X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο Νόρις ταχύτερος με άνεση στις δεύτερες δοκιμές της Βουδαπέστης, ατύχημα του Λεκλέρ

McLaren driver Lando Norris of Britain steers his car during the first free practice ahead of the Hungarian Formula One Grand Prix race at the Hungaroring racetrack, in Mogyorod, Hungary, Friday, July 19, 2024. AP PHOTO/DENES ERDOS

Ο Λάντο Νόρις με τη McLaren σημαντικά ταχύτερος των Μαξ Φερστάπεν της Red Bull και τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari στην προσομοίωση κατατακτήριων στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ουγγαρίας, ενώ ο Σαρλ Λεκλέρ είχε έξοδο με πολύ μεγάλη ταχύτητα αλλά με ανέλπιστα μικρές επιπτώσεις για τη δική του SF-24.

Το ατύχημα του Σαρλ Λεκλέρ στην έξοδο της στροφής 4 διέκοψε για αρκετά λεπτά τη δεύτερη περίοδο των δοκιμών κατάταξης του GP Ουγγαρίας, 13ου φετινού αγώνα της Formula 1, διότι χρειάστηκε να επιδιορθωθεί η μπαριέρα στα σημεία που είχε επαφή η Ferrari SF-24 του Μονεγάσκου.

Ο 25χρονος οδηγός της Scuderia ανέβηκε λίγο παραπάνω από όσο έπρεπε στο κερμπ της εξόδου της ανηφορικής αριστερής στροφής, έχασε τον έλεγχο της ουράς του cavallino και αυτό υποστρέφοντας ξεκίνησε μια σειρά από άγρια τετ-α-κε με πολλά χιλιόμετρα.

Ευτυχώς για εκείνον η ταχύτητα εκτονώθηκε με τα τετ-α-κε αρκετά, ώστε η SF-24 να μην υποστεί τη ζημιά που θα μπορούσε να είχε υποστεί σε διαφορετική περίπτωση, όταν χτύπησε με την πίσω πτέρυγα και έπειτα με το ρύγχος στη μπαριέρα.

Η επιδιόρθωση της μπαριέρας χρειάστηκε λίγο πάνω από 15 λεπτά, κοστίζοντας πολύτιμο χρόνο και δεδομένα στις ομάδες σχετικά με τη διαχείριση των ελαστικών - ειδικά στις συνθήκες αυτές του καύσωνα, όπου η θερμοκρασία της ασφάλτινης επιφάνειας προσέγγιζε τους 50° Κελσίου. Τουλάχιστον ήταν χαμηλότερη σε σχέση με τις πρώτες δοκιμές, που ήταν 10° υψηλότερη.

Πριν τη διακοπή, στο πρώτο 15λεπτο με τη μέση γόμα ο Σέρτζιο Πέρεζ -με τη Red Bull RB20 χωρίς τις αναβαθμίσεις που είχε εκείνη του Μαξ Φερστάπεν- σημείωσε τον ταχύτερο γύρο (1:18.568) με τη μέση γόμα.

Όταν άνοιξε ξανά η πίστα από το ατύχημα του Μονεγάσκου, οι οδηγοί βγήκαν στην πίστα για την προσομοίωση των δοκιμών κατάταξης, ενός γρήγορου γύρου με τη μαλακή γόμα. Ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes ήταν αρχικά ταχύτερος με 1:18.294, αλλά σύντομα ο Λάντο Νόρις με τη McLaren MCL38 κινήθηκε μισό δευτερόλεπτο ταχύτερα.

Στη συνέχεια ήρθε η βελτίωση των χρόνων πρώτα του Κάρλος Σάινθ και έπειτα του Μαξ Φερστάπεν, που ανέβηκε στα 4 και στα 0,25'' πίσω από τον Άγγλο αντίστοιχα - αλλά κανείς εκ των δύο δεν κατάφερε να πέσει κάτω από το 1:18, όπως ο Νόρις.

Ο Πέρεζ, με την RB20 των παλιών προδιαγραφών (που δεν είναι ταιριαστές σαν την αναβάθμιση του Φερστάπεν στην πίστα του Χανγκαρόρινγκ) ανέβασε την απόδοσή του στα δυόμισι δέκατα από τον Ολλανδό, παρά τη θεωρητική υστέρηση του μονοθεσίου του. Ο Μεξικανός έχει κι άλλο χρόνο στο 'τσεπάκι' του, πάντως, καθώς με τη μαλακή γόμα ήταν μόνο 3 δέκατα ταχύτερος σε σχέση με τη μέση.

Ωστόσο, το γεγονός ότι η πρώτη δεκάδα είδαμε μία Haas, του Κέβιν Μάγκνουσεν, και στην πρώτη δεκάδα μία Williams, του Άλεξ Άλμπον, σημαίνει ότι οι τέσσερις ή πέντε κορυφαίες ομάδες του σπορ έχουν αρκετά ακόμα να δείξουν στις αυριανές δοκιμές κατάταξης (20/07, 17:00).

Τέλος, στη δεύτερη αυτή περίοδο των δοκιμών ο Γκουάνιου Τσόου της Sauber είχε ένα αρκετά βίαιο τετ-α-κε όταν είπε απότομα τη Red Bull του Πέρεζ (που κινούνταν αργά) στην έξοδο της στροφής 4, ενώ παραλίγο δεν συνέβη το ίδιο και με τον Όσκαρ Πιάστρι.

Ο Αυστραλός της McLaren έχασε πολύ χρόνο μένοντας στο γκαράζ, ενώ φυσικά τον περισσότερο έχασε ο Σαρλ Λεκλέρ που φυσικά δεν επέστρεψε μετά το ατύχημά του.

GP Ουγγαρίας 2024, Ελεύθερες Δοκιμές 2 FORMULA 1
TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ