X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Ο Λάτβαλα οδηγεί, η Citroen καραδοκεί

Ο Φινλανδός οδηγός της Ford προηγείται στο 1ο σκέλος του κορυφαίου αγώνα του Παγκοσμίου. Τέσσερις οδηγοί βρίσκονται σε απόσταση βολής.

Ωραία σχηματίστηκε η κατάταξη στο 1ο σκέλος του Ράλι Φινλανδίας. Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Ford) προηγείται στον αγώνα της πατρίδας του, απαλύνοντας τον... πόνο του Μάλκολμ Γουίλσον για το ατύχημα του Μίκο Χίρβονεν.

Τον καταδιώκει ολόκληρη η ομάδα της Citroen και το Σάββατο (31/7) θα είναι μία δύσκολη μέρα για τον Λάτβαλα στις φινλανδικές ειδικές.

Ο Νο2 της Ford πέρασε στην πρώτη θέση στην έβδομη ειδική και μέχρι το τέλος της ημέρας αύξησε τη διαφορά από τα 2.7 δευτερόλεπτα στα 9.1. Πήρε τρεις ειδικές το απόγευμα (30/7).

" Δεν θα είναι εύκολο γιατί θα είμαι πρώτος στο δρόμο. Πρέπει όμως να αντεπεξέλθω αν θέλω να νικήσω εδώ πέρα. Δεν μπορώ να εφαρμόσω τακτικές με τον Πέτερ (Σόλμπεργκ) να αναπνέει στο λαιμό μου", τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο Σόλμπεργκ καθυστέρησε ηθελημένα στις τελευταίες ειδικές. Πήρε την τελευταία ειδική της ημέρας όταν ήταν σίγουρος ότι δεν κινδύνευε να διανυκτερεύσει στην πρώτη θέση. Ουσιαστικά πάντως δεν κατάφερε να απειλήσει τον οδηγό της Ford.

Ο Σεμπαστιάν Λεμπ (Citroen) έχασε αρκετό χρόνο το πρωί και βρίσκεται στην τέταρτη θέση πίσω από τον παρτενέρ του Σεμπαστιάν Οζιέ στην πρώτη έξοδο του τελευταίου με την εργοστασιακή ομάδα.

Ο Ντάνι Σόρδο (Citroen Junior) κλείνει την πρώτη πεντάδα με τον Ισπανό α χάνει χρόνο αρκετό χρόνο στην έβδομη ειδική, με αποτέλεσμα να τον ξεπεράσει ο Οζιέ και δύο ειδικές αργότερα ο Λεμπ.

Το πρόσωπο του αγώνα (αν εξαιρέσουμε τον Χίρβονεν) είναι ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Γιούχα Κάνκουνεν που δείχνει στους νεότερους τον σωστό τρόπο οδήγησης στα "ιερά" φινλανδικά χώματα. Ο Κάνκουνεν που οδηγεί ένα Focus και κυνηγάει βαθμούς για τη Stobart είναι έβδομος μπροστά από τον Κίμι Ράικονεν.

Άγνωστο παραμένει το γεγονός αν ο Χένινγκ Σόλμπεργκ (Stobart Ford) θα καταφέρει να επιστρέψει στον αγώνα το Σάββατο (31/7). Τέθηκε εκτός αγώνα στην όγδοη ειδική από δικό του λάθος και ενώ "μονομαχούσε" με τον Λεμπ.

Ο αγώνας ολοκληρώνεται το Σάββατο με οκτώ ειδικές διαδρομές και 162 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Η κατάταξη (μετά το 1ο σκέλος)
1.Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα Ford Focus RS WRC 1 ώρα και 10:30.7 λεπτά
2.Πέτερ Σόλμπεργκ Citroen C4 WRC +00:09.1δευτ.
3.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen C4 WRC +00:21.8
4.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen C4 WRC +00:32.0
5.Ντάνι Σόρδο Citroen C4 WRC +00:43.7
6.Μάθιου Γουίλσον Ford Focus RS WRC +02:35.3
7.Γιούχα Κάνκουνεν Ford Focus RS WRC +03:10.7
8.Κίμι Ράικονεν Citroen C4 WRC +03:18.2
9.Γιούχο Χάνινεν Skoda Fabia S2000 +03:44.3
10.Μάτι Ράντανεν Skoda Fabia S2000 +04:25.4

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ