X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

O Μοντόγια οδήγησε τη Ferrari F2008 και την βρήκε συγκλονιστική

Ο Χουάν Πάμπλο Μοντόγια AP IMAGES

Ο Κολομβιανός με το φαντασμαγορικό οδηγικό στιλ Χουάν Πάμπλο Μοντόγια δεν οδήγησε ποτέ στην καριέρα του στη F1, στις αρχές της δεκαετίας του 2000, μια Ferrari - αλλά το έκανε τώρα, στο Μουτζέλο με τη F2008 του Φελίπε Μάσα.

Ο Χουάν Πάμπλο Μοντόγια ήταν ένας από τους βασικούς αντιπάλους της Ferrari την εποχή της παντοκρατορίας της Scuderia με τον Μίκαελ Σουμάχερ, τον Ζαν Τοντ και τον Ρος Μπρον, στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Για την ακρίβεια, η προσπέρασή του στον "Σούμι" στο Ιντερλάγκος το 2001 έχει μείνει ως ένα από τα highlights της δεκαετίας.

Ο Κολομβιανός δεν είχε την τύχη μιας αξιόπιστης Williams-BMW για να αντιμετωπίσει με αξιώσεις για ένα πρωτάθλημα την τότε "υπερταχεία" του Μαρανέλο, αλλά είναι κοινώς αποδεκτό ότι το ταλέντο του ήταν τέτοιο που θα μπορούσε να ανέβει στην κορυφή της F1 - πριν γίνει ένας από τους ελάχιστους οδηγούς της ιστορίας που γύρισαν την πλάτη στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ του πλανήτη.

AP IMAGES

Τώρα, μετά από μιάμιση δεκαετία, δόθηκε η ευκαιρία στον Κολομβιανό να αποκτήσει την εμπειρία της οδήγησης μιας Ferrari, στο Μουτζέλο της Ιταλίας - και μάλιστα της F2008 με την οποία ο Φελίπε Μάσα έφτασε μια ανάσα (για την ακρίνεια, μια στροφή) από τον τίτλο της χρονιάς εκείνης. Τα μονοθέσια του 2008 ήταν από τα πιο όμορφα και ταχύτερα των τελευταίων δεκαετιών της F1.

Ο Μοντόγια, νικητής του GP Μονακό και ακόμα έξι αγώνων της F1, των 500 Μιλίων της Ινδιανάπολης το 2000 και του αμερικανικού πρωταθλήματος CART το 1999, οδήγησε τη Ferrari F2008 στο πλαίσιο της εορταστικής εκδήλωσης Ferrari Finali Mondiali. Το συγκεκριμένο μονοθέσιο ανήκει στον ομόλογό του στην ομάδα DragonSpeed στις ΗΠΑ, Χένρικ Χέντμαν.

Ο Κολομβιανός είπε: "Ήταν μια εκπληκτική εμπειρία. Ξέρετε, είναι τα αυτοκίνητα απέναντι στα οποία μαχόμασταν στη F1. Και είναι παράξενο που ήρθα εδώ και οδήγησα ένα αυτοκίνητο της F1 στο Μουτζέλο. Εννοώ, δεν γίνεται καλύτερο από αυτό".

Μιλώντας για τα χρόνια του στη F1 απέναντι στη Ferrari, συμπλήρωσε: "Έπρεπε να τους κερδίζουμε κάθε εβδομάδα. Ειδικά στην Ιταλία θέλαμε να τους κερδίζουμε, και ήμασταν πολύ καλοί ειδικά στη Μόντσα, ήταν πάντα κάτι πολύ ιδιαίτερο. Ήταν ενδιαφέρον, γιατί όντας Κολομβιανός, λατίνος, πιστεύω ότι πολλοί Ιταλοί με συμπαθούσαν. Αλλά η Ferrari είχε όλη αυτή την παράδοση, και ήταν αληθινά ωραίο που βρέθηκα σε θέση μετά από τόσα χρόνια να κάνω λίγους γύρους με ένα μονοθέσιό της".

Για την οδηγική εμπειρία της F2008 και τη σχέση της με τις Williams και τις McLaren που οδηγούσε στη F1, τόνισε: "Κάθε αυτοκίνητο είναι διαφορετικό. Όταν πήγα από τη Williams στη McLaren ένιωσα ένα τεράστιο σοκ αρχικά με το νέο αυτοκίνητο. Για αυτή τη Ferrari δεν ξέρω, διότι τα ελαστικά είναι πολύ πιο σκληρά από ό,τι τότε. Αλλά η αίσθηση είναι αληθινά ωραία, μπορείς να καταλάβεις πώς είναι όλα φτιαγμένα στο αυτοκίνητο.

Είναι δύσκολο, διότι θέλεις να πιέσεις πολύ, αλλά δεν θέλεις και να κάνεις κάποιο λάθος και να καταστρέψεις το αυτοκίνητου κάποιου άλλου! Αν το σκεφτείτε, αυτό είναι το τελευταίο αυτοκίνητο με το οποίο η Ferrari κατέκτησε ένα πρωτάθλημα κατασκευαστών".

TAGS FORMULA 1 FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ