X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο Φερστάπεν εξηγεί γιατί απέρριψε τη Mercedes και διάλεξε να μείνει στη Red Bull

Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands prepares in the pit during sprint race at the Formula One Qatar Grand Prix, at the Lusail International Circuit in Lusail, Qatar, Saturday, Nov. 30, 2024. AP PHOTO/POOL/ ALTAF QADRI

Ο τετράκις πρωταθλητής της F1 Μαξ Φερστάπεν παραδέχθηκε ότι είχε “εποικοδομητικές και ειλικρινείς” συζητήσεις με τη Mercedes F1 το περασμένο καλοκαίρι, και εξήγησε γιατί -παρά το δέλεαρ της φήμης ότι η Mercedes HPP είναι ιδιαίτερα προχωρημένη με τον κινητήρα του 2026- επέλεξε να μείνει πιστός στην ομάδα του Μίλτον Κινς.

Η ενδεχόμενη φυγή του Φερστάπεν από την RBR βρέθηκε στο επίκεντρο στο πρώτο μισό της φετινής σεζόν, όταν η πολιτική “θύελλα” στα ενδεότερα της Red Bull Racing, ο “πόλεμος ισχύος” μεταξύ του Μαλαίσιου και των Αυστριακών ιδιοκτητών της Red Bull αποσταθεροποίησε την ομάδα και οδήγησε σε φυγή κορυφαίων στελεχών, όπως ο Άντριαν Νιούι.

Όμως ο διευθυντής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, κατάφερε να δράσει πυροσβεστικά στη “φωτιά” που ο ίδιος άναψε με τις βλέψεις του -σύμφωνα με πληροφορίες- να αποκτήσει μερίδιο της RBR, να τη σταθεροποιήσει και να βελτιώσει αρκετά το μονοθέσιο RB20 ώστε ο Μαξ Φερστάπεν να κατακτήσει το τέταρτο διαδοχικό του πρωτάθλημα.

Οι επαφές με τη Mercedes F1 και τον διευθυντή της, Τότο Βολφ, ήρθαν μεν πριν τη βελτίωση της RB20, αλλά ακόμα κι έτσι ο Φερστάπεν δεν έβλεπε σοβαρό λόγο να αφήσει την ομάδα με την οποία κέρδισε τα τέσσερα πρωταθλήματά του. Και εξακολουθεί να μην βλέπει το λόγο να αφήσει την RBR πριν τη λήξη του συμβολαίου του, στο τέλος του 2028.

Μιλώντας για το ενδιαφέρον της Mercedes F1 και την προσέγγιση από τον διευθυντή της ομάδας του Μπράκλεϊ, Τότο Βολφ, ο Φερστάπεν είπε μιλώντας στο ολλανδικό δίκτυο Viaplay: Το καταλαβαίνω, θέλεις να έχεις τον ταχύτερο οδηγό στο αυτοκίνητό σου. Κι επίσης, γινόντουσαν πολλά για εκείνους και έπρεπε να λάβουν μια απόφαση για το νέο τους οδηγό.

Οι μεγάλες ομάδες είναι πάντοτε ενδιαφέρουσες, αλλά από την άλλη βρίσκομαι ήδη σε μια μεγάλη ομάδα. Πέτυχα πολλά μαζί της. Επίσης, τη νιώθω σαν δεύτερη οικογένειά μου.

Κοιτάξτε, πάντα συζητάμε μεταξύ μας. Και δεν θα πω ψέματα για το ότι καθίσαμε να μιλήσουμε. Είχαμε πολύ εποικοδομητικές συζητήσεις, όλοι ήμασταν απόλυτα ειλικρινείς και ανοικτοί μεταξύ μας.

Όμως, από την άλλη, είμαι πιστός στη δική μου ομάδα, και νιώθω σαν στο σπίτι μου εδώ. Και δεν υπάρχουν στην ουσία και πολλά να πετύχω αυτή τη στιγμή. Είμαι ακόμα πολύ νέος, οπότε μπορούν να συμβούν πολλά στο μέλλον”, πρόσθεσε ο Ολλανδός.

Αν παρατηρήσετε τη Formula 1, δεν συμβαίνει συχνά να σπάει κανείς το συμβόλαιό του. Δεν είναι σαν το ποδόσφαιρο, που υπογράφεις για πέντε χρόνια και μετά από μια σεζόν έχεις φύγει. Και δεν είναι αυτός ο σκοπός μου.

Δεν ξυπνάω το πρωί και σκέφτομαι ότι του χρόνου θα φύγω. Εξάλλου δεν είμαι κι από εκείνους που κοιτάζουν δεξιά κι αριστερά, έτσι κι αλλιώς. Πρέπει να σκεφτείς κάτι τέτοιο πολύ προσεκτικά, αν θέλεις να το πράξεις.

Δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί του χρόνου, ή σε δύο χρόνια, ούτε και μπορείς να το ελέγξεις, οπότε δεν είναι κάτι που σκέφτομαι και τόσο πολύ. Κοιτάξτε, είμαι πολύ χαρούμενος εδώ που βρίσκομαι. Κερδίσαμε άλλο ένα πρωτάθλημα. Φυσικά χρειάζονται βελτιώσεις στο αυτοκίνητο, αλλά νομίζω πως αυτό είναι κάτι λογικό και αναμενόμενο.

Οπότε αισθάνομαι καλά σε αυτή την ομάδα, μπορώ να είμαι ο εαυτός μου. Και όλοι δουλεύουν πολύ σκληρά για να μου δίνουν πάντοτε τον καλύτερο δυνατό εξοπλισμό. Από αυτή την άποψη δεν μπορώ να παραπονεθώ για τίποτα” συμπλήρωσε ο Φερστάπεν, κάνοντας ξεκάθαρη τη συνεχιζόμενη πίστη του στη Red Bull Racing.

Σχετικά με τις φήμες, νωρίτερα φέτος, περί ενδιαφέροντος της Aston Martin -που χτίζει με τεράστιες επενδύσεις στο Σίλβερστοουν μια νέα υπερδύναμη της F1 και απέκτησε και τις υπηρεσίες του σχεδιαστή Άντριαν Νιούι- ο Μαξ είπε πως “δεν έχω κάνει καμία απολύτως συζήτηση για αυτό, τίποτα απολύτως. Δεν είναι κάτι που έχω σκεφτεί ούτε λίγο”.

Πάντως, όταν έρθει η ώρα για τον Ολλανδό να αποχωρήσει από το σπορ, ώρα που σύμφωνα με επανειλημμένες δηλώσεις του ίδιου δεν θα αργήσει πολύ, τότε δεν αποκλείεται να συνεργαστεί με κάποιον άλλο κατασκευαστή - είτε για να αγωνιστεί στις 24 Ώρες του ΛεΜάν, είτε για να στήσει τη δική του ομάδα για τους αγώνες GT που φιλοδοξεί να ιδρύσει.

Για μένα δεν υπάρχει μόνο η Formula 1”ξεκαθάρισε για άλλη μια φορά ο 27χρονος. “Μετά από αυτή θέλω να κάνω πολλά άλλα πράγματα, και τα σκέφτομαι και αυτά. Ποιοι είναι οι σωστοί συνεργάτες για αυτό; Αυτά είναι πράγματα που σκέφτομαι, αλλά δεν χρειάζεται απαραίτητα να λάβω μια απόφαση τώρα.

Έχω πολλούς στόχους μετά τη Formula 1 - τους αγώνες αντοχής, τη δική μου ομάδα, πολλά πράγματα. Και φυσικά πρέπει εντέλει να υπάρξει ένα πρόγραμμα. Και συζητάω με ποιους θα συνεργαστώ.

Πολλές ομάδες [θα μπορούσαν να συμμετέχουν]: η Mercedes, η Ferrari, η Aston Martin, δεν έχει να κάνει με τη F1 καθαυτή. Και η Red Bull επίσης κάνει πολλά έξω από τη F1. Οπότε κρατάω όλες τις επιλογές μου ανοικτές και στο τέλος θα διαλέξω όποια μου φανεί πως είναι η καλύτερη”, κατέληξε ο τετράκις πρωταθλητής της F1.

TAGS FORMULA 1 F1 RED BULL MERCEDES F1 ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ