Ο Μπιανκί γεννήθηκε οδηγός αγώνων
Λίγες μέρες αφότου δήλωσε πως είναι έτοιμος να διαδεχθεί τον Φερνάντο Αλόνσο στη Ferrari, ο Ζουλ Μπιανκί παλεύει για τη ζωή του. Διαβάστε την ιστορία του ανερχόμενου οδηγού (videos).
Oρισμένες φορές δεν έχεις δύναμη να αλλάξεις το πεπρωμένο σου. Το μέλλον του Ζουλ Μπανκί (ή Μπιάνκι σε άλλα μέρα της Γαλλίας) ήταν προδιαγεγραμμένο προτού καν έρθει στον κόσμο πριν από 25 χρόνια στη Νίκαια.
Θα γινόταν οδηγός αγώνων, θα αγωνιζόταν ή στο Man ή στη Φόρμουλα 1. Τόσοι Μπιανκί έχουν πραγματοποιήσει μεγάλη καριέρα πριν από εκείνον. Είναι μια μεγάλη οικογένεια με παράδοση στους αγώνες.
Ο παππούς Μάουρο με τον εγγονό Ζουλ
Ο Ζουλ είναι ο εγγονός του Ιταλού Μάουρο Μπιανκί, τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής τουρισμού και ανιψιός του Βέλγου Λουσιέν Μπανκί. Αναδείχθηκε νικητής στον 24ωρο αγώνα Le Mans το 1968 και αγωνίστηκε σε 19 Grand Prix στη Φόρμουλα 1 από το 1959 μέχρι το 1968. Ο πατέρας του εργαζόταν ως μηχανικός στο αγωνιστικό τμήμα της Alfa Romeo πριν από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Έτσι ο Ζουλ ξεκίνησε στα καρτ σε ηλικία τριών ετών και έκανε τον πρώτο του αγώνα στα 10 του χρόνια, κερδίζοντας στον πρώτο πριν γιορτάσει τα 11ά γενέθλια του.
Σε αγώνα καρτ
Το 2007 άφησε τα καρτ και πέρασε στα πρωταθλήματα μονοθεσίων στις μικρές κατηγορίας. Το 2007 αναδείχθηκε πρωταθλητής στη γαλλική Formula Renault 2.0 και με τη βοήθεια του μάνατζερ του, Νικολά Τοντ (σ.σ. ο πατέρας του είναι ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ και στο πελατολόγιο του ανήκει και ο Φελίπε Μάσα).
Δύο χρόνια μετά ακολούθησε ο τίτλος στη ευρωπαϊκή Formula 3. Το 2009 τον γνώρισε ολόκληρη η Ευρώπη, καθώς έγινε το πρώτο μέλος της ακαδημίας των νέων οδηγών της Ferrari και οδηγός δοκιμών το 2011:
Ο Μπιανκί στη Ferrari:
Το 2011 έχασε τον τίτλο στη σειρά αγώνων Formula Renault 3.5 από τον Κέβιν Φρινς με σκανδαλώδη τρόπο στη Βαρκελώνη. Ο Φρινς τον έβγαλε εκτός αγώνα σε ένα συμβάν στο οποίο ενεπλάκη επίσης ο σημερινός οδηγός της McLaren Κέβιν Μάγκνουσεν.
Ο αγώνας στη Βαρκελώνη:
Το πρωτάθλημα χάθηκε, αλλά οι προσπάθειες του εκτιμήθηκαν από τη Ferrari που αναζήτησε ομάδα για τον νεαρό Γάλλο. Η Force India πήρε δανεικό τον Μπιανκί το 2012 και του έδωσε την ευκαιρία να συμμετέχει σε ελεύθερες δοκιμές.
Το 2012 ο Μπιανκί έκανε το ντεμπούτο του στη Φόρμουλα 1 στη Μελβούρνη με την 15η θέση, δίχως να έχει οδηγήσει ξανά την MR02. Οδηγώντας ένα από τα πιο αργά μονοθέσια ολοκλήρωσε τη σεζόν δίχως βαθμό ή καλύτερο αποτέλεσμα από την 15η θέση στο ντεμπούτο του.
Φέτος στο Μονακό η τύχη του άλλαξε, τερμάτισε 9ος και χάρισε στη Marussia τους πρώτους δύο βαθμούς της στη Φόρμουλα 1.
Με τη σύντροφο του το 2013
Ο αρχιμηχανικός της Marussia, Πολ Ντέιβισον τον έχει χαρακτηρίσει ως τον καλύτερο οδηγό με τον οποίο έχει συνεργαστεί.
"Είναι σπουδαίος. Ειλικρινά είναι ο καλύτερος οδηγός με τον οποίο έχω δουλέψει τα τελευταία δέκα χρόνια. Είναι ήρεμος, έχει τη διάθεση να κάνει πλάκα όταν η ώρα είναι σωστή, δουλεύει πολύ και είναι εξαιρετικός χαρακτήρας για να είσαι κοντά του. Δίνει κίνητρο σε όλη την ομάδα".
Ο Μπιανκί μεγάλωσε σε ένα χωριό κοντά στη Νίκαια, ήταν δέκα χρονών όταν παρακολούθησε από κοντά αγώνα της Φόρμουλα 1, στο Μονακό και όπως όλοι οι συνομήλικοι του ο ήρωας του όταν ήταν μικρός, ήταν ο Μίχαελ Σουμάχερ.