X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Ο Λεμπ εκτός δρόμου και εκτός μάχης

Ο Σεμπαστιάν Λεμπ έχασε κάθε ελπίδα να διεκδικήσει τη νίκη στο Γύρο Κορσικής μετά από έξοδο που είχε στη 2 Ειδική διαδρομή. Πρώτο προβάδισμα του Οζιέ.

Ο κόσμος του WRC στερήθηκε για μία ακόμη φορά τη μονομαχία των πρωταθλητών της τελευταίας δεκαπενταετίας, Σεμπαστιάν Λεμπ και Σεμπαστιάν Οζιέ, καθώς ο πρώτος βγήκε από το δρόμο στη 2 Ειδική Διαδρομή του Γύρου Κορσικής, 4 φετινού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.

Ο Λεμπ είχε την έξοδό του μόλις 400 μέτρα μετά το ξεκίνημα της Ειδικής, προφανώς πιέζοντας για να καλύψει τη διαφορά 9,7 δευτερολέπτων την οποία είχε κατακτήσει ο Σεμπαστιάν Οζιέ στην εναρκτήρια Ειδική του αγώνα, μήκους 49 χιλιομέτρων, από τη Λα Πόρτα μέχρι το Βάλε ντι Ροστίνο.

Η Citroen επιβεβαίωσε ότι ο Λεμπ και ο συνοδηγός του, Ντανιέλ Ελενά, δεν έχουν υποστεί τραυματισμό, όμως είναι ακόμα άγνωστο αν -και με πόση ποινή- θα καταφέρουν να επιστρέψουν στο Σέρβις Παρκ της Μπαστιά, καθώς το Citroen C3 WRC έμεινε κολλημένο στο στενό άνοιγμα μιας υπόγειας υδρορροής εκτός δρόμου.

Σημειώνοντας τον πρώτο χρόνο και σ’ αυτή την Ειδική, ο Σεμπαστιάν Οζιέ της M-Sport Ford διεύρυνε, κατά συνέπεια, το προβάδισμά του στην κορυφή της γεκινής κατάταξης στα 21,1 δευτ. από τον Κρις Μικ της Citroen, ενώ τρίτος είναι, με διαφορά μόλις 2,3 δευτ. από τον Μικ, ο Τιερί Νεβίλ που δηλώνει απογοητευμένος από το στήσιμο του Hyundai i20 WRC.

Ο Οττ Τάνακ επίσης ακολουθεί αρκετά κοντά, με 12 και 15 δευτ. διαφορά από τους Έβανς και Σόρδο, παρότι και ο Εσθονός κάνει παράπονα για τις ρυθμίσεις -ειδικά του πίσω μέρους- του Toyota Yaris WRC. Επίσης, αντιμετώπισε και κάποια προβλήματα στα φρένα - όπως και οι δύο Φινλανδοί ομόλογοί του στην Toyota, Εσπαπέκα Λάπι και Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, που κελίνουν την πρώτη οκτάδα.

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

(Μετά την 2 Ειδική Διαδρομή)

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ