X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο Μπριατόρε θέλει τον Σάινθ, κινητήρες της Ferrari και νίκες για την Alpine το 2026

Κάρλος Σάινθ, Scuderia Ferrari, GP Αυστρίας 2024 SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

“Θα κερδίζω αγώνες το 2026” είπε με περίσσεια αυτοπεποίθηση ο Φλάβιο Μπριατόρε, καθώς και ότι ο Κάρλος Σάινθ “είναι ένας σούπερ οδηγός”, την ώρα που ο Ιταλός προσπαθεί να χτίσει εκ νέου την Alpine και να επαναφέρει τις παλιές ημέρες δόξας για την ομάδα του Ένστοουν. Επαφές με τη Ferrari στο περιθώριο του GP Αυστρίας για την προμήθεια κινητήρων από το 2026.

Ο παλιός, γνωστός Φλάβιο Μπριατόρε βγήκε στην επίθεση λίγες μέρες μετά την περιβόητη επιστροφή του στην ομάδα της Alpine F1 - ομάδα που ο ίδιος είχε κατευθύνει στο παρελθόν, από τη θέση του διευθυντή, στην κατάκτηση πρωταθλημάτων στη F1 όταν ονομαζόταν Benetton F1 και έπειτα Renault F1.

Ο Μπριατόρε, τώρα εξέχων διοικητικός σύμβουλος της ομάδας που είχε εμπλέξει το 2008 στο σκάνδαλο του ‘Crashgate’, προσπαθεί να εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις που απαιτούνται ώστε να πετύχει τον -ομολογουμένως, ιδιαίτερα φιλόδοξο- στόχο να “κερδίσω νίκες από το 2026”, όπως χαρακτηριστικά είπε.

Δύο πολύ σημαντικές από τις προϋποθέσεις αυτές είναι η εξασφάλιση του καλύτερου free agent αυτή τη στιγμή, Κάρλος Σάινθ, και επίσης των νέων μονάδων ισχύος της Ferrari για το 2026 - μιας και, όπως όλα δείχνουν, η Renault F1 στο τέλος του 2025 θα βάλει τέλος στο πρόγραμμά της για την κατασκευή κινητήρων της Formula 1.

Φλάβιο Μπριατόρε AP PHOTO/LUCA BRUNO


Θα κερδίζω αγώνες από το 2026” είπε ο Μπριατόρε σε συνέντευξή του στην ιταλική εφημερίδα La Politica nel Pallone. Το 2026 η ομάδα θα είναι στο βάθρο. Πόσες φορές, δεν ξέρω. Αλλά το 2026 θα είμαστε στο βάθρο. Φέτος αντιμετωπίζουμε πολλά προβλήματα, για τα οποία όμως δεν μπορώ να σας μιλήσω.

Καθαρίζουμε και αναδιαμορφώνουμε όλη την ομάδα. Μου έχουν δοθεί οι μέγιστες δυνάμεις από τον πρόεδρο [Λούκα] ντε Μέο [διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Renault], και όταν έχω δυνάμεις τις χρησιμοποιώ, δεν αφήνω άλλους να τις χρησιμοποιούν. Σας εγγυώμαι ότι το 2026 θα κάνουμε άλλη μια τέτοια συνέντευξη και θα μιλάμε για τις θέσεις της Alpine στο βάθρο”.

Και μιλώντας, συγκεκριμένα, για τον Κάρλος Σάινθ, ο Μπριατόρε επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον της ομάδας για την επιστροφή του Ισπανού στο Ένστοουν: “Το ενδεχόμενο να μας ενδιαφέρει ο Σάινθ; Μας ενδιαφέρει πολύ. Θα δούμε τις ερχόμενες μέρες, αν και αυτή τη στιγμή ένας οδηγός δεν μπορεί να κάνει τη διαφορά στην Alpine.

Πρέπει να φτιάξουμε το αυτοκίνητο πρώτα, οπότε ο Πιέρ Γκασλί είναι μια χαρά. Έχουμε επίσης και τη πιθανότητα να χρησιμοποιήσουμε τον [οδηγό της Ακαδημίας της Alpine, Τζακ] Ντούχαν. Φυσικά, είναι εκπληκτικό ότι ο Κάρλος είναι ελεύθερος. Θέλουμε όλοι να τον έχουμε στην ομάδα, οπότε θα βάλουμε τα δυνατά μας όπως όλες οι άλλες ομάδες. Ο καλύτερος πάντα θα κερδίζει”.

Οι Πιέρ Γκασλί και Εστεμπάν Οκόν με τις δύο Alpine A524 στο GP Αυστρίας 2024 ALPINE MEDIA


Την ίδια στιγμή, αξιόπιστα ιταλικά μέσα αναφέρουν ότι οι επαφές της Alpine με τη Ferrari για την προμήθεια των μονάδων ισχύος του Μαρανέλο στο Ένστοουν ενόψει του 2026, εντάθηκαν τις τελευταίες ημέρες στο περιθώριο του GP Αυστρίας του προηγούμενου τριημέρου.

Ο διευθυντής της Alpine F1, Μπρούνο Φαμέν, φέρεται να είχε συνάντηση με διοικητικά στελέχη της Scuderia στο πάντοκ του Σπίλμπεργκ - ενώ εθεάθησαν επίσης να συζητούν μακριά από τα φλας της δημοσιότητας και οι Ενρίκο Γκουαλτιέρι και Ερίκ Μεϊνάν. Ο πρώτος είναι τεχνικός διευθυντής του τομέα κινητήρων της Ferrari, και ο δεύτερος έχει ακριβώς τον ίδιο ρόλο της Renault F1 στο Βιρύ της Γαλλίας.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2026 ALPINE F1 ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ ΦΛΑΒΙΟ ΜΠΡΙΑΤΟΡΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ