FORMULA 1

Ο καλύτερος φετινός Χάμιλτον στην κορυφή των τρίτων δοκιμών του Μόντρεαλ

Mercedes-Benz AG
Ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes W15 στις ελεύθερες δοκιμές του GP Καναδά 2024 MERCEDES-BENZ AG

Ο παλιός, καλός Λιούις Χάμιλτον αξιοποίησε την καλύτερη φετινή απόδοση της αναβαθμισμένης Mercedes W15, γράφοντας επιβλητικά τον πρώτο χρόνο της 3ης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Καναδά με διαφορά 4 δεκάτων από τους Μαξ Φερστάπεν και Τζορτζ Ράσελ.

Σε αντίθεση με τις χθεσινές δύο ωριαίες περιόδους ελεύθερων δοκιμών του GP Καναδά, 9ου φετινού γύρου της Formula 1, σήμερα η τρίτη έμεινε στεγνή σε όλη τη διάρκειά της, με μια λαμπρή λιακάδα στον ουρανό του Μόντρεαλ - επιτρέποντας στις ομάδες να συγκεντρώσουν τα δεδομένα που δεν είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν χθες.

Οι κορυφαίοι χρόνοι σημειώθηκαν με τη μαλακή γόμα, αλλά στη μεγαλύτερη διάρκεια της τρίτης αυτής περιόδου ελεύθερων δοκιμών οι ομάδες συνέλλεγαν δεδομένα με τη μέση και τη σκληρή. Κάποιοι οδηγοί, μάλιστα, δεν έκαναν καν προσομοίωση δοκιμών κατάταξης, όπως ο Φερνάντο Αλόνσο που “πετούσε” με τη σκληρή γόμα, γράφοντας τον όγδοο χρόνο.

Η μόνη παραφωνία των δοκιμών αυτών ήταν οι ολιγόλεπτες κόκκινες σημαίες για το δεύτερο ατύχημα του Γκουάνιου Τσόου της Sauber αυτό το διήμερο: ο Κινέζος οδηγός έχασε τον έλεγχο στο κέντρο του σικέιν μετά τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού, και προσέκρουσε ελαφρά με την ουρά της Sauber στη μπαριέρα - ωστόσο, χρειάστηκε το μονοθέσιό του να απομακρυνθεί με γερανό.

Στην επανεκκίνηση, ο Φερστάπεν έριξε δύο φορές τον πρώτο χρόνο με τη μέση γόμα, αλλά σύντομα ο Αλόνσο ανέβηκε στην κορυφή με τη σκληρή. Τότε οι περισσότεροι οδηγοί έστρεψαν την προσοχή τους στην προσμοίωση των κατατακτήριων με τη μαλακή γόμα.

Σταδιακά πέρασαν αναρίθμητοι οδηγοί από την κορυφή, και στο τέλος μονομάχησαν οι δύο οδηγοί της Mercedes. Ο Χάμιλτον σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:12.549, και μέχρι το τέλος οι Φερστάπεν και Ράσελ δεν τον πλησίασαν πιο κοντά από τα 4 δέκατα του δευτερολέπτου.

Ο Ολλανδός, μάλιστα, είχε μια επαφή με τον πίσω δεξί τροχό της Red Bull RB20 στον περίφημο “τοίχο των πρωταθλητών”, στην έξοδο της τελευταίας στροφής. Το χθεσινό του πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα της μονάδας ισχύος του λύθηκε, με την αντικατάσταση των προβληματικών εξαρτημάτων.

Με τη μαλακή γόμα ο Λανς Στρολ σημείωσε τον 4ο χρόνο, δείχνοντας τη δυναμική της Aston, με σημαντική διαφορά από τις McLaren, RB και Ferrari που έκλεισαν τη δεκάδα με χρόνους μέσα στο ίδιο δέκατο του δευτερολέπτου (μαζί και με τους Αλόνσο και Σέρτζιο Πέρεζ).

Ο Λεκλέρ ανέφερε στη Scuderia ότι η SF-24 του έδινε πολύ ράθυμη αίσθηση στην έξοδο από τις αργές στροφές, και η ομάδα τον ενημέρωσε ότι χάνει 0,3'' στο πρώτο σικέιν. Αυτό είναι κάτι που θα πρέπει η Ferrari να επιλύσει ενόψει των αποψινών δοκιμών κατάταξης (8/06, 23:00).

Αν και όλα αυτά μπορεί να μην έχουν και τόση σημασία, καθώς μέχρι στιγμής η μετεωρολογική πρόβλεψη δίνει το ενδεχόμενο βροχής στο 80% - κι αν επιβεβαιωθεί, θα βγει αληθινός και ο Αλόνσο που υποστήριξε ότι το διήμερο στο Μόντρεαλ θα είναι μια αγωνιστική λοταρία.

FORMULA 1
GP Καναδά 2024, Ελεύθερες Δοκιμές 1 FORMULA 1
TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΚΑΝΑΔΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ