Ο Λάντο Νόρις άφησε να εννοηθεί ότι η πιο ενθαρρυντική πτυχή της νίκης του σήμερα στο GP Αυστραλίας ήταν ότι ο ίδιος και η McLaren κατάφεραν να εκτελέσουν άψογα τον αγώνα τους σε εναλλασσόμενες καιρικές συνθήκες που πέρσι έκαναν λάθη – όπως στο Σίλβερστοουν και στο Μόντρεαλ, που τα “θαλάσσωσαν” με το λανθασμένο χρονισμό των πιτ-στοπς τους και έχασαν τις νίκες.
Ακριβώς επειδή είναι εμπειρικό θέμα με τριβή στον πρωταθλητισμό του ύψιστου επιπέδου της F1, η άψογη εκτέλεση των αγώνων και η αποφυγή λαθών υπό πίεση μοιάζει να ήταν το μοναδικό “συστατικό” της επιτυχίας που έλειπε πέρσι από τον Λάντο Νόρις και τη McLaren.
Όμως, αν κρίνουμε από τη νίκη τους στο σημερινό GP Αυστραλίας, οι Βρετανοί προόοδευσαν αρκετά φέτος σε αυτό τον τομέα, γεγονός που είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό για εκείνους υπό το πρίσμα του στόχου τους να κάνουν το νταμπλ φέτος.
“Κάναμε πολλά λάθη πέρυσι, οπότε υποθέτω ότι μάθαμε από αυτά”είπε στο τέλοςτου αγώνα της Μελβούρνης ο Βρετανός. “Χάσαμε ευκαιρίες στο Σίλβερστοουν και στον Καναδά, σε έναν αγώνα σαν αυτόν. Οπότε, μάθαμε από τα λάθη μας, νομίζω.
Είναι ακόμα μόλις ο πρώτος από τους 24 αγώνες, αλλά για να διαχειριστώ την πίεση, να αντιμετωπίσω τον Μαξ, να αντέξω τον Όσκαρ πίσω μου, έπρεπε να πιέζω σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Μπορούσα να χαλαρώσω εσωτερικά, αλλά δεν χαλάρωσα ούτε στιγμή από την ένταση με την οποία οδηγούσα.
Ήταν σκληρός αγώνας, οπότε νομίζω ότι μπορώ να πάρω λίγη αναγνώριση για το ότι δεν έκανα κάποιο λάθος που θα μου στοίχιζε τη νίκη. Ήταν δύσκολος και απαιτητικός αγώνας, αλλά πρέπει να δώσω ένα τεράστιο “ευχαριστώ” στη McLaren, γιατί μου έδωσαν ένα απίστευτο μονοθέσιο. Οπότε, από αυτούς πρέπει να ξεκινήσω”.
Ο Λάντο Νόρις με τη McLaren MC39 στο βροχερό GP Αυστραλίας 2025
AP Photo/Asanka Brendon Ratnayake
Ο Νόρις ήταν αλάνθαστος στην εκκίνηση, σε τρεις επανεκκινήσεις μετά το όχημα ασφαλείας, στην πίεση του Πιάστρι στο μέσον του αγώνα με φθαρμένα ελαστικά και στο τέλος στην ασφυκτική πίεση του Φερστάπεν.
Έκανε μόνο δύο μικρά λάθη (λάθη που δεν απέφυγε ούτε ο Μαξ σε αυτές τις συνθήκες): ένα γλίστρημα όταν άρχισε η δυνατή βροχή, στον 42ο γύρο, που όμως δεν του κόστισε ακριβά, και ένα ακόμα στο τέλος που επέτρεψε στον Ολλανδό να τον πλησιάσει σε απόσταση DRS.
“Απλά οδήγησα, υποθέτω” απάντησε ο Νόρις όταν ρωτήθηκε πώς αντιμετώπισε την πίεση του Φερστάπεν στους δύο τελευταίους γύρους. «Ο Μαξ ήταν γρήγορος. Ήξερα ότι είχα καλό ρυθμό, αλλά έκανα ένα λάθος στη Στροφή 6 και μπήκε στο DRS – και το DRS εδώ είναι σαν να κερδίζεις σχεδόν ένα δευτερόλεπτο.
Αυτό του επέτρεψε να παραμείνει εντός του δευτερολέπτου και να ρίξει μερικές ματιές για προσπέρασμα. Έπρεπε να κοιτάξω στους καθρέφτες μου λίγο πιο συχνά απ’ ό,τι θα ήθελα, αλλά έμεινα ψύχραιμος, κράτησα την κατάσταση υπό έλεγχο και άκουσα τον Γουίλ [Τζόζεφ, τον μηχανικό του, που του είπε να μην πιέσει υπερβολικά στον τελευταίο γύρο]. Αυτό ήταν το πιο σημαντικό”, κατέληξε ο Λάντο Νόρις.