X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο νεότερος πρωταθλητής της Formula 1 διπλασίασε τους τίτλους του και εδραίωσε την κυριαρχία του στον μαγευτικό και απαιτιτικό κόσμο της F1

New Image

Ο νεότερος πρωταθλητής της Formula 1 διπλασίασε τους τίτλους του και εδραίωσε την κυριαρχία του στον μαγευτικό και απαιτιτικό κόσμο της F1.

Ο φερνάντο Αλόνσο που κατάφερε σε ηλικία 24 ετών, ενός μηνός και 27 ημερών, το 2005 να γίνει ο "Βασιλιάς" της Ισπανίας και ένα χρόνο αργότερα επανέλαβε το κατόρθωμά του δείχνοντας πως δεν είναι φωτοβολίδα και πως το μέλλονν του ανήκει.

Ο γεννημένος το 1981 πιλότος μπορεί να μην τραβάει τα φώτα πάνω του για το ειδικό της οδήγησής του, αφού δεν παίρνει τα ρίσκα του Σένα και του Νέλσον Πικουέτ, αλλά σίγουρα έχχει το χάρισμα. Το συντηριρικό του στυλ του μπορεί να "εκνευρίζει" πολλούς αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό για να ανδειχθείς δύο σερί φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

Η αξιόπιστη Renault βρήκε τον απόλυτο πιλότο για το μονοθέσιο της. Έναν άνθρωπο που για να κάνει λάθος πρέπει να έρθει το σύμπαν ανάποδα και ξέρει να να παίρνει το καλύετρο που μπορεί από έναν αγωνα, ακόμα και αν αυτό δεν είναι η νίκη.

Ο Αλόνσο είναι ο οδηγός του μέλοντος όσο και αν αυτό δεν θέλουν να το παραδεχθούν πολλοί. Η νέα Formula 1 χρειάζεται πιλότους σαν τον Ισπανό που να μπορούν να τοποθετήσουν το ταλέντο τους μέσα σε ένα πρόγραμμα υπολογιστή, πράγμα που ποτέ δε θα μπορούσαν να κάνουν οι παλιοί καλοί και αγαπημενοι μας οδηγοί της εποχής του Σένα.

Ο Ισπανός όμως δεν είναι απόλυτο δημιούργημα πρωταθλητή ενός προγράμματος. Έει την ωριμότητα ενός 30αρη και την επιθυμία για νίκη ενός 20αρή, συνδυασμός που όπως αποδείχθηκε... σκοτώνει, σαρώνει και φέρνει τίτλους. Το ταλέντο του Αλόνσο είναι αδιαμφησβήτητο και πως θα μπορούσε να μην είναι όταν βρέθηκε για πρώτη φορά στη θέση του οδηγού σε ηλικία τριών ετών!

Η αρχή των τίτλων έγινε το 1988 όταν πήρε το πρώτο του πρωτάθλημα στα καρτ και τότε όλοι είδαν πς αυτό το παιδί έχει να προσφέρει πολλά στον μηχανοκίνητο αθλητισμό κι ας ήταν μόλις 7 ετών. Ένα χρόνο μετά τον πρώτο του (τοπικό) τίτλο αποφάσισε να κατακτήσει την Ισπανία σηκώνοντας το Εθνικό πρωτάθλημα.

Η συνέχεια ήταν ονειρεμένη για τον Αλόνσο. Του έγινε συήθεια λόγω του ταλέντου του να αγωνίζεται πάντα σε πρωταθλήματα με μεγαλύτερους από αυτόν και ίσως εδώ βρίσκεται το μυστικό του κατορθ΄ματός του στην Formula 1 το 2005. Η πορεία του στα καρτ ήταν γεμάτη νίκες και το επόμενο βήμα φαινόταν πως πλησίαζε και ήταν αδύνατο να μην γίνει.

Ο Αλόνσο έφτασε στην Formula 1 κατάκτησε την κορυφή και ανάγκασε τους Ισπανούς να μάθουν τι είναι η υποστροφή... Πριν από αυτόν η τηλεόραση στην πατρίδα του δεν έδειχνε τα Grand Prix ενώ τώρα 7.000.000 κόσμου στήνονται στην τηλεόραση και για αυτό το γεγονός είναι υπερήφανος ο Αλόνσο όπως έχει δηλώσει ο ίδιος.

Καριέρα

1988: Πρωταθλητής της Αστούρια στη κατηγορία παίδων του Kart, με οκτώ νίκες σε ισάριθμους αγώνες.
1989: Πρωταθλητής στη κατηγορία παίδων
1990: Πρωταθλητής στην κατηγορία Kart Cadete. Την ίδια χρονιά, πρωταθλητής Αστούρια και της χώρας των Βάσκων.
1991: Πρωταθλητής στην κατηγορία Kart Cadete. Δεύτερος στο ισπανικό πρωτάθλημα.
1993-94: Πρωταθλητής Ισπανίας στα Juniors
1995: Πρωταθλητής kart Ισπανίας στη κατηγορία Junior. Τρίτος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα
1996: Πρώτος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Kart. Πρωταθλητής Ισπανίας στη κατηγορία junior. Πρώτος στο ιταλικό πρωτάθλημα Trofeo Estival. Πρώτος στο πρωτάθλημα Marlboro.
1997: Πρωταθλητής Kart Ισπανίας και Ιταλίας στην κατηγορία Kart Inter-A. Πρωταθλητής Ευρώπης με εννέα νίκες.
1998: Πρωταθλητής Ισπανίας στην κατηγορία Kart Inter-A. 2ος στο πρωτάθλημα European Kart. Κατάκτηση του γαλλικού τροπαίου Paris Berci. Κατάκτηση του ιταλικού τροπαίου Trofeo de la Industria.
1999: Πρωταθλητής του Euro Open Movistar (Formula Nissan) (6 νίκες, 9 poles, 8 ταχύτεροι γύροι)
2000: 4ος στο πρωτάθλημα F3000 με την ομάδα της Astromega (1 νίκη στο Βελγικό GP, 2ος στο Ουγγρικό)
2001: Συμμετοχή στο πρωτάθλημα F1 με την ομάδα της Minardi. Ανήκει στο δυναμικό της Benetton αλλά παίρνει το βάπτισμα του πυρός στο τιμόνι μίας Minardi.
2002: Οδηγός δοκιμών της Renault F1 Team
2003: 6ος Πρωταθλήματος F1 με την ομάδα της Renault (1 νίκη GP Ουγγαρίας, 2 poles, 4 podiums, 55 βαθμοί)
2004: 4ος Πρωταθλήματος F1 με την ομάδα της Renault (1 pole, 4 podiums, 59 βαθμοί)
2005: Παγκόσμιος Πρωταθλητής F1 με την ομάδα της Renault (7 νίκες, 6 poles, 15 podiums, 133 βαθμοί)
2006: Παγκόσμιος Πρωταθλητής F1 με την ομάδα της Renault































TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ