X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο Φέτελ νικητής, ο Αλόνσο πρωτοπόρος

Η Red Bull έκανε το 1-2 στο Grand Prix της Βραζιλίας και "κλείδωσε" την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, έχοντας 469 βαθμούς. Στην 1η θέση ο Φέτελ, ακολούθησε ο Γουέμπερ, τρίτος ο Αλόνσο που παραμένει πρωτοπόρος στην κατάταξη των πιλότων.

Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull πήρε τη νίκη από την εκκίνηση, καθώς ο Νίκο Χούλκενμπεργκ δεν μπόρεσε να φανεί αντάξιος των περιστάσεων, τερματίζοντας στην 8η θέση.

Ο αγώνας στη Βραζιλία δεν έκρυβε εκπλήξεις. Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ δεν μπόρεσε να κρατήσει την θέση του και ο Σεμπάστιαν Φέτελ πανηγύρισε την 4η φετινή του νίκη. Οι προηγούμενες τρεις είχαν συμβεί σε Μαλαισία, Βαλένθια και Ιαπωνία.

Η Red Bull κατέκτησε τη Βραζιλία, καθώς πέρα από την πρώτη θέση, πήρε και τη δεύτερη με τον Αυστραλό Μαρκ Γουέμπερ να φτάνει στη 2η θέση για τέταρτη φορά φέτος. Όσες δηλαδή είναι και οι νίκες του (Ισπανία, Μονακό, Βρετανία και Ουγγαρία).

Έτσι οι κόκκινοι ταύροι σε 18 αγώνες έχουν πάρει 8 καρό σημαίες, δείχνοντας στους περισσότερους αγώνες τη δύναμή της στις κατατακτήριες δοκιμές.

Ο Αλόνσο τους κρατά από τα... κέρατα!

Ο Φερνάντο Αλόνσο έχει καταφέρει τη απόλυτη επιστροφή, καθώς η 14η θέση που πήρε στο Grand Prix της Βρετανία ήταν ένα "χαστούκι" το οποίο ξύπνησε τόσο την Ferrari, όσο και τον ίδιο.

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη Γερμανία πήρε τη νίκη, στην Ουγγαρία εγκατέλειψε και από τότε μετρά τρεις νίκες σε Ιταλία, Σιγκαπούρη και Κορέα, ενώ σε Ιαπωνία και σήμερα (7/11) στη Βραζιλία βγήκε τρίτος.

Με αυτά τα αποτελέσματα έχει καταφέρει να βρίσκεται στην κορυφή (246 βαθμούς) και να μεταφέρει το άγχος στο Γουέμεπρ, ο οποίος είναι τον τελευταίο καιρό στη δεύτερη θέση με 238 βαθμούς.

Ο Φελίπε Μάσα τερμάτισε 15ος, απογοητεύοντας τους συμπατριώτες του. Μάλιστα, ο πιλότος της Ferrari, προς το τέλος του αγώνα κυριεύθηκε από το άγχος του να τα πάει καλά, αφού ήρθε συγκρούστηκε μία φορά με τον Μπουεμί και μία με τον Πετρόβ.

Μέτρια η McLaren... ξανά

Ο Λιούς Χάμιλτον έχει τρεις νίκες, αλλά έχει και ισάριθμες αποχωρήσεις, γεγονός που τον έχει αφήσει πίσω στη βαθμολογία και πλέον μπορούμε να πούμε ότι μόνο με θαύμα θα μπορέσει να πάρει τον τίτλο. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2008 έχει πλέον 232 βαθμούς και όπως καταλαβαίνετε μπορεί να κάνει σχέδια για την κορυφή για του χρόνου. Ο Μπάτον τερμάτισε 5ος, αποτέλεσμα που θέτει και αυτόν σε θέση εκτός τίτλου.

Γενικότερα, η βρετανική ομάδα αντιμετώπισε φέτος αρκετά προβλήματα αξιοπιστίας καθώς και οι δυο της πιλότοι αποχώρησαν συνολικά πέντε φορές.

Τι θα θυμάμαι από τη Βραζιλία

Στο grid κατά τον σχηματισμό υπήρχαν 23 μονοθέσια, καθώς η HRT του Κλιν εκίνησε από το pit lane.

Ο Φέτελ πήρε τη νίκη από τα... αποδυτήρια, δηλαδή από την εκκίνηση. Και οι δύο Red Bull είχαν ένα ήσυχο απόγευμα, πανηγυρίζοντας την πρώτη θέση στους κατασκευαστές.

Στο 12ο γύρο ξεκίνησε η μάχη των pit. Ο Μπάτον άνοιξε τον χορό, ενώ ο Μάσα είχε πρόβλημα με το δεξίν του τροχό, καθώς δεν κούμπωνε καλά, χάνοντας έτσι πολύτιμο χρόνο.

Ο Χούλκενμπεργκ από αυτήν τη μάχη βρέθηκε στην 8η θέση, λέγοντας "bye" στις πρώτες θέσεις.

Στον 15ο γύρο ο Λιούτσι εγκατέλειψε, αφού έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιού του και στη συνέχεια τράκαρε στις μπαριέρες. Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα και ο ρυθμός έπεσε, αφού όλα τα μονοθέσια έπρεπε να διατηρήσουν χαμηλή ταχύτητα. Η McLaren επέλεξε να προβεί σε αλλαγή ελαστικών και στους δύο πιλότους. Η Mercedes ακολούθησε, αλλά έκανε λάθος με τον Ρόσμπεργκ να ξαναμπαίνει στα pit για να διορθωθεί το πρόβλημα.

Φέτελ και Γουέμπερ έφτασαν σε ένα σπουδαίο 1-2, αλλά ο Αλόνσο, με την τρίτη του νίκη έκανε ένα ακόμα βήμα για την κατάκτηση του τρίτου παγκόσμιου τίτλου του.

Ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς είναι στις 14/11 στο Άμπου Ντάμπι, εκεί όπου θα πέσει η καρό σημαία της χρονιάς.

Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα της Βραζιλίας:

1. Φέτελ, Red Bull, 1:33:11.803

2. Γουέμπερ, Red Bull, +4.243

3. Αλόνσο, Ferrari, +6.807

4. Χάμιλτον, McLaren, +14.634

5. Μπάτον, McLaren, +15.593

6. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +35.300

7. Σουμάχερ, Mercedes

8. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1 γύρος

9. Κούμπιτσα, Renault, +1 γύρος

10. Κομπαγιάσι, Sauber, +1 γύρος

11. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1 γύρος

12. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος

13. Μπουεμί, Toro Rosso, +1 γύρος

14. Μάσα, Ferrari, +1 γύρος

15. Πετρόφ, Renault, +1 γύρος

16. Μπαρικέλο, Williams, +1 γύρος

17. Χάιντφελντ, Sauber, +1 γύρος

18. Κοβαλάινεν, Lotus, +2 γύροι

19. Τρούλι, Lotus, +2 γύροι

20. Γκλοκ, Virgin, +2 γύροι

21. Σένα, HRT, +2 γύροι

22. Κλιν, HRT,+6 γύροι

Αναλυτικά η βαθμολογία σε πιλότους και κατασκευαστές εδώ .

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ