O Λεκλέρ παρέμεινε επικεφαλής στις τρίτες δοκιμές του Μονακό, βελτίωση για τον Φερστάπεν
Στην τρίτη και τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μονακό ο Σαρλ Λεκλέρ κράτησε τη Ferrari επικεφαλής των χρόνων, αλλά οι βελτιώσεις της Red Bull στην RB20 ανέβασαν τον Μαξ Φερστάπεν στη δεύτερη θέση, δύο δέκατα πίσω από τον Μονεγάσκο.
Λίγη ώρα πριν τις δοκιμές κατάταξης (25/05, 17:00) του GP του Μονακό, 8ου φετινού αγώνα της Formula 1, ο Σαρλ Λεκλέρ παρέμεινε στην κορυφή των χρόνων και στην 3η περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, με χρόνο που ήταν περίπου ένα δέκατο πιο αργός από τον ταχύτερό του στη χθεσινή δεύτερη περίοδο.
Όμως, ο Μαξ Φερστάπεν και η Red Bull σημείωσαν σημαντική βελτίωση από τα μεγάλα προβλήματα που είχαν χθες με την ισορροπία της RB20, και ειδικά πάνω από τα κερμπς και τις μη-ομαλές επιφάνειες του σιρκουί, κι έτσι ο Ολλανδός πλησίασε τον Μονεγάσκο στα 0,197'' στις δοκιμές αυτές, πάντα με τη μαλακή γόμα.
Ακολούθησαν οι Λιούις Χάμιλτον και Όσκαρ Πιάστρι με τις Mercedes W15 και McLaren MCL38 αντίστοιχα, στα τριάμισι και πεντέμισι δέκατα από τον Λεκλέρ αντίστοιχα, ενώ η Aston δεν επανέλαβε τις χθεσινές της υποσχέσεις καθώς ο Φερνάντο Αλόνσο βρέθηκε στο τέλος της δεκάδας και πίσω από την RB του Γιούκι Τσουνόντα.
Κάτω από τον ηλιόλουστο μεσογειακό ουρανό η 3η περίοδος των δοκιμών διακόπηκε στο 10λεπτο, όταν ο Βάλτερι Μποτας έσπασε στη μπαριέρα του σικέιν της πισίνας την ανάρτηση του εμπρός δεξιού τροχού της Sauber. Ο Φινλανδός αναγκάστηκε να σταματήσει στη φουρκέτα La Rascasse, κι έτσι η διαδικασία διακόπηκε.
Οι κόκκινες σημαίες κράτησαν για πολύ λίγο, και στη συνέχεια τα μονοθέσια μπήκαν στην πίστα για την προσομοίωση αγώνα με τις σκληρότερες γόμες και με βαρύτερα φορτία καυσίμων. Ο Λεκλέρ σχεδόν εξ αρχής τέθηκε επικεφαλής των χρόνων, και στη συνέχεια βελτίωνε συνεχώς τον ταχύτερο γύρο του.
Ώσπου με ένα φρέσκο σετ μαλακής γόμας έγραψε το 1:11.369 το οποίο δεν θα περνούσε κανείς μέχρι τέλους - χρόνο που ήταν 6 δέκατα ταχύτερος από του Κάρλος Σάινθ, με την έτερη Ferrari SF-24, σε εκείνο το σημείο.
Ο Φερστάπεν κατέβασε το χρόνο του στο 1:11.566 και ίσως να πλησίαζε κι άλλο τον Λεκλέρ, αν δεν του κόστιζε λίγο χρόνο στο τέλος ο ομόλογός του, Σέρτζιο Πέρεζ, στη La Rascasse. Όμως, η επίδοση του Ολλανδού ήταν αρκετή για να τον ανεβάσει πάνω από τον Χάμιλτον της Mercedes, που γενικώς βρίσκεται σε καλή κατάσταση αυτό το τριήμερο.
Και ο Λιούις μπορεί να ήταν ταχύτερος αν δεν είχε ένα έντονο μπλοκάρισμα στα φρένα της Sainte Devote. Ο Πέρεζ, από την πλευρά του, έμεινε τριάμισι δέκατα πίσω από τον Φερστάπεν, λέγοντας ότι η δική του RB20 πήγαινε “στο πουθενά”.