O Νεβίλ παραμένει άνετα επικεφαλής πριν το κλείσιμο της δεύτερης ημέρας με την Υπερειδική
Στο Λουτράκι και στο δεύτερο πέρασμα από τους Αγ. Θεοδώρους ο Τιερί Νεβίλ κράτησε χωρίς απρόοπτα το άνετο προβάδισμά του στην κορυφή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, 52,6’’ εμπρός από τον Ντάνι Σόρδο και 1:19’’ εμπρός από τον Σεμπαστιάν Οζιέ, ενώ απομένει μόνο η αποψινή (7/9) Υπερειδική στο Σ.Ε.Α. Σείριος για να κλείσει το δεύτερο σκελος του αγώνα.
Τις ΕΔ10 (Λουτράκι) και ΕΔ11 (Αγ. Θεόδωροι 2) κέρδισαν οι Οττ Τάνακ της Hyundai και Οζιέ της Toyota αντίστοιχα, όμως δεν άλλαξαν πολλά στις τέσσερις κορυφαίες θέσεις του αγώνα. Το μόνο ήταν ότι ο Ντάνι Σόρδο ακολούθησε πιο συντηρητικό ρυθμό, μετά το κλατάρισμά του στην ΕΔ9, κι έτσι ο Οζιέ τον πλησίασε στα 26,9’’ στη μάχη της δεύτερη θέσης.
Ο Τάνακ λίγο έλειψε, πάντως, στους Αγ. Θεοδώρους να χάσει την 4η θέση όταν γλίτωσε οριακά ένα τουμπάρισμα του Hyundai i20 N Rally1 ακριβώς στην ίδια φουρκέτα που τούμπαρε και ο Έλφυν Έβανς ελάχιστα λεπτά νωρίτερα.
Ήταν μια πολύ αργή και κατηφορική δεξιά φουρκέτα στην ΕΔ11, από αυτές που είναι εύκολο στην εσωτερική αυλάκωση του δρόμου να κάνει “μοχλό” το αυτοκίνητο και να ανατραπεί. Αυτό συνέβη στον Έβανς, που τούμπαρε -σαν σε αργή- κίνηση και χρειάστηκε τη συνδρομή των θεατών για να επαναφέρουν το Toyota GR Yaris Rally1 και πάλι στους τροχούς του.
Με αρκετά εκτεταμένη ζημιά στο GR Yaris Rally1, ο Έβανς σταμάτησε μέσα στην Ειδική των Αγ. Θεοδώρων, ώστε η σκόνη του -λόγω της καθυστέρησής του- να μην εμποδίζει την ορατότητα του Οζιέ που ακολουθούσε πίσω του. Έτσι, ο Ουαλός έχασε 5 λεπτά, και μαζί κάθε ελπίδα να μπει απόψε στη δεκάδα και να σκοράρει βαθμούς για τη μάχη του τίτλου.
Λίγο μετά το συμβάν του Έβανς, ήρθε ένα πανομοιότυπο για τον Τάνακ - αλλά με πιο αίσια εξέλιξη για τον Εσθονό της Hyundai, που κατάφερε να μην ανατραπεί το i20 N Rally1. “Θα μπορούσα ίσως να πάω στο τσίρκο”, αστειεύτηκε ο Τάνακ, “ήταν μια πολύ κλειστή κατηφορική φουρκέτα από αυτές που δεν βλέπεις τίποτα και πας με τη διαίσθηση”.
Στην κορυφή, ο Τιερί Νεβίλ -λέγοντας πως “ήταν απίστευτη μέρα μέχρι τώρα, ακολουθούμε το σχέδιό μας, να φέρουμε το αυτοκίνητο στον τερματισμό”- δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα αυτό το απόγευμα και αύξησε το προβάδισμά του στα 52,6’’ στην κορυφή, χάρη και στην ανάγκη του Σόρδο να διαφυλάξει το δικό του Hyundai μετά τη ζημιά που υπέστη στο πρώτο πέρασμα από τους Αγ. Θεοδώρους, το μεσημέρι, λόγω του αργού κλαταρίσματός του.
Επιπλέον, με τη ζημιά του τροχού ξηλώθηκε το πίσω δεξί φτερό του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να μπαίνει σκόνη μέσα στην καμπίνα του αυτοκινήτου, εμποδίζοντας το έργο του Σόρδο και του συνοδηγού του, Καντίντο Καρέρα. “Ήταν δύσκολο, δεν ήθελα να κάνω άλλο λάθος, δεν ήθελα άλλο κλατάρισμα, οπότε απλά πέρασα τις Ειδικές, ελέγχοντας λίγο τη διαφορά από τον Σεμπ”, είπε στο τέλος ο Ισπανός.
Έτσι, αν υποθέσουμε ότι όλα θα πάνε καλά για τους οδηγούς της Hyundai στην αποψινή Υπερειδική EKO Superspecial Stage 7/9, 21:05), ο Οζιέ θα περιοριστεί στους βαθμούς της 3ης θέσης σήμερα βάσει του νέου φετινού βαθμολογικού συστήματος του WRC.