυχος για τις επιπτώσεις του προβλήματος της RB20 στις δοκιμές του Καναδά
Το πρόβλημα στο υβριδικό σύστημα της μονάδας ισχύος της Honda, στην πλάτη της Red Bull RB20, άφησε τον Μαξ Φερστάπεν με μόνο 4 γύρους στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Καναδά, αλλά ο Ολλανδός ανησυχεί πιο πολύ για τις επιπτώσεις που θα έχει αργότερα στη φετινή σεζόν - λόγω της μείωσης των διαθέσιμων εξαρτημάτων που δικαιούται.
Για τον πρωταθλητή δεν είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα ότι -εξαιτίας του προβλήματος αυτού στις δεύτερες δοκιμές του Μόντρεαλ- έμεινε χωρίς σχεδόν καθόλου δεδομένα ενόψει των δοκιμών κατάταξης και του αγώνα στο Μόντρεαλ, όσο ότι είναι αναγκασμένος να αλλάξει ορισμένα εξαρτήματα της υβριδικής μονάδας ισχύος της Honda.
Κάθε οδηγός δικαούται για όλη τη σεζόν συγκεκριμένο -και μικρό- αριθμό ανταλλακτικών για καθένα από τα συνολικά 6 εξαρτήματα που συνθέτουν τη μονάδα ισχύος. Όταν ξεπεράσει τον αριθμό αυτό, κάτι που αρχίζει να συμβαίνει μετά το μέσον της χρονιάς, για κάθε επιπλέον εξάρτημα δέχεται ποινή 5 έως και 15 θέσεων στην εκκίνηση.
Μιλώντας για όλα αυτά, ο πρωταθλητής είπε: “Δυστυχώς στις δεύτερες δοκιμές δεν υπήρξαν πολλοί γύροι για μένα. Υπήρξε ένα πρόβλημα που υποπτευόμαστε ότι ήταν στο ηλεκτρικό σύστημα, μου είπαν να μπω στα πιτς και τώρα το ερευνούν.
Δεν είναι ιδανικό. Θα ήθελα να είχα κάνει περισσότερους γύρους, και ορισμένοι άλλοι οδηγοί έκαναν αρκετούς στη στεγνή άσφαλτο, και μετά λίγους περισσότερους στη βροχή. Οπότε αυτός σίγουρα δεν είναι ο τρόπος που ήθελα να κυλήσει το FP2.
Όμως, θεωρώ ότι είναι πιο σημαντικό να ερευνήσουμε τι ακριβώς συνέβη και τι είδους επιπλοκές θα φέρει [το πρόβλημα] στη συνέχεια του τριημέρου, αλλά και στη συνέχεια της σεζόν”, πρόσθεσε ο Φερστάπεν.
Ο σύμβουλος της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο, εξήγησε πως “το πρόβλημα είναι στον τομέα του κινητήρα. Πρέπει να αποσυνδέσουμε τον κινητήρα για να βρούμε τον ακριβή λόγο, αλλά εστιάζεται στα ηλεκτρικά του εξαρτήματα. Ελπίζουμε οι δοκιμές του Σαββάτου να μείνουν στεγνές. Αν είναι σε όλη τη διάρκειά τους έτσι, δεν θα μας πειράξει και τόσο [το χθεσινό πρόβλημα]”.
Μέσα στην προσπάθειά της να καταλάβει τα ελαστικά, η Red Bull καλείται επίσης να αξιολογήσει και τις αλλαγές που έκανε για να αρχίσει να αντιμετωπίζει το πρόβλημά της στα περάσματά της πάνω από κερμπς. Οπότε, οι σημερινές τρίτες ελεύθερες δοκιμές (8/06, 18:30) έχουν πολύ μεγάλη σημασία για την πρωταθλήτρια, ενόψει των αποψινών δοκιμών κατάταξης (23:00) του GP Καναδά.