X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο Φερστάπεν και το "παιχνίδι" των κινητήρων

Ο Μαξ Φερστάπεν αξιοποίησε εξ αρχής τον νέο κινητήρα της Renault για να σημειώσει τον πρώτο χρόνο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP Καναδά, 7 φετινού αγώνα της Formula 1, με διαφορά μόλις 88 χιλιοστών του δευτερολέπτου από τον Λιούις Χάμιλτον και τη Mercedes.

Η RBR του Ολλανδού, όπως και του τρίτου στην κατάταξη της πρώτης περιόδου δοκιμών Ντάνιελ Ρικιάρντο, καθώς και οι δύο εργοστασιακές Renault και οι δύο McLaren, χρησιμοποιούν στο σιρκουί του Μόντρεαλ τη νέα μονάδα ισχύος της Renault - την οποία η γαλλική εταιρεία είχε από το χειμώνα προγραμματίσει να την εισάγει στο Καναδικό GP.

Μαζί τους, ο Σεμπάστιαν Φέτελ χρησιμοποιεί επίσης τη νέα αναβάθμιση του κινητήρα της Ferrari (αλλά όχι και ο Κίμι Ράικονεν, διότι ο Φινλανδός ήδη χρησιμοποιεί από το Ισπανικό GP μια δεύτερη μονάδα αρχικών προδιαγραφών και η αλλαγή της έχει επισείει ποινή), ενώ και οι δύο Toro Rosso έχουν τον νέας έκδοσης κινητήρα της Honda. Μάλιστα, ο Πιέρ Γκασλύ τρέφει ρεαλιστικές ελπίδες ότι η ιαπωνική μονάδα ισχύος θα έχει πλέον παρεμφερή απόδοση με της Renault.

Αντίθετα, η Mercedes ανέβαλλε την χρήση του δικού της νέου κινητήρα, διότι δεν είναι ακόμα απολύτως αξιόπιστος - αφήνοντας τον Λιούις Χάμιλτον με την αίσθηση ότι αυτό το διήμερο θα μειονεκτεί έναντι της Ferrari:

"Αυτό είναι ένα σιρκουί που παίζει κυρίαρχο ρόλο η ισχύς του κινητήρα, οπότε ήταν ο στόχος μας να τον είχαμε εδώ. Σίγουρα θα μας βοηθούσε. Τα παιδιά δούλεψαν όσο σκληρά μπορούσαν, κι έπρεπε να πάρουμε μια λεπτή απόφαση να μην φέρουμε τον κινητήρα εδώ.

Θα προσπαθήσουμε χωρίς αυτόν. Όσο περνούν οι αγώνες, οι κινητήρες χάνουν την απόλυτη ισχύ τους – κι αυτό σ’ ένα τέτοιο σιρκουί μεγεθύνεται. Θα είναι δύσκολο τριήμερο αν η Ferrari φέρει τον αναβαθμισμένο της κινητήρα", είπε ο πρωταθλητής.

Πίσω στις ελεύθερες δοκιμές, ενώ ο Φερστάπεν και ο Ρικιάρντο πέτυχαν τους ταχύτερους γύρους τους με τα hypersoft ελαστικά, ο Χάμιλτον έκανε τον δικό του με τα λίγο σκληρότερα ultrasoft. Με τον ίδιο τρόπο, με την υπέρ-μαλακή γόμα, ο Σεμπάστιαν Φέτελ εκπόρθησε τον Βάλτερι Μπότας με τη δεύτερη Mercedes από την 4 θέση.

Δια χειρός Φερνάντο Αλόνσο η McLaren ήταν η ταχύτερη των ομάδων εκτός της πρώτης τριάδας, επίσης με την πιο μαλακή γόμα, εκμεταλλευόμενη φυσικά και την αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος της Renault. Οι δύο McLaren χωρίστηκαν από την εργοστασιακή Renault του Κάρλος Σάινθ, ενώ η δεύτερη, του Νίκο Χούλκενμπεργκ, έμεινε ακινητοποιημένη στην πίστα λόγω μηχανικού προβλήματος. Την δεκάδα έκλεισε ο Πιέρ Γκασλύ, επιβεβαιώνοντας την αισιοδοξία του για τον νέο κινητήρα της Honda.

GP ΚΑΝΑΔΑ 2018

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1


TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ