X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Ο Οζιέ αποφάσισε να έρθει στο Ακρόπολις -Αυτές είναι οι συμμετοχές στον αγώνα

2024 FIA World Rally Championship / Round 06 / Rally dItalia Sardegna / 29th May - 2nd June, 2024 TOYOTA GAZOO RACING WRT

Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Σεμπαστιάν Οζιέ αποφάσισε να συμπεριλάβει και το Ράλι Ακρόπολις (5-8 Σεπτεμβρίου 2024) στο φετινό του πρόγραμμα επιλεγμένων αγώνων. Ποιες είναι οι άλλες κορυφαίες συμμετοχές του φετινού “Ράλι των Θεών”.

Η απόφαση του Οζιέ να έρθει στη χώρα μας για το φετινό Ακρόπολις ελήφθη περισσότερο για να βοηθήσει την Toyota να κρατήσει τα σκήπτρα του τίτλου κατασκευαστών στο WRC, και λιγότερο -σύμφωνα με τα λεγόμενα του ίδιου- για να προσπαθήσει να διεκδικήσει το ένατό του πρωτάθλημα.

Παρότι κάνει πρόγραμμα περιορισμένων αγώνων (και) φέτος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, ο Οζιέ έχει τρεις νίκες και τρεις 2ες θέσεις στους 6 αγώνες που έχει εκκινήσει φέτος. Μετά τη νίκη του στο Ράλι Φινλανδίας της προηγούμενης εβδομάδας, μείωσε τη διαφορά του από τον επικεφαλής του πρωταθλήματος Τιερί Νεβίλ της Hyundai στους 27 βαθμούς - κι ενώ απομένουν ακόμα 4 ράλι για το τέλος της σεζόν.

Για το σκοπό αυτό, καθώς και δεδομένου ότι η Toyota υστερεί της Hyundai κατά 20 βαθμούς στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, ο Γάλλος παραδέχθηκε ότι δέχεται πιέσεις να συμμετάσχει και στους 4 αυτούς εναπομείναντες αγώνες της χρονιάς - μετά το Ακρόπολις, και στα Ράλι Χιλής, Κεντρικής Ευρώπης και Ιαπωνίας.

Σεμπαστιάν Οζιέ, Ράλι Λετονίας 2024 TOYOTA GAZOO RACING WRT


Η απόφαση για τον ελληνικό αγώνα ήδη ελήφθη, και ο Οζιέ θα προσπαθήσει έτσι φέτος να κατακτήσει την τέταρτη φετινή του νίκη (έναντι μόλις μίας του Νεβίλ) στο Ακρόπολις - όπου πέρσι ήταν επικεφαλής πριν εντέλει πέσει στην 10η θέση λόγω διπλού κλαταρίσματος και υποχώρησης της πίσω ανάρτησης του Toyota Yaris Rally1.

Σχετικά με τη συμμετοχή του στους υπόλοιπους φετινούς αγώνες του WRC ο Γάλλος παραδέχθηκε μετά τη νίκη του στη Φινλανδία ότι “θα δεχόμαστε όλο και περισσότερη πίεση για να το κάνουμε αυτό, αλλά μέσα μου δεν νιώθω τόσο έντονη αυτή την επιθυμία διότι δεν δίνω σε αυτά [στα πρωταθλήματα] όση αξία μπορεί να νομίζει κανείς”.

Ο Σεβαστιάν Οζιέ και ο συνοδηγός του Βινσέν Λαντέ θα είναι ένα από τα συνολικά 72 πληρώματα που θα λάβουν μέρος στο ΕΚ Ράλλυ Ακρόπολις 2024. Αναλυτικά το Δελτίο Τύπου της οργάνωσης για την εκτεταμένη λίστα συμμετοχών του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις:

Εβδομήντα δύο ποιοτικά πληρώματα θα μετρήσουν τις δυνάμεις τους στο Ράλλυ των Θεών, άλλα κυνηγώντας τη διάκριση και κάποια το μοναδικό συναίσθημα της συμμετοχής σε έναν από τους κλασικότερους αγώνες του είδους.

Αντίστροφα μετράει ο χρόνος για την έναρξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, δέκατου γύρου του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA. Με… αφορμή ορισμένες από τις καλύτερες ειδικές διαδρομές του WRC και… αιτία την επιθυμία κάθε συμμετέχοντα στο θεσμό να γράψει στο παλμαρέ του έστω μία συμμετοχή στα ακροπολικά χώματα, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις «κινήθηκε» και πάλι σε σημαντικά υψηλό αριθμό συμμετοχών.

Εβδομήντα δύο πληρώματα θα περάσουν από τη ράμπα της αφετηρίας στη Λαμία την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου, για να αναμετρηθούν τις επόμενες τρεις ημέρες σε έναν αγώνα 15 ειδικών διαδρομών συνολικού μήκους 305 χιλιομέτρων. Στην Ελλάδα θα βρεθούν πληρώματα από 31 χώρες και φυσικά όλοι οι διεκδικητές των φετινών τίτλων.

Η πρωτοπόρος στη βαθμολογία των Κατασκευαστών, Hyundai Shell Mobis WRT, θα λάβει μέρος με τρία i20 N Rally1. Ο επικεφαλής στη βαθμολογία των Οδηγών, Thierry Neuville θα ηγηθεί της προσπάθειας, με τον Ott Tanak στο δεύτερο i20 Ν να έχει στόχο τη μείωση της μεταξύ τους διαφοράς. Στο τρίτο αυτοκίνητο της Hyundai θα επιστρέψει ο Ισπανός Dani Sordo, στην 3η φετινή του εμφάνιση με τα χρώματα της κορεατικής ομάδας.

Μετά από τις τρεις σερί νίκες σε Πολωνία, Λετονία και Φινλανδία, η Toyota Gazoo Racing WRT έχει επιστρέψει για τα καλά στη μάχη του τίτλου των Κατασκευαστών και στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα συμμετάσχει επίσης με τρία GR Yaris Rally1. Αιχμή του δόρατος ο οκτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sebastien Ogier, ο οποίος παρά το ότι φέτος ακολουθεί επιλεκτικό πρόγραμμα, βρίσκεται σε τροχιά τίτλου! Δίπλα του, οι σταθεροί σε ολόκληρο το Πρωτάθλημα Elfyn Evans και Takamoto Katsuta, με τον Βρετανό να αναζητά διακαώς τη νίκη που θα τον επαναφέρει στη διεκδίκηση του Πρωταθλήματος Οδηγών.

H M-Sport Ford WRT μετά το βάθρο στην Πολωνία και τη Φινλανδία έχει ξεκάθαρο στόχο να συνεχίσει το καλό σερί αποτελεσμάτων. Η βρετανική ομάδα έχει προετοιμάσει τρία Ford Puma Rally1, με τον Adrien Fourmaux να ηγείται της προσπάθειας. Ο νεαρός Γάλλος έχει ανέβει τέσσερις φορές φέτος στο βάθρο και στόχος είναι να καταφέρει το ίδιο και στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις. Στο δεύτερο Puma ο Gregoire Munster θα προσπαθήσει για την καλύτερη δυνατή εμπειρία, την ώρα που στο τρίτο αυτοκίνητο της M-Sport θα βρεθεί ο Ιορδάνης Σερδερίδης. Ο Έλληνας οδηγός θα λάβει μέρος σε ακόμα ένα Ακρόπολις, θέλοντας να σημειώσει ένα καλό πλασάρισμα σε επίπεδο γενικής.

Η μακρά λίστα των συμμετοχών περιλαμβάνει 34 αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, τα οποία εγγυώνται πλούσιο θέαμα. Με δεδομένο το γεγονός ότι ο επικεφαλής στη βαθμολογία του WRC2, Oliver Solberg δε θα εκκινήσει στον αγώνα, οι Sami Pajari και Yohan Rossel με Toyota GR Yaris και Citroen C3 αντίστοιχα, θα έχουν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να μειώσουν τη διαφορά από την κορυφή της βαθμολογίας. Βέβαια, η επικράτηση δε θα είναι εύκολη, αφού μία σειρά από έμπειρους και ταχύτατους συνδυασμούς έχει βλέψεις για νίκη. Ανάμεσά τους, οι Nikolay Gryazin (Citroen C3), Jan Solans (Toyota GR Yaris), Lauri Joona (Skoda Fabia), Kajetan Kajetanowicz (Skoda Fabia) και φυσικά οι δύο πρώην εργοστασιακοί οδηγοί της M-Sport Ford, Gus Greensmith και Pierre-Louis Loubet με Skoda Fabia RS.

Παράλληλα, για ακόμα μία χρονιά στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα πέσει η αυλαία του Πρωταθλήματος Νέων (JWRC), με τον αγώνα να προσμετράει διπλός! Ο Εσθονός Romet Jürgenson βρίσκεται επικεφαλής της βαθμολογίας, ενώ μόλις οκτώ βαθμούς πίσω του ακολουθεί ο επίσης πρωτοεμφανιζόμενος στο θεσμό, 20χρονος Αυστραλός Taylor Gill. Στην 3η θέση, διατηρώντας βαθμολογικές ελπίδες για τον τίτλο, βρίσκονται ο Τούρκος Ali Turkkan και ο Diego Dominguez Jr.

Βέβαια, στη λίστα των 72 πληρωμάτων διακρίνεται η ποσότητα των ελληνικών (συνολικά 17), που για ακόμα μια χρονιά αποτελούν την καρδιά του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και θα αντιμετωπίσουν τον διεθνή ανταγωνισμό διεκδικώντας ό,τι καλύτερο στις επιμέρους κατηγορίες. Στο WRC2 ξεχωρίζει η παρουσία των πολύπειρων πλέον Λάμπρου Αθανασούλα-Νίκου Ζακχαίου που θα οδηγήσουν ένα Skoda Fabia Evo Rally2, αλλά και της φετινής ευχάριστης έκπληξης των ελληνικών αγώνων, Γιώργου Αμούτζα-Γιώργου Ηλιόπουλου με ίδιο αυτοκίνητο.

Με Skoda Fabia RS θα ξεκινήσει και ο Πρωταθλητής Ελλάδας του 2019 Γιώργος Κεχαγιάς με τον Νίκο Πετρόπουλο δίπλα του, αλλά και οι ταλαντούχοι Παναγιώτης «Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης. Ακόμα, οι Βασίλης Βελάνης-Ηλίας Παναγιωτούνης και Νίκος Παυλίδης-Allan Harryman θα διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω εκμεταλλευόμενοι την εμπειρία τους, συμμετέχοντας με Skoda Fabia RS και Evo αντίστοιχα.

Επιπλέον, μία σειρά από ταχύτατα πληρώματα θα μπει στη μάχη των αυτοκινήτων προδιαγραφών Rally3. Ανάμεσά τους, οι επικεφαλής στη βαθμολογία του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, Κύπριοι Πέτρος Παντελή-Χαράλαμπος Λάος με Renault Clio και οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με Ford Fiesta.

Χρόνους κορυφής έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν επίσης οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου και Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Κομνός, αμφότεροι με Renault Clio. Το ενδιαφέρον αναμένεται να στραφεί στους Μάνο και Κώστα Στεφανή (Ford Fiesta), με τον πολύπειρο Έλληνα συνοδηγό να εκκινεί στο 30ο Ράλλυ Ακρόπολις της καριέρας του μέσα σε 49 χρόνια!

Με ακόμα ένα Ford Fiesta προδιαγραφών Rally3 αναμένονται οι Γιώργος Δελαπόρτας-Βαγγέλης Παναρίτης, ενώ η κατηγορία Rally4 θα είναι αποκλειστικά ελληνική υπόθεση, με τους Σάββα Λευκαδίτη-Βαγγέλη Ακράτο και Γιάννη Πλάγο-Χρήστο Κουζιώνη να ξεχωρίζουν, αμφότεροι με Peugeot 208. H λίστα συμμετοχών ολοκληρώνεται με τους Θεόδωρο Kαλαμαρά-Δημήτρη Λαμπράκη (Ford Fiesta Rally4), Λοΐζο Παπαγεωργίου-Βασίλη Κούγια (Citroen DS3) και Δημήτρη Παρέλλη-Ανδρέα Παπανδρέου με Renault Clio RS Line Rally5._[Δελτίο Τύπου]

TAGS WRC WRC 2024 TOYOTA WRC ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΟΖΙΕ EKO ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ