Ο Λεμπ οδηγεί, ο Μίκο ακολουθεί
Μόλις 5.3 δευτερόλεπτα χωρίζουν τον Σεμπαστιάν Λεμπ από το Μίκο Χίρβονεν στην Ουαλία
Το τέλος της 1ης ημέρας βρήκε τον Λεμπ επικεφαλής με διαφορά μόλις 5.3 δευτερολέπτων από το Χίρβονεν. Τέσσερις ειδικές πήρε ο Γάλλος, τις υπόλοιπες δύο ο Φινλανδός οδηγός. Tα πράγματα θα μπορούσαν να ήταν χειρότερα για το Λεμπ, αφού ο Χίρβονεν είχε καταφέρει να ρίξει τη διαφορά στα 4 δευτερόλεπτα (από 8.9 δευτ.) στην 4η ειδική στο Χάφρεν.
Σε όλες τις περιπτώσεις πλην μιας έκαναν οι δύο πρωταγωνιστές έκαναν το το 1-2 με εξαίρεση τη 5η ειδική της ημέρας, όπου ο Πέτερ Σόλμπεργκ έκανε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο μετά το Λεμπ.
Ο Σόλμπεργκ που πραγματοποιεί την πρώτη έξοδο του ως μέλος της Citroen Junior βρίσκεται πίσω 40.5 δευτερόλεπτα από τον πρωτοπόρο του αγώνα. Ωστόσο έχει τη δική του "μάχη" να δώσει με τον "εργοστασιακό" οδηγό της Citroen, Ντάνι Σόρδο που βρίσκεται 1.1 δευτερόλεπτα πίσω του.
Η γαλλική ομάδα έχει πέντε αυτοκίνητα στη βαθμολογούμενη 8άδα (1-3-4-5-8) μετά την αποχώρηση του Μαντς Όστμπεργκ. Ο Νορβηγός αντιμετώπισε προβλήματα με τις αναρτήσεις του Subaru Impeza και αποφάσισε να σταματήσει.
Ο Χίρβονεν λοιπόν είναι αγκαλιά με τους οδηγούς της Citroen. Ο τιμέιτ του, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα αντιμετώπισε προβλήματα με το καλημέρα με τον κεντρικό άξονα οδήγησης. Κι αν το πρόβλημα στα φρένα οι μηχανικοί του το έλυσαν, υπήρχαν κι άλλα. Ο Φινλανδός οδηγός αναγκάστηκε να ολοκληρώσει την 1η ημέρα με το Focus να έχει κίνηση μόνο στους τρεις τροχούς! Φυσικά έχασε αρκετό χρόνο και έπεσε 9ος.
Αν λάβουμε υπόψη και τα προβλήματα που είχαν ο Χένινγκ Σόλμπεργκ (6ος) και ο Μάθιου Ουίλσον (7ος), τότε η Ford θα πρέπει να είναι ευχαριστημένη. H συνέχεια θα είναι συναρπαστική με τους βρεγμένους δρόμους να κάνουν τα αυτοκίνητα να "χορεύουν". Πάντως οι οδηγοί το απολαμβάνουν! Το δεύτερο σκέλος περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές.
Το Top10 μετά το 1ο σκέλος:
1.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen 1:15.22.1
2.Μίκο Χίρβονεν Ford +5.3 δευτ.
3.Πέτερ Σόλμπεργκ Citroen +40.5
4.Ντάνι Σόρδο Citroen +41.6
5.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen +2:41.03
6.Χένινγκ Σόλπεργκ Ford +2:50.01
7.Μάθιου Ουίλσον Ford +3:23.0
8.Κόντραντ Ράουτενμπαχ Ford +6:50.1
10.Έιβιντ Μπρονίλντσεν Skoda +7:52.0
Σε όλες τις περιπτώσεις πλην μιας έκαναν οι δύο πρωταγωνιστές έκαναν το το 1-2 με εξαίρεση τη 5η ειδική της ημέρας, όπου ο Πέτερ Σόλμπεργκ έκανε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο μετά το Λεμπ.
Ο Σόλμπεργκ που πραγματοποιεί την πρώτη έξοδο του ως μέλος της Citroen Junior βρίσκεται πίσω 40.5 δευτερόλεπτα από τον πρωτοπόρο του αγώνα. Ωστόσο έχει τη δική του "μάχη" να δώσει με τον "εργοστασιακό" οδηγό της Citroen, Ντάνι Σόρδο που βρίσκεται 1.1 δευτερόλεπτα πίσω του.
Η γαλλική ομάδα έχει πέντε αυτοκίνητα στη βαθμολογούμενη 8άδα (1-3-4-5-8) μετά την αποχώρηση του Μαντς Όστμπεργκ. Ο Νορβηγός αντιμετώπισε προβλήματα με τις αναρτήσεις του Subaru Impeza και αποφάσισε να σταματήσει.
Ο Χίρβονεν λοιπόν είναι αγκαλιά με τους οδηγούς της Citroen. Ο τιμέιτ του, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα αντιμετώπισε προβλήματα με το καλημέρα με τον κεντρικό άξονα οδήγησης. Κι αν το πρόβλημα στα φρένα οι μηχανικοί του το έλυσαν, υπήρχαν κι άλλα. Ο Φινλανδός οδηγός αναγκάστηκε να ολοκληρώσει την 1η ημέρα με το Focus να έχει κίνηση μόνο στους τρεις τροχούς! Φυσικά έχασε αρκετό χρόνο και έπεσε 9ος.
Αν λάβουμε υπόψη και τα προβλήματα που είχαν ο Χένινγκ Σόλμπεργκ (6ος) και ο Μάθιου Ουίλσον (7ος), τότε η Ford θα πρέπει να είναι ευχαριστημένη. H συνέχεια θα είναι συναρπαστική με τους βρεγμένους δρόμους να κάνουν τα αυτοκίνητα να "χορεύουν". Πάντως οι οδηγοί το απολαμβάνουν! Το δεύτερο σκέλος περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές.
Το Top10 μετά το 1ο σκέλος:
1.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen 1:15.22.1
2.Μίκο Χίρβονεν Ford +5.3 δευτ.
3.Πέτερ Σόλμπεργκ Citroen +40.5
4.Ντάνι Σόρδο Citroen +41.6
5.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen +2:41.03
6.Χένινγκ Σόλπεργκ Ford +2:50.01
7.Μάθιου Ουίλσον Ford +3:23.0
8.Κόντραντ Ράουτενμπαχ Ford +6:50.1
10.Έιβιντ Μπρονίλντσεν Skoda +7:52.0