X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο Νόρις ταχύτερος με 24 χιλιοστά από τον Φερστάπεν στις πρώτες δοκιμές της Βαρκελώνης

Lando Norris, McLaren MCL38 ZAK MAUGER / MCLAREN MEDIA CENTRE

Οι Λάντο Νόρις και Μαξ Φερστάπεν με τις McLaren MCL38 και Red Bull RB20 χωρίστηκαν από 0,024'' στην κορυφή της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Ισπανίας με τη μαλακή γόμα, αλλά οι Κάρλος Σάινθ (Ferrari) και Τζορτζ Ράσελ (Mercedes) τους ακολούθησαν στα τριάμισι δέκατα με τη μέση γόμα.

Το 10ο φετινό αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1, που έφερε το σπορ και πάλι πίσω στην Ευρώπη και στην ηλιόλουστη Μεσόγειο, ξεκίνησε με τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές για το GP Ισπανίας αυτού του τριημέρου στο Μονμελό της Βαρκελώνης.

Για την πλειοψηφία των ομάδων, και κυρίως για τις RB και Ferrari από τις πρωταγωνίστριες, αυτές οι δοκιμές ήταν ιδιαίτερα κρίσιμες προκειμένου να διαπιστώσουν την απόδοση -σε ρεαλιστικές συνθήκες- των μεγάλων αναβαθμίσεων που έχουν φέρει αυτό το τριήμερο για τα μονοθέσιά τους.

Παράλληλα, οι ομάδες πέρασαν αρκετά μεγάλη από τη διάρκεια των δοκιμών αυτών για τη δοκιμή των δύο σκληρότερων ελαστικών (της σκληρής γόμας C1 και της μέσης C2) και ορισμένοι οδηγοί δεν βγήκαν στην πίστα με τη μαλακή γόμα.

Κατά συνέπεια, η ισχνή διαφορά των McLaren και Red Bull στην κορυφή και τα τριάμισι δέκατα που τις χώρισαν από τις Ferrari και Mercedes δεν άφησαν σαφείς ενδείξεις σχετικά με τη δυναμική των ομάδων.

Η πίστα αυτή ταιριάζει πολύ στη Red Bull RB20, αλλά απομένει να δούμε κατά πόσο έχουν βελτιωθεί τα μονοθέσια των McLaren, Ferrari, Mercedes στην πίστα που αναμφίβολα είναι η πιο ενδεικτική της χρονιάς.

Μετά τους πρώτους αναγνωριστικούς γύρους, οι Σάινθ και Ράσελ εναλλάχθηκαν στην κορυφή των χρόνων με τη μέση γόμα πριν ο Φερστάπεν τους εκθρονίσει με τη μαλακή, περίπου στο ημίωρο της ωριαίας διαδικασίας.

Όμως, ο Νόρις σύντομα απάντησε με ένα φρέσκο σετ μαλακής γόμας, και σημειώνοντας το ταχύτερο πέρασμα από το πρώτο τμήμα της πίστας εκθρόνισε τον πρωταθλητή από την κορυφή με τη διαφορά των 24 χιλιοστών.

Η πρώτη αυτή περίοδος των δοκιμών στο Μονμελό διακόπηκε για σύντομο χρονικό διάστημα με κόκκινες σημαίες περίπου 20 λεπτά πριν το τέλος, όταν αποκολλήθησε ένα κομμάτι από το αμάξωμα της Aston Martin του Φερνάντο Αλόνσο και έμεινε πάνω στην ιδανική γραμμή στη στροφή Campsa.

Μετά από το συμβάν αυτό, κι όταν κυμάτισαν ξανά οι πράσινες σημαίες, όλες οι ομάδες αφοσιώθηκαν σε συστοιχίες γύρων με τις σκληρότερες γόμες και έτσι οι χρόνοι των δύο πρώτων δεν απειλήθηκαν μέχρι την καρό σημαία.

GP Ισπανίας 2024, Ελεύθερες Δοκιμές 1 FORMULA 1
TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΙΣΠΑΝΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ