X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο Γκασλί στα χνάρια του Σένα με το Honda NSX

Τριάντα χρόνια μετά από το μυθικό in-car του Άιρτον Σένα με το Honda NSX-R στην πίστα της Σουζούκα, στην Ιαπωνία, ο Πιέρ Γκασλί οδήγησε το εμβληματικό sport coupe στο Όστιν των ΗΠΑ - έχοντας επίσης τοποθετήσει μια κάμερα που έδειχνε τις κινήσεις των ποδιών του.

Πέρασαν σχεδόν 30 χρόνια από την ημέρα που οι μηχανολόγοι της Honda, που εξέλισσαν το νεοφυές τότε NSX-R, στέκονταν με δέος εμπρός από τον Άιρτον Σένα -οδηγό, τότε, της McLaren-Honda- και κρέμονταν από τα χείλη του για οποιαδήποτε παρατήρηση που είχε να κάνει ο θρυλικός Βραζιλιάνος μετά από ορισμένους γρήγορους γύρους με το αυτοκίνητο, στην πίστα της Honda - στη Σουζούκα της Ιαπωνίας.

Το video, που δείχνει στην ίδια οθόνη το in-car με τον Βραζιλιάνο στο -δεξιοτίμονο- NSX-R και μαζί την εικόνα από τις κινήσεις των ποδιών του σε αληθινό χρόνο, έχει αποκτήσει σήμερα μυθικές διαστάσεις. Είναι ένα σπάνιο τεκμήριο της οδηγικής φινέτσας και δεξιότητας του Άιρτον, όπως αυτή αποτυπώνεται σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής.

Το Honda NSX, πρώτης γενιάς στις μέρες του Σένα, διέθετε κινητήρα V6 3.5 λίτρων. Παρότι δεν είχε φυσικά την ισχύ και την ικανότητα του μονοθεσίου της McLaren-Honda, ήταν παρόλα αυτά ικανό να αγγίζει τελική ταχύτητα της τάξης των 320 χλμ./ώρα.

Η φήμη που έχει αποκτήσει το video του Άιρτον είναι τέτοια, που ο Πιέρ Γκασλί και η Honda επανέλαβαν κάτι αντίστοιχο πριν από λίγες μέρες με ένα άρτια συντηρημένο Honda (Acura, στις ΗΠΑ) NSX στην πίστα του Όστιν, στο πλαίσιο του GP των ΗΠΑ. Και η κάμερα που δείχνει τις κινήσεις των ποδιών του Γάλλου οδηγού της Alpha Tauri-Honda, δεν μπορεί παρά να ηταν μια τιμητική παραπομπή σε εκείνη την ημέρα του Σένα με το NSX στη Σουζούκα.

Ο Πιέρ Γκασλί δεν δίστασε να πιέσει το κλασσικό ιαπωνικό sportscar στα όριά του, παρά τα 30 χρόνια της ηλικίας του αυτοκινήτου. Ο χρόνος του ατυχώς δεν καταγράφηκε, διότι στην κεντρική ευθεία υπήρχαν κι άλλα αυτοκίνητα, στο πλαίσιο και άλλων εκδηλώσεων προβολής - όπως το διαβόητο «Ecto-1» της ταινίας Ghostbusters.

Μετά την οδηγική του εμπειρία στην πίστα του Τέξας από το πρώτο supercar της ιστορίας της Honda, ο Γκασλί φάνηκε ιδιαίτερα ενθουσιασμένος - σε σημείο που δήλωσε έτοιμος να ξεκινήσει ψάχνει για την αγορά ενός από αυτά τα πρωτογενή Honda NSX.

TAGS FORMULA 1 HONDA HONDA NSX ΑΙΡΤΟΝ ΣΕΝΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ