Ο Λεμπ έχει πέντε "δαχτυλίδια"
Ο Λεμπ εξασφάλισε τον πέμπτο συνεχόμενο παγκόσμιο τίτλο του στην Ιαπωνία. Στην Ουαλία το κατασκευαστών
Κανένας οδηγός στο παρελθόν δεν έχει κερδίσει πέντε παγκόσμια πρωταθλήματα και μάλιστα συνεχόμενα. Σίγουρα είναι ο κορυφαίος της γενιάς του και με προϋπόθεση πάντα τη σημερινή μορφή των αγώνων.
" Δεν μπορώ να πω αν αυτός ο τίτλος είναι ο καλύτερος από τους τέσσερις προηγούμενους. Θυμάμαι με συγκίνηση τον πρώτο τίτλο, αλλά δεν θέλω να δώσω την εντύπωση ότι μία νίκη είναι κάτι που συνηθίζεται και χάνει την αξία της όταν επαναλαμβάνεται. Κάθε τίτλος που έχουμε κερδίσει με τον Ντανιέλ (Ελενά) είναι ξεχωριστός", εξήγησε ο Λεμπ και βέβαια δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τη Citroen, γιατί τους προμηθεύει με το καλύτερο αυτοκίνητο.΄
Ο Λεμπ βέβαια που φημίζεται για τη ψυχραιμία του, το παράκανε λίγο στην προτελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα. Λίγο έλειψε να χάσει τον έλεγχο του C4, αλλά η μοναδική του... χασούρα τελικά ήταν ορισμένα δευτερόλεπτα και δεν κινδύνευσε να πέσει από την τρίτη θέση.
Πρώτος τερμάτισε ο Μίκο Χίρβονεν, ο έτερος διεκδικητής του τίτλου. Ο Φινλανδός οδηγός μαζί με τον Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (που ήταν δεύτερος) τουλάχιστον διατήρησαν τη Ford "ζωντανή" στο παιχνίδι των κατασκευαστών. Αυτός ο τίτλος θα κριθεί σε έναν περίπου μήνα στην Ουαλία.
Ο Λεμπ έχει κάνει απίστευτα πράγματα. Σε έξι μόνο "γεμάτες" σεζόν στο WRC έχει κερδίσει πέντε συνεχόμενους τίτλους. Τέσσερις συνεχόμενους είχε κερδίσει και ένας άλλος οδηγός που φημιζόταν για τη συνέπεια του, ο συμπαθής Φινλανδός Τόμι Μάκινεν (1996-99) με τη Mitshubishi. Τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε αναδειχθεί και ο Γιούχα Κάνκουνεν, που δεν είναι μεγάλος θαυμαστής του Λεμπ.
Η τελική κατάταξη στην Ιαπωνία:
1.Μίκο Χίρβονεν Ford 3ωρ.25:03.0
2.Γιάρι Μάτι Λάτβαλα Ford +31.1
3.Σεμπαστιέν Λεμπ Citroen +2:30.6
4.Κρις Άτκινσον Subaru +3:42.4
5.Περ Γκούναρ Άντερσον Suzuki +5:12.9
6.Τόνι Γκαρντεμάιστερ Suzuki +6:09.4
7.Μάθιου Ουίλσον Ford +7:05.3
8.Πέτερ Σόλμπεργκ Subaru +13:19.9
Βαθμολογία οδηγών
1.Λεμπ 112
2.Χίρβονεν 102
3.Σόρδο 59
4.Λάτβαλα 51
5.Άτκινσον 50
6.Π.Σόλμπεργκ 40
7.Χ.Σόλμπεργκ 22
8.Τ.Γκάλι 17
Βαθμολογία κατασκευαστών
1.Citroen 175
2.Ford 164
3.Subaru 76
4.Stobart 64
5.Suzuki 28
6.Munchi's Ford WRT 22 (τελική, δεν θα αγωνιστεί στο RAC)
" Δεν μπορώ να πω αν αυτός ο τίτλος είναι ο καλύτερος από τους τέσσερις προηγούμενους. Θυμάμαι με συγκίνηση τον πρώτο τίτλο, αλλά δεν θέλω να δώσω την εντύπωση ότι μία νίκη είναι κάτι που συνηθίζεται και χάνει την αξία της όταν επαναλαμβάνεται. Κάθε τίτλος που έχουμε κερδίσει με τον Ντανιέλ (Ελενά) είναι ξεχωριστός", εξήγησε ο Λεμπ και βέβαια δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τη Citroen, γιατί τους προμηθεύει με το καλύτερο αυτοκίνητο.΄
Ο Λεμπ βέβαια που φημίζεται για τη ψυχραιμία του, το παράκανε λίγο στην προτελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα. Λίγο έλειψε να χάσει τον έλεγχο του C4, αλλά η μοναδική του... χασούρα τελικά ήταν ορισμένα δευτερόλεπτα και δεν κινδύνευσε να πέσει από την τρίτη θέση.
Πρώτος τερμάτισε ο Μίκο Χίρβονεν, ο έτερος διεκδικητής του τίτλου. Ο Φινλανδός οδηγός μαζί με τον Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (που ήταν δεύτερος) τουλάχιστον διατήρησαν τη Ford "ζωντανή" στο παιχνίδι των κατασκευαστών. Αυτός ο τίτλος θα κριθεί σε έναν περίπου μήνα στην Ουαλία.
Ο Λεμπ έχει κάνει απίστευτα πράγματα. Σε έξι μόνο "γεμάτες" σεζόν στο WRC έχει κερδίσει πέντε συνεχόμενους τίτλους. Τέσσερις συνεχόμενους είχε κερδίσει και ένας άλλος οδηγός που φημιζόταν για τη συνέπεια του, ο συμπαθής Φινλανδός Τόμι Μάκινεν (1996-99) με τη Mitshubishi. Τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε αναδειχθεί και ο Γιούχα Κάνκουνεν, που δεν είναι μεγάλος θαυμαστής του Λεμπ.
Η τελική κατάταξη στην Ιαπωνία:
1.Μίκο Χίρβονεν Ford 3ωρ.25:03.0
2.Γιάρι Μάτι Λάτβαλα Ford +31.1
3.Σεμπαστιέν Λεμπ Citroen +2:30.6
4.Κρις Άτκινσον Subaru +3:42.4
5.Περ Γκούναρ Άντερσον Suzuki +5:12.9
6.Τόνι Γκαρντεμάιστερ Suzuki +6:09.4
7.Μάθιου Ουίλσον Ford +7:05.3
8.Πέτερ Σόλμπεργκ Subaru +13:19.9
Βαθμολογία οδηγών
1.Λεμπ 112
2.Χίρβονεν 102
3.Σόρδο 59
4.Λάτβαλα 51
5.Άτκινσον 50
6.Π.Σόλμπεργκ 40
7.Χ.Σόλμπεργκ 22
8.Τ.Γκάλι 17
Βαθμολογία κατασκευαστών
1.Citroen 175
2.Ford 164
3.Subaru 76
4.Stobart 64
5.Suzuki 28
6.Munchi's Ford WRT 22 (τελική, δεν θα αγωνιστεί στο RAC)