Ο Λεκλέρ στα χιλιοστά ταχύτερος των Πέρεζ και Χάμιλτον στις δεύτερες δοκιμές του Μπακού
Ο Σαρλ Λεκλέρ επανήλθε μετά το πρωινό του ατύχημα στο Μπακού σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο με τη Ferrari SF-24 στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Αζερμπαϊτζάν, αν και με ισχνή διαφορά από τον Σέρτζιο Πέρεζ με την ανανεωμένη Red Bull RB20 και τον Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes W15.
Καθώς ο ήλιος άρχισε να δύει στον Νότιο Καύκασο, η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του GP του Αζερμπαϊτζάν -σε αντίθεση με την πρώτη- εξελίχθηκε χωρίς απρόοπτα, προβλήματα και κόκκινες σημαίες στο πλαίσιο του 17ου φετινού αγωνιστικού τριημέρου της Formula 1.
Ο υπεύθυνος για μία από τις τρεις πρωινές κόκκινες σημαίες, Σαρλ Λεκλέρ (που προσέκρουσε στη μπαριέρα της στροφής 15 στις πρώτες δοκιμές), ξεκίνησε με έντονο προβληματισμό τη δεύτερη αυτή περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, καθώς αρχικά η Ferrari SF-24 ήταν ιδιαίτερα δύστροπη και δυσκίνητη στο σιρκουί της πόλης του Μπακού.
Όμως, καθώς εξελισσόταν η ωριαία διαδικασία ο Μονεγάσκος και η Scuderia βρήκαν λύσεις με τις ρυθμίσεις και έτσι ανέβηκαν στην κορυφή των χρόνων, αν και με διαφορά μόλις 6 χιλιοστών του δευτερολέπτου από τη Red Bull και τον Σέρτζιο Πέρεζ, και 60 χιλιοστών από τη Mercedes και τον Λιούις Χάμιλτον.
Ο Μεξικανός χθες παραδέχθηκε ότι οι παρεμβάσεις που ξεκίνησε από αυτό το τριήμερο να κάνει η Red Bull στην αεροδυναμική της RB20 ταιριάζουν ιδιαίτερα στο οδηγικό του στιλ. Και φαίνεται ότι οι παρεμβάσεις αυτές αποδίδουν, αν κρίνουμε και από τον πρωινό πρώτο χρόνο του Μαξ Φερστάπεν.
Στη δεύτερη αυτή περίοδο ο Ολλανδός έμεινε στην 6η θέση, πάνω από μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον Πέρεζ, ενώ πολύ κοντά στη δυάδα της κορυφής -μόλις στα 60 χιλιοστά από τον Μεξικανό- βρέθηκε και ο Χάμιλτον.
Ο Κάρλος Σάινθ και ο Όσκαρ Πιάστρι έκλεισαν την πρώτη πεντάδα, σχεδόν μισό δευτερόλεπτο μακριά, καθώς η McLaren μας άφησε με την απορία αν έχει ξεδιπλώσει σήμερα την πλήρη δυναμική της, ή αν η επιλογή της για υψηλότερη άντωση (για χάρη του μεσαίου τμήματος της πίστας) ήταν αποτυχημένη. Ο Λάντο Νόρις έμεινε στην 17η θέση, πάντως, διότι ματαίωσε -λόγω κυκλοφοριακού- τον μοναδικό του γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα.
Παρότι δεν είχαμε κόκκινες σημαίες, η δεύτερη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών είχε εξόδους αναρίθμητων οδηγών στους χώρους διαφυγής, και ανάμεσα σε αυτούς ήταν και οι Λεκλέρ, Χάμιλτον, Φερστάπεν και Σάινθ.
Ο Πέρεζ ήταν εντυπωσιακός εξαρχής, σημειώνοντας με τη μέση γόμα χρόνο 1,0 δευτερόλεπτο (!) ταχύτερο του Φερστάπεν - ενώ στην απάντησή του ο Ολλανδός έκοψε αυτή τη διαφορά κατά μόνο 4 δέκατα. Όμως, εντέλει, τον ταχύτερο χρόνο με τη γόμα αυτή έγραψε ο Σάινθ (1:44.323), πριν ξεκινήσουν οι γύροι προσομοίωσης των δοκιμών κατάταξης με τη μαλακή γόμα.
Ο Σάινθ, με τη γόμα αυτή, παρέμεινε στην κορυφή, και η προσπάθεια του Φερστάπεν να τον καταρρίψει χάθηκε από τον αργό χρόνο του Ολλανδού στο τελευταίο (γρήγορο) τμήμα της πίστας. Ο Πέρεζ όμως τα κατάφερε, κατεβάζοντας το χρόνο στο 1:43.490, όντας μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος του Φερστάπεν στο τελευταίο τμήμα.
Αμέσως μετά ο Χάμιλτον πλησίασε τον Μεξικανό στα 6 εκατοστά, ώσπου ο Λεκλέρ με την οριακή διαφορά των 6 χιλιοστών γκρέμισε τον οδηγό της RBR από την κορυφή. Ο Σάινθ, πάντως, βρίσκεται υπό διερεύνηση από τους αγωνοδίκες διότι μπλόκαρε στο τέλος τον Πέρεζ.
Μετά τις δύο σημερινές περιόδους ελεύθερων δοκιμών, ο 17ος φετινός αγώνας της F1, στο Αζερμπαϊτζάν, συνεχίζεται αύριο (Σάββατο 14/9) με την 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών στις 11:30 και έπειτα με τις δοκιμές κατάταξης στις 15:00 (Liveblog SPORT24). Δείτε εδώ τα πάντα για το GP του Αζερμπαϊτζάν αυτό το τριήμερο.