Ο Κίμι έχει όρεξη και θέλει τίτλο!
O Ράικονεν βλέπει (μελλοντικά) τίτλο και άφησε να εννοηθεί ότι θα αγωνιστεί στο GP του Μονακό το Μάιο!
Ο 30χρονος οδηγός της Citroen Junior πλέον θα πραγματοποιήσει στο τέλος του μήνα την πρώτη επίσημη εμφάνιση του στο τιμόνι ενός C4 WRC και σε συνέντευξη που παραχώρησε στο επίσημο περιοδικό της Red Bull, Red Bulletin ισχυρίστηκε ότι η πιθανότητα κατάκτησης ενός τίτλου στο WRC θα σημαίνει περισσότερα για τον ίδιο "
από το πρωτάθλημα του στη Φόρμουλα 1 (σ.σ. το 2007 με τη Ferrari). Μόλις τώρα ξεκινώ (στο WRC) και καταλαβαίνω πόσο μεγάλο θα είναι αυτό το ταξίδι για να φτάσω σε αυτό το σημείο", υποστήριξε ο "Iceman" που στράφηκε στα Ράλι όταν δεν βρήκε στην F1 μία σπουδαία πρόταση.
" Η μετακίνηση μου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι είναι η μεγαλύτερη πρόκληση στην καριέρα μου. Πρέπει να μάθω τα πάντα γρήγορα και από την αρχή. Τη θέλω αυτή την πρόκληση. Δεν έχω "γνωρίσει" ακόμα το αυτοκίνητο, τους αγώνες, δεν γνωρίζω ακόμα πώς θα συνεργαστώ με τον συνοδηγό μου (Κάι Λίντστρομ). Οι πρώτοι αγώνες θα είναι δύσκολοι για μένα. Μέχρι να καταλάβω πόσο γρήγοροι είναι οι άλλοι οδηγοί, δεν μιλάω για τους στόχους μου. Είμαι σίγουρος ότι δεν θα καταφέρω γρήγορα να φτάσω τους τέσσερις πρώτους (Σεμπαστιάν Λεμπ, Μίκο Χίρβονεν, Ντάνι Σόρδο, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα)".
Ο Ράικονεν της Sauber, της McLaren Mercedes και του πρώτου 6μηνου στη Ferrari, ήταν εντυπωσιακός. Αυτόν τον Ράικονεν ανακαλύπτει ξανά: " Αισθάνομαι σαν τον παλιό Κίμι. Ένα World Rally Car είναι γρηγορότερο και δυσκολότερο στην οδήγηση από ένα S2000 (σ.σ. Abarth) που οδήγησα πέρυσι στη Φινλαδία. Eίναι 10 φορές καλύτερο στην οδήγηση και έχει μεγαλύτερη δύναμη".
One-off στο Μόντε Κάρλο;
Κι αν ο νικητής 18 Grand Prix στη Φόρμουλα 1 απορρίπτει το σπορ που τον έκανε διάσημο και πάμπλουτο λόγω της πολιτικής που ασκούν οι διοικούντες των ομάδων, άφησε να εννοηθεί ότι ενδεχομένως να λάβει μέρος στο Grand Prix του Μονακό στις 15 Μαΐου.
" Ίσως για πλάκα θα πάω στο Grand Prix του Μονακό. Όπως φαίνονται τώρα τα πράγματα, μπορώ να έχω ένα μονοθέσιο. Αλλά το θέλω; Συμβαίνουν δυσάρεστα πράγματα στη Φόρμουλα 1 τώρα. Οι κατασκευαστές φεύγουν ο ένας μετά τον άλλο ή πουλούν τις ομάδες. Η ατμόσφαιρα στα Ράλι είναι περισσότερο ευχάριστη", υποστήριξε και δημιούργησε ερωτηματικά.
Ποιός ξέρει τί συμφωνία έχει κάνει με τη Red Bull; Η εταιρεία που έχει δύο ομάδες στη Φόρμουλα 1, τη Red Bull και την Toro Rosso, λίγο έλειψε να ρίξει και το Σεμπαστιάν Λεμπ στο χορό στο Άμπου Ντάμπι. Θα αρνηθεί η FIA τη συμμετοχή ενός δημοφιλούς παγκόσμιου πρωταθλητή;
Πάντως ο Ράικονεν θα είναι ελεύθερος εκείνη την περίοδο. Η Citroen Junior δεν συμμετέχει στο Ράλι Νέας Ζηλανδίας και ο επόμενος αγώνας του WRC είναι προγραμματισμένος για το τέλος του μήνα στην Πορτογαλία. Λέτε;
" Η μετακίνηση μου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι είναι η μεγαλύτερη πρόκληση στην καριέρα μου. Πρέπει να μάθω τα πάντα γρήγορα και από την αρχή. Τη θέλω αυτή την πρόκληση. Δεν έχω "γνωρίσει" ακόμα το αυτοκίνητο, τους αγώνες, δεν γνωρίζω ακόμα πώς θα συνεργαστώ με τον συνοδηγό μου (Κάι Λίντστρομ). Οι πρώτοι αγώνες θα είναι δύσκολοι για μένα. Μέχρι να καταλάβω πόσο γρήγοροι είναι οι άλλοι οδηγοί, δεν μιλάω για τους στόχους μου. Είμαι σίγουρος ότι δεν θα καταφέρω γρήγορα να φτάσω τους τέσσερις πρώτους (Σεμπαστιάν Λεμπ, Μίκο Χίρβονεν, Ντάνι Σόρδο, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα)".
Ο Ράικονεν της Sauber, της McLaren Mercedes και του πρώτου 6μηνου στη Ferrari, ήταν εντυπωσιακός. Αυτόν τον Ράικονεν ανακαλύπτει ξανά: " Αισθάνομαι σαν τον παλιό Κίμι. Ένα World Rally Car είναι γρηγορότερο και δυσκολότερο στην οδήγηση από ένα S2000 (σ.σ. Abarth) που οδήγησα πέρυσι στη Φινλαδία. Eίναι 10 φορές καλύτερο στην οδήγηση και έχει μεγαλύτερη δύναμη".
One-off στο Μόντε Κάρλο;
Κι αν ο νικητής 18 Grand Prix στη Φόρμουλα 1 απορρίπτει το σπορ που τον έκανε διάσημο και πάμπλουτο λόγω της πολιτικής που ασκούν οι διοικούντες των ομάδων, άφησε να εννοηθεί ότι ενδεχομένως να λάβει μέρος στο Grand Prix του Μονακό στις 15 Μαΐου.
" Ίσως για πλάκα θα πάω στο Grand Prix του Μονακό. Όπως φαίνονται τώρα τα πράγματα, μπορώ να έχω ένα μονοθέσιο. Αλλά το θέλω; Συμβαίνουν δυσάρεστα πράγματα στη Φόρμουλα 1 τώρα. Οι κατασκευαστές φεύγουν ο ένας μετά τον άλλο ή πουλούν τις ομάδες. Η ατμόσφαιρα στα Ράλι είναι περισσότερο ευχάριστη", υποστήριξε και δημιούργησε ερωτηματικά.
Ποιός ξέρει τί συμφωνία έχει κάνει με τη Red Bull; Η εταιρεία που έχει δύο ομάδες στη Φόρμουλα 1, τη Red Bull και την Toro Rosso, λίγο έλειψε να ρίξει και το Σεμπαστιάν Λεμπ στο χορό στο Άμπου Ντάμπι. Θα αρνηθεί η FIA τη συμμετοχή ενός δημοφιλούς παγκόσμιου πρωταθλητή;
Πάντως ο Ράικονεν θα είναι ελεύθερος εκείνη την περίοδο. Η Citroen Junior δεν συμμετέχει στο Ράλι Νέας Ζηλανδίας και ο επόμενος αγώνας του WRC είναι προγραμματισμένος για το τέλος του μήνα στην Πορτογαλία. Λέτε;