X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο Κίμι Ράικονεν στα "καλύτερα" του

Ο Κίμι Ράικονεν μας εύχεται καλά Χριστούγεννα. Το δικό μας δώρο είναι να θυμήσουμε σε όλους ορισμένες "ξεχωριστές" στιγμές του στην καριέρα του στη Φόρμουλα 1 (videos).

Ο Μπέρνι Έκλεστοουν συχνά πυκνά μας θυμίζει πως στη σύγχρονη Φόρμουλα 1 δεν υπάρχουν "μεγάλες προσωπικότητες". Βέβαια το σχόλιο του σηκώνει αρκετή συζήτηση, αφού αναφερόμαστε σε έναν άνθρωπο που δεν είχε σε εκτίμηση τον Ζιλ Βιλνέβ. Περί ορέξεως...

Μπορεί ο Κίμι Ράικονεν να μην διαθέτει "μεγάλη προσωπικότητα", αλλά τέτοιο "χαρακτήρα" δεν έχουν όλοι οι οδηγοί μαζί.

Με αφετηρία λοιπόν το video της Lotus όπου ο Φινλανδός μας εύχεται Καλά Χριστούγεννα από την... Κωνσταντινούπολη και ενώ η πίτσα που κρατάει έχει διακριτικά... Ελβετίας, το Sport24.gr σας παραθέτει την ανθολογία του Κίμι στην καριέρα του στη Φόρμουλα 1.

Το θέμα δεν είναι αγωνιστικό, αφού το φυσικό ταλέντο του δεν χωράει σε ένα θέμα, απλά αποθεώνει τον πολυεκατομμυριούχο αθλητή που δεν δίνει δεκάρα για το τι λένε οι υπόλοιποι και απολαμβάνει τον αυθόρμητο εαυτό του.

Από την ηλιοθεραπεία στο Μονακό στη φυσική ανάγκη του στη Βραζιλία έως το παγωτό στη Μαλαισία και τη βόλτα του στο πουθενά ξανά στη Βραζιλία. Και βέβαια το team radio φέτος στο Άμπου Ντάμπι.

Ο Κίμι ήταν σαφώς ήρεμος στα πρώτα χρόνια του στη Sauber, όμως η υπερβολική σοβαρότητα στη McLaren τον εξώθησε στα άκρα, ενώ η παραμονή του στη Ferrari ήταν... παιδική χαρά.

Στη Lotus πάλι δείχνουν μεγάλη ανοχή. Μέχρι πότε; Όσο οδηγεί το μονοθέσιο πέρα από τα όρια του θα κάνει ό,τι θέλει, όπως να πηγαίνει στη Βραζιλία λίγο πριν από τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, γιατί περνούσε καλά στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Όπως θα έλεγε ο Κίμι με ένα μπουκάλι Stella Artois στο χέρι, απολαύστε:

Γερμανία 2004

Ο Ράικονεν οδηγάει το "ασημένιο βέλος" της McLaren (σ.σ. εκείνο όπου έσπαγε ο κινητήρας συνεχώς) και κυνηγάει με λύσσα τον πρωτοπόρο Μίκαελ Σουμάχερ της Ferrari. O Φινλανδός δεν θα δει το τέλος του αγώνα, καθώς χάνει τον έλεγχο και χτυπάει στις μπαριέρες. Είχε ξεκολλήσει η πίσω αεροτομή. Βγήκε εκνευρισμένος από το μονοθέσιο και μάλλον έσπασε το τιμόνι, έτσι όπως το πέταξε κάτω.

Μονακό 2006

Κάποτε ο Άιρτον Σένα είχε πάει περπατώντας στο διαμέρισμα του στο πριγκιπάτο, μετά την εγκατάλειψη του στο Grand Prix του Μονακό. Ο Ράικονεν δεν είχε σπίτι στο Μονακό, όμως είχε σκάφος και μετά τη διακοπή της συμμετοχής του, δεν επέστρεψε στα πιτ της McLaren, αλλά ανέβηκε στο σκάφος, έβγαλε τη φόρμα του, φόρεσε το μαγιό του και παρακολούθησε το υπόλοιπο το GP ως πολυεκατομμυριούχος που είναι παρέα με τους φίλους του.

Βραζιλία 2006

Να θυμίσουμε λίγο το story: Ο Μίκαελ Σουμάχερ αγωνίζεται για τελευταία φορά (σ.σ. έτσι νομίζαμε γιατί επέστρεψε το 2009) στη Φόρμουλα 1. Όλα στρέφονται γύρω από τον επτά φορές πρωταθλητή και ο πανταχού παρών Πελέ βρίσκεται στο Ιντερλάγκος για να συμμετάσχει σε ειδική εκδήλωση για τον οδηγό της Ferrari. Σε ερώτηση του παλαίμαχου οδηγού και νυν σχολιαστή, Μάρτιν Μπραντλ για το που βρισκόταν ο διάδοχος του Σουμάχερ στη Scuderia την ώρα της παρουσίασης, ο Κίμι είχε πάει εκεί που και ο βασιλιάς πηγαίνει μόνος του.

Μεγάλη Βρετανία 2008

Παγκόσμιος πρωταθλητής την προηγούμενη σεζόν με τη Ferrari ο Κίμι, ο πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός στη Φόρμουλα 1, τα έδωσε όλα εκείνη τη χρονιά. Δεν ανήκει στους οδηγούς που παίζουν με τις τηλεοπτικές κάμερες και χαιρετούν τους οπαδούς τους. Ένας φωτογράφος πλησίασε πολύ τον Φινλανδό πριν από την εκκίνηση, εκείνος ενοχλήθηκε και τον έσπρωξε με τον άνδρα να πέφτει κάτω.

Γερμανία 2008

Το συγκεκριμένο συμβάν προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση. Δεν ήταν τίποτα όμως μπροστά στο τι εκτυλίχθηκε στο πάντοκ του Χόκενχαϊμ. Ψήλωσε από τα νεύρα του ο Έκλεστοουν, αλλά ο Κίμι δεν ζήτησε συγνώμη από τη μητέρα που τον πλησίασε με το παιδάκι της για να του ζητήσει ένα αυτόγραφο. Έσπρωξε άθελα του τη γυναίκα, έπεσε το παιδάκι κάτω και ο Φινλανδός γύρισε μεν να δει τι έγινε, αλλά δεν πρόσφερε καμιά βοήθεια.

Ευρώπη 2008

Στη Βαλένθια παραήταν βιαστικός και κατά τη διάρκεια ενός pitstop, έφυγε πριν του δώσει το σήμα ο μηχανικός με το γλειφιτζούρι. Η μάνικα με την οποία γίνεται ο ανεφοδιασμός καυσίμων δεν είχε βγει και όταν κατάφερε να απεγκλωβιστεί ο Ράικονεν άφησε πίσω του έναν τραυματία μηχανικό με κάταγμα στα πόδια.

Μαλαισία 2009

Ο αγώνας στη Σεπάνγκ διακόπηκε στον 33ο γύρο εξαιτίας της καταρρακτώδους βροχής. Ο Τζένσον Μπάτον της Brawn GP αναδείχθηκε νικητής, γράφοντας ιστορία για την ομάδα που προήλθε από το... πουθενά. Κι ενώ όλοι οι οδηγοί περίμεναν υπομονετικά στη γραμμή εκκίνησης για την επανεκκίνηση του αγώνα, ο Κίμι είχε εγκαταλείψει. Είχε βάλει βερμούδα και σαγιονάρες, έτρωγε παγωτό ξυλάκι και άνοιξε το ψυγείο για να πάρει μια coca cola.

Μετά το τέλος της σεζόν ο Ράικονεν αντικαταστάθηκε από τον Φερνάντο Αλόνσο. Δεν αγωνίστηκε στη Φόρμουλα 1 για να πάρει το υπόλοιπο του συμβολαίου του και έτρεξε δύο χρονιές στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι (WRC). Είχε και εκεί στις στιγμές του, όπως αυτή που συγκρούστηκε με τον Χένινγκ Σόλμπεργκ στο shakedown και αποχώρησε επί τόπου από το ράλι, δίχως να μιλήσει στους μηχανικούς του και στους δημοσιογράφους.

Άμπου Ντάμπι 2012

Πριν φτάσουμε στο επικό team radio, είχε προηγηθεί το περιστατικό του Σπα. Ο μηχανικός του Ράικονεν στη Lotus πλέον, του ζήτησε να πιέσει λίγο περισσότερο γιατί έχανε πολύ χρόνο εν συγκρίσει με τον Σεμπάστιαν Φέτελ. " Δώστε μου μεγαλύτερη ιπποδύναμη", απάντησε ο Φινλανδός.

Στο Άμπου Ντάμπι ο Ράικονεν πανηγύρισε την πρώτη νίκη του μετά από τρία χρόνια. Στη Lotus έτρωγαν τα νύχια τους από την ανησυχία. Ο ίδιος μηχανικός έκανε τη δουλειά του, μιλούσε στον οδηγό του όπως κάνει κάθε άλλος συνάδελφος του. Ο Κίμι είχε διαφορετική άποψη και φώναξε " αφήστε με ήσυχο, ξέρω τι κάνω".

Λίγες μέρες μετά τύπωσε 500 μπλουζάκια με τη συγκεκριμένη φράση και τα έκανε δώρο στους εργαζόμενους της Lotus στο Ένστοουν. Πλέον όλοι μπορούμε να έχουμε το ίδιο t-shirt ή τζάκετ ή σκούφο, αφού ο Κίμι τα πουλάει στην ιστοσελίδα του.

Το ρεσιτάλ του δεν ολοκληρώθηκε στο Άμπου Ντάμπι, ένα σύγχρονο εμιράτο, αλλά με κύρια θρησκεία τον Ισλαμισμό. Απαγορεύεται το αλκοόλ κι έτσι ο Κίμι που δεν ικανοποιήθηκε με το ροδόνερο που τον κέρασαν στο βάθρο, πόζαρε για την αναμνηστική φωτογραφία με την ομάδα του, κρατώντας την αγαπημένη του βελγική μπύρα.

Όπως είπε και ο Ντέιβιντ Κούλθαρντ, ο οποίος έχει κάνει διατριβή στους Φινλανδούς οδηγούς, έχοντας υπάρξει τιμέιτ του Μίκα Χάκινεν και του Ράικονεν στη συνέχεια, διηγήθηκε ένα ανέκδοτο που του είχε πει ο Χάκινεν: " Όταν ένας Φινλανδός συνάντησε έναν συμπατριώτη του, ο οποίος δεν σταματούσε να μιλάει, τον ρώτησε "ήρθες να μιλήσουμε ή να πιούμε;"

Βραζιλία 2012

Και φυσικά δεν θα μας άφηνε έτσι στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. Ο οδηγός που τερμάτισε σε όλους τους αγώνες της σεζόν δεν ήταν σε φόρμα στο Ιντερλάγκος. Βγήκε εκτός πίστας, έχασε το δρόμο και βρέθηκε σε αδιέξοδο μπροστά σε μια κλειδωμένη θύρα. " Την τελευταία φορά που βρέθηκα εδώ, αυτή η πόρτα ήταν ανοιχτή", είπε, αναφερόμενος στον αγώνα του 2009!

Τουλάχιστον έχει γερή μνήμη. Αυτή φαίνεται τον γλυτώνει από το να κάνει αγγαρείες όπως το να περπατήσει την καινούργια πίστα στο Όστιν. " Ναι, θα μπορούσα να το κάνω αυτό πίσω από το τιμόνι ενος καρτ. Θα τη μάθω στις ελεύθερες δοκιμές", ήταν το σχετικό σχόλιο του.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ