Ο Λουμπέ συνεχίζει την επέλαση στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κερδίζοντας και την ειδική της Λιβαδειάς
Ο νεαρός οδηγός της M-Sport Ford έκανε έναν ακόμη εκπληκτικό χρόνο κερδίζοντας και την ‘ΕΔ Λιβαδειά’, μετά την “ΕΔ Δάφνη’, και συνεχίζει έτσι να προηγείται στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Με χρόνο 13’ 01,3’’ ο Πιερ Λουί Λουμπέ κέρδισε και στη Λιβαδειά, αφήνοντας πίσω του τον Εσαπέκα Λάπι της Toyota με διαφορά 3,6’’ και τον Σεμπάστιαν Λεμπ με 6,4’’. Έτσι, ο Λουμπέ διατηρεί την πρωτοπορία στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022, με μια ειδική να απομένει (ΕΔ Βωξίτες) για την ολοκλήρωση της ημέρας.
Ο Λεμπ ήταν 2,8’’ πιο αργός σε σχέση με τον οδηγό της Toyota Gazoo Racing, γεγονός που τον εξέπληξε: “Ο Λάπι είναι πολύ γρήγορος, γιατί θεωρούσα πως είχα κάνει καλό χρόνο”, δήλωσε ο Γάλλος μετά την ειδική. Ο Λεμπ έπεσε έτσι στην τρίτη θέση της κατάταξης, μόλις 0,5 δλ. πίσω από τον Φινλανδό.
Από την πλευρά του ο Λάπι φαίνεται πως ακολουθεί προσεκτικό ρυθμό, όπως δήλωσε ο ίδιος: “Δεν πίεσα πολύ, αλλά ο δρόμος ήταν καθαρός, φρέναρα νωρίς για να μείνω στην ιδανική γραμμή. Προσπάθησα να είμαι αποδοτικός”.
Τέταρτο χρόνο έκανε ο Κρεγκ Μπριν, ο οποίος δηλώνει πολύ ευχαριστημένος από το Ford Puma αλλά πασχίζει να καλύψει τον χαμένο χρόνο από το κλατάρισμα που είχε νωρίτερα μέσα στη μέρα.
Ο Ροβάνπερα συνεχίζει να καθαρίζει το δρόμο για τους επόμενους, καθώς εκκινεί πρώτος σε όλες τις ειδικές σήμερα, με αποτέλεσμα να έχει χάσει πολύτιμο έδαφος και να βρίσκεται στην 9η θέση της γενικής κατάταξης, 52,9’’ πίσω από τον πρωτοπόρο. Ούτε ο Οτ Τάνακ περνάει ευχάριστα ωστόσο, αφού αντιμετωπίζει πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα του Hyundai i20 N και έχασε δύο θέσεις, πέφτοντας στην έβδομη.
Η πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης μετά την “ΕΔ Λιβαδειά” έχει ως εξής:
- Πιερ Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT)
- Εσαπέκα Λάπι – Γιάνε Φερμ (Toyota Gazoo Racing WRT) +7,8’’
- Σεμπάστιαν Λεμπ - Ισαμπέλ Γκαλμίς (M-Sport Ford WRT) +8,3’’
- Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT) +16,2’’
- Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT) +26,3’’
- Έλφιν Έβανς – Σκοτ Μάρτιν (Toyota Gazoo Racing WRT) +33,0’’
- Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια (Hyundai Shell Mobis WRT) +33,5’’
- Γκας Γκρίνσμιθ - Γιόνας Άντερσον (M-Sport Ford WRT) +35,4’’
- Κάλε Ροβάνπερα – Γιόνε Χάλτουνεν (Toyota Gazoo Racing WRT) +52,9’’
- Τακαμότο Κατσούτα – Άαρον Τζόνστον (Toyota Gazoo Racing WRT N.G.) +1’ 30,2’’
Στους Έλληνες, ο Λάμπρος Αθανασούλας προηγείται από την 19η θέση, ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας ωστόσο κάλυψε τη διαφορά στα 8,4’’ και ανέβηκε εικοστός. Πιο πίσω, ο Παναγιώτης Ρουστέμης είναι στην 24η θέση, ενώ οι Γιώργος Κεχαγιάς και Χριστόφορος Καρέλλης πέρασαν τον Ιορδάνη Σερδερίδη και βρίσκονται στην 28η και 29η θέση αντίστοιχα.
Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022.
#11 Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT)
«Δε συγκρίνω τους χρόνους μου με του Ροβάνπερα, αλλά με των οδηγών που ακολουθούν. Δεν οδήγησα ιδιαίτερα καλά. Είχα θέματα με την ισορροπία του αυτοκινήτου, κυρίως με την υποστροφή».
#18 Τακαμότο Κατσούτα – Άαρον Τζόνστον (Toyota Gazoo Racing WRT New Generation)
«Είναι κάπως καλύτερα, προσπαθώ να βελτιωθώ».
#42 Κρεγκ Μπριν - Πολ Ναγκλ (M-Sport Ford WRT)
«Το αυτοκίνητο είναι πραγματικά καλό, η ομάδα της M-Sport κάνει καταπληκτική δουλειά. Είναι απολαυστική η οδήγηση, αλλά ταυτόχρονα είμαι ακόμη εκνευρισμένος με το κλατάρισμα».
#4 Εσαπέκα Λάπι – Γιάνε Φερμ (Toyota Gazoo Racing WRT)
«Δεν πίεσα πολύ, αλλά ο δρόμος ήταν καθαρός, φρέναρα νωρίς για να μείνω στην ιδανική γραμμή. Προσπάθησα να είμαι αποδοτικός».
#19 Σεμπάστιαν Λεμπ - Ισαμπέλ Γκαλμίς (M-Sport Ford WRT)
«Ο Lappi είναι πολύ γρήγορος, γιατί θεωρούσα πως είχα κάνει καλό χρόνο».
#6 Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT)
«Δεν έχω αυτοπεποίθηση. Προσπαθώ να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ, χωρίς λάθη, και να μείνω κοντά στους υπόλοιπους. Δεν είναι εύκολο».
#44 Γκας Γκρίνσμιθ - Γιόνας Άντερσον (M-Sport Ford WRT)
«Η ειδική γλιστρούσε πολύ, σε κάποια σημεία έχασα χρόνο. Αλλά ήταν καθαρό πέρασμα, και αυτός ήταν ο στόχος».
#7 Πιερ Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT)
«Το αυτοκίνητο ή ίσως ο οδηγός», απάντησε όταν ρωτήθηκε για την αιτία της εξαιρετικής σημερινής του επίδοσης.
To SPORT24 ζει το εμβληματικό EKO Acropolis Rally παρέα με την ΕΚΟ, τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εμπορίας στην κατηγορία της και μέγα χορηγό της διοργάνωσης αλλά και της Υπερ-Ειδικής Διαδρομής "EKO Super Special Stage" στο ΟΑΚΑ.