X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο Λεκλέρ επικεφαλής των ασυνήθιστων δεύτερων δοκιμών στο Τέξας

Σαρλ Λκλέρ, Ferrari AP

Οι Σαρλ Λεκλέρ, Βάλτερι Μπότας και Ντάνιελ Ρικιάρντο σημείωσαν τους τρεις ταχύτερους γύρους στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP ΗΠΑ - ενώ όλοι οι άλλοι δοκίμαζαν τα πειραματικά ελαστικά της Pirelli για το 2023.

Μπαίνοντας στη Ferrari F1-75 που είχε δανείσει στον Ρόμπερτ Σβάρτσμαν στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP των ΗΠΑ, 19ου φετινού αγώνα της Formula 1, ο Σαρλ Λεκλέρ κατέβασε κατά περίπου μισό δέκατο του δευτερολέπτου τον ταχύτερο γύρο που είχε πετύχει στις εναρκτήριες δοκιμές του τριημέρου ο Κάρλος Σάινθ με την έτερη Ferrari.

Ο Μονεγάσκος ήταν επτά και οκτώ δέκατα αντίστοιχα ταχύτερος του Βάλτερι Μπότας με την Alfa Romeo και του Ντάνιελ Ρικιάρντο με τη McLaren. Και οι τρεις βρέθηκαν στις αντίστοιχες πρώτες θέσεις ακριβώς επειδή δεν είχαν λάβει μέρος στην πρώτη περίοδο δοκιμών, και χρησιμοποιούσαν τα φετινά ελαστικά της Pirelli.

Αντίθετα, οι υπόλοιποι οδηγοί χρησιμοποίησαν -για μιάμιση ώρα, αντί της μίας που διαρκούν τυπικά οι ελεύθερες δοκιμές- τα πειραματικά ελαστικά της Pirelli. Συγκεκριμένα, οι δοκιμές επικεντρώθηκαν σε δύο διαφορετικές γόμες, οι οποίες δίνονταν απο την ιταλική εταιρεία σε κάθε οδηγό χωρίς ο τελευταίος να γνωρίζει ποιά είναι ποιά.

Δεδομένου ότι αυτές οι δύο πειραματικές γόμες της Pirelli ήταν οι σκληρότερες του 2023, οι διαφορές πίσω από τους τρεις πρωτοπόρους ήταν μεγάλες. Ο τέταρτος Σάινθ έμεινε 1,4'' πίσω, και ο 7ος Μαξ Φερστάπεν σχεδόν 2,8'' μακριά, έχοντας ανάμεσά τους τον Μικ Σουμάχερ με τη Haas και τον Λάντο Νόρις της McLaren. Οι οδηγοί θα δοκιμάσουν τις δύο μαλακότερες γόμες του 2023 το επόμενο τριήμερο, στο GP του Μεξικού.

Με τα ελαστικά του 2023 ταχύτερος ήταν ο Σάινθ, καθώς οι οδηγοί έκαναν τέσσερα σετ γύρων, σύμφωνα με τις επιθυμίες της Pirelli. Δύο σετ ήταν προσομοιώσεις δοκιμών κατάταξης, με απόλυτη ταχύτητα και χαμηλό φορτίο 20 κιλών καυσίμου, ενώ τα άλλα δύο σετ ήταν προσομοίωση αγώνα με συστοιχίες γύρων και 100 κιλά καύσιμα στο ρεζερβουάρ.

Πάντως, όπως και στην πρώτη περίοδο, έτσι και στη δεύτερη -και με τα φετινά ελαστικά και με εκείνα του 2023- υπήρξαν πολλά γλιστρήματα των μονοθεσίων, κυρίως υπερστροφικές τάσεις και νευρικές αντιδράσεις στις εξόδους των στροφών. Στη δεύτερη περίοδο τα πιο μεγαλοπρεπή γλιστρήματα είχαν οι Φερνάντο Αλόνσο, Λιούις Χάμιλτον και Λάντο Νόρις. Μάλιστα, ο Κάρλος Σάινθ χαρακτήρισε την εμπειρία του με τα ελαστικά του 2023 ως «Tokyo drift».

Πίσω στον Λεκλέρ, με τα πρωτότυπα ελαστικά του 2023 που χρησιμοποίησε στο τέλος, ο Μονεγάσκος ήταν περίπου 1 δέκατο πιο αργός από τον Σάινθ. Θυμίζουμε ότι ακόμα απομένει να αποσαφηνιστεί αν θα δεχθεί ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση για αλλαγή του κινητήρα V6 Turbo, όπως είναι σίγουρο ότι θα συμβεί με τους Σέρτζιο Πέρεζ και Γκουάνιου Τσόου.

F1 GP ΗΠΑ 2022, FP2
TAGS FORMULA 1 GP ΗΠΑ ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ