ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ

Ο Λάτεγκαν επέστρεψε στην κορυφή μετά τη χαοτική ΕΔ10, έχασε τις ελπίδες νίκης ο Αλ Ατίγια

A.S.O./A.Vincent/DPPI
227 ROMA Nani (spa), HARO Alex (spa), Ford, Ford M-Sport, FIA W2RC, Ultimate, action during the Stage 2 of the Dakar 2025 from January 5 to 6, 2025 around Bisha, Saudi Arabia A.S.O./A.VINCENT/DPPI

Καθώς ο Νάνι Ρόμα κέρδισε την 10η Ειδική Διαδρομή του Ράλι Ντακάρ για λογαριασμό της Ford M-Sport, ο Χενκ Λάτεγκαν της Toyota Gazoo Racing ανέκτησε το προβάδισμα της γενικής μετά από μια δοκιμασία που έκρυβε μεγάλες προκλήσεις στους αμμόλοφους της Σαουδικής Αραβίας. Ένα λάθος πλοήγησης έθεσε εκτός μάχης τον πέντε φορές νικητή Νάσερ Αλ Ατίγια.

Η πιο μικρή Ειδική του Ράλι Ντακάρ μέχρι στιγμής, με μόνο 115 αγωνιστικά χιλιόμετρα από το Χαράντ στη Σουμπαϊτάχ, έκρυβε και τις μεγαλύτερες παγίδες για τους αγωνιζόμενους - καθώς τους έριξε στα βάθη της περιβόητης ερήμου Empty Quarter της Σαουδικής Αραβίας.

Σε αυτή τη δοκιμασία της πρόσφυσης και της πλοήγησης στους αμμόλοφους, ο πολύπειρος Νάνι Ρόμα (κεντρική φωτό) αξιοποίησε την εμπειρία του για να κερδίσει με διαφορά μόλις 18 δευτερολέπτων από τον Λούκας Μοράες της Toyota GR.

Ο Ρόμα, δις νικητής του Ντακάρ (μία φορά με μοτοσικλέτα και μία με αυτοκίνητο) είχε να κερδίσει Ειδική του αγώνα από το 2015. Επίσης, αυτή ήταν η πρώτη νίκη Ειδικής του νέου Raptor T1+, που εξέλιξαν από κοινού η Ford με τη βρετανική M-Sport.

Καθώς η ημέρα έκρυβε πολλά απρόσμενα ονόματα στην πρώτη δεκάδα, ο Χενκ Λάτεγκαν της Toyota Gazoo Racing σημείωσε μόλις τον 24ο χρόνο, όμως με ανακούφιση είδε τόσο τον Γιαζίντ Αλ Ραζί της Overdrive Toyota όσο και τον Ματίας Έκστρομ της Ford, τους δύο διώκτες του για τη νίκη, να τερματίζουν εκτός της 50άδας - και σχεδόν 10 λεπτά πιο αργά από εκείνον.

Τα πράγματα ήταν ακόμα χειρότερα για τον Νάσερ Αλ Ατίγια, που είχε την ατυχία να ανοίγει το δρόμο καθώς το καραβάνι μπήκε στην Empty Quarter. Με ένα λάθος του συνοδηγού του Εντουάρντ Μπουλανζέ έχασε το δρόμο του μόλις στο 9ο χιλιόμετρο της Ειδικής, τερμάτισε 61ος, χαρακτήρισε τη σημερινή την "πιο απογοητευτική μέρα της ζωής μου” και πλέον απέχει μισή ώρα από την κορυφή.

Σε αυτή επέστρεψε ο Λάτεγκαν, αλλά η διαφορά δυόμισι λεπτών από τον Αλ Ραζί είναι εύθραυστη στις δύο ημέρες του αγώνα που απομένουν, με ισάριθμες Ειδικές (και μόλις 336 αγωνιστικά χιλιόμετρα) γύρω από τη Σουμπαϊτάχ.

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ (Μετά την ΕΔ10)

Dakar SS10
Ράλι Ντακάρ 2025, Γενική Κατάταξη Αυτοκινήτων μετά την ΕΔ10 DAKAR.COM
TAGS ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ 2025 MOTORSPORTS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ