X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο Φερστάπεν επέστρεψε στην κορυφή στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές της Μόντσα

Μαξ Φερστάπεν, Red Bull RB20, GP Ιταλίας 2024 AP PHOTO/LUCA BRUNO

Ο Μαξ Φερστάπεν έδειξε ότι η Red Bull Racing προοδεύει στην προσπάθεια να λύσει τα προβλήματα της RB20, σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο των πρώτων ελεύθερων δοκιμών του Ιταλικού GP με δυόμισι δέκατα διαφορά από τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari και τον Λάντο Νόρις της McLaren.

Το 16ο φετινό τριήμερο της Formula 1 ξεκίνησε με έναν ταχύ γύρο του Αντρέα Κίμι Αντονέλι, που αναμένεται να είναι ο οδηγός που θα αντικαταστήσει τον Λιούις Χάμιλτον στη Mercedes F1 το 2025, και αμέσως μετά το ατύχημα του 18χρονου Ιταλού στη στροφή Αλμπορέτο/Παραμπόλικα, που διέκοψε την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στη Μόντσα για 13 λεπτά.

Πριν το ατύχημά του ο νεαρός οδηγός της F2 είχε σημειώσει τον πρώτο χρόνο (1:23.955), με τη μαλακή γόμα, αν και μετέπειτα τον πέρασαν οι Λιούις Χάμιλτον και Λάντο Νόρις. Ο Αντονέλι προσπάθησε να απαντήσει με έναν δεύτερο γρήγορο γύρο με το ίδιο σετ ελαστικών, αλλά η προσπάθειά του σταμάτησε στην τελευταια στροφή της πίστας.

Μόλις απομακρύνθηκε η κατεστραμμένη του Mercedes W15, επιδιορθώθηκε η μπαριέρα και άναψε ξανά το πράσινο φως στην έξοδο των πιτς, σχεδόν όλοι οι οδηγοί μπήκαν στην ηλιόλουστη πίστα της Μόντσα με τη μαλακή γόμα για την προσομοίωση των δοκιμών κατάταξης.

Από την κορυφή πέρασε αρχικά ο Μαξ Φερστάπεν και έπειτα οι Άλεξ Άλμπον και Βάλτερι Μπότας των Williams και Sauber αντίστοιχα. Ο Χάμιλτον -με το νέο δάπεδο της Mercedes W15- σύντομα απάντησε με τον πρώτο χρόνο, 1:22.214, με τη μαλακή γόμα, αλλά ο Μπότας κατάφερε να κινηθεί ακόμα ταχύτερα.

Ο Φινλανδός έμεινε για αρκετή ώρα στην κορυφή, παρά τις προσπάθειες των οδηγών της Ferrari - ο Σάινθ, μάλιστα, στον γρήγορο γύρο του είχε επίσης μια μικροέξοδο στην Παραμπόλικα.

Εντέλει ο Σαρλ Λεκλέρ με το έτερο cavallino πήρε την πρωτοπορία από τον Μπότας, με 1:21.904, ενώ ο Νόρις έφτασε στα 13 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Μονεγάγκο. Όμως, ο Λεκλέρ είχε χρησιμοποιημένη μαλακή γόμα στον ταχύτερό του γύρο, ενώ ο Βρετανός της McLaren φρέσκια μαλακή.

Εντέλει, όμως, τον τελικό λόγο είχε ο Φερστάπεν, ο οποίος λίγο αργότερα κινήθηκε 0,228’’ ταχύτερα από τον Λεκλέρ για να ανεβάσει τη Red Bull στην κορυφή, και να μείνει εκεί μέχρι τέλους. Ο Νόρις χώρισε τις δύο Ferrari, ενώ ο χρόνος του Μπότας ήταν τόσο καλός που τον κράτησε στην 5η θέση - εμπρός από τη McLaren του Όσκαρ Πιάστρι και τη Mercedes του Χάμιλτον.

Πλην του Αντονέλι, το ντεμπούτο του σε αγωνιστικό τριήμερο της F1 έκανε σήμερα και ο νεαρός Αργεντινός Φράνκο Κολαπίντο, που θα αντικαταστήσει τον Λόγκαν Σάρτζεαντ στη Williams για τους υπόλοιπους 9 φετινούς αγώνες.

Ο 21χρονος σημείωσε τον 17ο χρόνο, περίπου επτάμισι δέκατα πίσω από τον Άλμπον, ενώ γλίτωσε στο τέλος από ένα συμβάν αντίστοιχο του Αντονέλι όταν βγήκε στην Παραμπόλικα αλλά οριακά απέφυγε τις μπαριέρες.

GP Ιταλίας 2024, Ελεύθερες δοκιμές 1 FORMULA 1
TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΙΤΑΛΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ