X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Ο Ogier νίκησε και στη Σουηδία

Sébastien Ogier (F), Julien Ingrassia (F) Volkswagen Polo R WRC (2016) WRC Rallye Sweden 2016 VOLKSWAGEN

H 64η έκδοση του Ράλι Σουηδίας ολοκληρώθηκε με τον Sebastien Ogier να πετυχαίνει την τρίτη του νίκη στον συγκεκριμένο αγώνα.

H 64η έκδοση του Ράλι Σουηδίας ολοκληρώθηκε με τον Sebastien Ogier να πετυχαίνει την τρίτη του νίκη στον συγκεκριμένο αγώνα, δεύτερη φετινή μετά το Monte Carlo και 34η συνολικά στην καριέρα του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Σε έναν αγώνα που υπέστη αρκετές αλλαγές λόγω των καιρικών συνθηκών που κάθε άλλο ιδανικές ήταν για τον αγώνα, αφού το χιόνι απουσίαζε από αρκετές διαδρομές λόγω καλοκαιρίας, ο Γάλλος τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Volkswagen πραγματοποίησε πολύ καλή εμφάνιση επικρατώντας του Hayden Paddon.

Στο ντεμπούτο του με την νέα έκδοση του Hyundai i20 o Nεοζηλανδός τα πήγε περίφημα, όντας ανταγωνιστικός και ζορίζοντας τον Ogier. Στο τέλος βέβαια ο Πρωταθλητής είχε τις λύσεις επικρατώντας τελικά με διαφορά σχεδόν μισού λεπτού. Τρίτος ήταν ο Mads Ostberg με Ford Fiesta RS WRC.

Πέρα από τη νίκη ο Ogier ήταν ο μεγάλος νικητής και της Power Stage παίρνοντας έτσι τρεις επιπλέον βαθμούς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Ogier είχε αντιδράσει έντονα στην απόφαση διεξαγωγής του αγώνα ζητώντας την ματαίωσή του λόγω των καιρικών συνθηκών. Έλεγε συγκεκριμένα πως υπήρχε θέμα ασφάλειας καθώς τα πληρώματα θα έπρεπε να οδηγήσουν με τα ειδικά λάστιχα με καρφιά σε χωμάτινες επιφάνειες, αφού στις περισσότερες ειδικές δεν υπήρχαν χιόνι και πάγος.

Οι οργανωτές θεώρησαν υπερβολικά τα όσα ανέφερε ο Γάλλος Πρωταθλητής και προχώρησαν στη διεξαγωγή του αγώνα, αλλάζοντας όμως σημαντικά το πρόγραμμα και μειώνοντας τον αριθμό των ειδικών (έγιναν 12 από τις 21).

Τελική κατάταξη

01. Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (F/F), Volkswagen, 1h 59m 47.4s
02. Hayden Paddon/John Kennard (NZ/NZ), Hyundai, + 29.8s
03. Mads Østberg/Ola Fløene (N/N), Ford, + 55.6s
04. Andreas Mikkelsen/Anders Jæger (N/N), Volkswagen, + 1m 10.8s
05. Ott Tänak/Raigo Mõlder (EST/EST), Ford, + 1m 50.7s
06. Dani Sordo/Marc Martí (E/E), Hyundai, + 2m 24.0s
07. Henning Solberg/Ilka Minor (N/A), Ford, + 2m 40.0s
08. Craig Breen/Scott Martin (IRL/GB), Citroën, + 2m 44.6s
09. Elfyn Evans/Craig Parry (GB/GB), Ford, + 5m 17.0s
10. Pontus Tidemand/Jonas Andersson (S/S), Škoda, + 5m 31.7s

Bαθμολογία οδηγών (μετά από 2 αγώνες)

1. Sébastien Ogier, 56
2. Andreas Mikkelsen, 33
3. Mads Østberg, 27
4. Hayden Paddon, 18
5. Dani Sordo, 18
6. Ott Tänak, 16
7. Thierry Neuville, 15
8. Stéphane Lefebvre, 10
9. Henning Solberg, 6
10. Elfyn Evans, 6

Βαθμολογία κατασκευαστών (μετά από 2 αγώνες)

1. Volkswagen Motorsport, 54
2. Hyundai Motorsport, 49
3. Volkswagen Motorsport II, 30
4. M-Sport, 27
5. DMACK, 18
6. Hyundai Motorsport N, 14

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver

Οι τιμές των αυτοκινήτων ανά εταιρεία!

Στην τελική ευθεία η εξέλιξη του Opel Astra TCR (VIDEO)

Το Suzuki Baleno έρχεται Ευρώπη (VIDEO)

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ