EKO ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Οζιέ ταχύτερος το πρωί της Κυριακής (8/9), ανέβηκε στη δεύτερη θέση της γενικής

Toyota GAZOO Racing
2024 FIA World Rally Championship / Round 10 / Acropolis Rally Greece 2024 / 5th-8th September 2024 TOYOTA GAZOO RACING

Κερδίζοντας στις δύο πρώτες σημερινές (8/9) Ειδικές, στο Οινοχώρι και το Ελευθεροχώρι, ο Σεμπαστιάν Οζιέ ανελίχθηκε στη 2η θέση της γενικής στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις εμπρός από τον Ντάνι Σόρδο, και ενώ απομένει μόνο η τελική Power Stage για την ολοκλήρωση του αγώνα. Παραμένει άνετα στην κορυφή ο Τιερί Νεβίλ.

Ο Τιερί Νεβίλ εξακολούθησε να πλοηγείται με επιτυχία ανάμεσα στις δυσκολίες και στα σκληρά εδάφη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, 10ου φετινού αγώνα του WRC, και περνώντας με άνεση από τις ΕΔ13 και 14, στο Οινοχώρι και στο πρώτο πέρασμα από το Ελευθεροχώρι, διατηρεί προβάδισμα άνω του ενός λεπτού στην κορυφή, μία Ειδική πριν τον τερματισμό.

Μόνο που πλέον στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Σεμπαστιάν Οζιέ, που γράφοντας του δύο πρώτους χρόνους και στις δύο σημερινές Ειδικές πέρασε τον Ντάνι Σόρδο στη δεύτερη θέση, ανοίγοντας διαφορά 20,9’’ από τον Ισπανό της Hyundai.

Ο Οζιέ κυνηγά τους πολύτιμους 12 βαθμούς της περίφημης Super Sunday, και για αυτόν τον λόγο ρίσκαρε όχι μόνο με το σημερινό του ρυθμό, αλλά και με την επιλογή να φέρει σήμερα μόνο έναν εφεδρικό τροχό.

Το καλό για τον Γάλλο ήταν ότι η ισχυρή καταιγίδα που έπληξε χθες τη Λαμία δεν κινήθηκε προς την Οίτη, συνεπώς δεν έπληξε την ΕΔ του Οινοχωρίου.Αντίθετα, έβρεξε ισχυρά το βράδυ στο όρος Καλλίδρομο, και το τερέν έγινε πολύ σκληρότερο, ενώ σε πολλά σημεία υπήρξχαν νεροφαγώματα και λασπώδης επιφάνεια.

Παρόλα αυτά, στο Οινοχώρι ο Οζιέ ήταν 5,3’’ ταχύτερος από τον δεύτερο Νεβίλ, ενώ στο πρώτο Ελευθεροχώρι 2,5’’ πιο γρήγορος από τους Οττ Τάνακ και Έλφυν Έβανς. Την ίδια ώρα, ο Σόρδο πάσχιζε με το ρυθμό του, και έχασε συνολικά 30,9’’ στις δύο αυτές ΕΔ, πέφτοντας στην 3η θέση της γενικής.

Ο Νεβίλ γνώριζε από τις αναγνωρίσεις ότι το Ελευθεροχώρι είναι η σκληρότερη ΕΔ του αγώνα, και έτσι μετά το πρώτο πέρασμα από εκεί -στο οποίο ήταν 13,2’’ πιο αργός από τον Οζιέ- είπε: Ο δρόμος είναι κατεστραμμένος, ήταν ένας εφιάλτης. Πρόσεχα τόσο πολύ εκεί μέσα.

Όλα έχουν να κάνουν με τη διαχείριση των ελαστικών και με το να κρατάς έναν καλό ρυθμό. Πάσχιζα λίγο με την πρόσφυση, είναι τόσο στενός ο δρόμος και μπορείς εύκολα να χτυπήσεις μια πέρα. Πρέπει να είσαι πολύ αφοσιωμένος, και εγώ δεν ήμουν” πρόσθεσε ο Βέλγος, που δεν θέλει σήμερα εγκαταλείποντας να χάσει τους μέγιστους 18 βαθμούς που κέρδισε χθες.

Ο Οζιέ από την πλευρά του, αυξάνοντας το προβάδισμά του στη Super Sunday στα 13’’ από τον Τάνακ και στα 18,5’’ από τον Νεβίλ, είπε: “Όλο το τριήμερο η αίσθησή μου ήταν καλή. Έχω ένα σπουδαίο αυτοκίνητο και μπορούσα να το κάνω ό,τι ήθελα.

Η ατυχία είναι κάτι δύσκολο, με την απώλεια δυόμισι λεπτών με το πρόβλημα στο turbo [το απόγευμα της Παρασκευής]. Έτσι είναι το ελληνικό ράλι. Τώρα πρέπει να ανακάμψουμε και η Power Stage θα είναι σίγουρα πολύ σημαντική”, κατέληξε ο Γάλλος.

Ο Τάνακ έμεινε μακριά από τη διεκδίκηση και σήμερα, αποκαλύπτοντας ότι το Hyundai i20 N Rally1 παρουσίασε ορισμένα προβλήματα στη μονάδα ισχύος. Τη σημερινή εξάδα κλείνουν ο Αντριέν Φουρμό της M-Sport Ford, και οι Έλφυν Έβανς και Τακαμότο Κατσούτα της Toyota.

Ο Έβανς επέστρεψε στον αγώνα μετά τη χθεσινή του εγκατάλειψη, που αποφασίστηκε από την Toyota για να επιδιορθωθεί η ζημιά στο Yaris Rally1 έπειτα από την ανατροπή του Ουαλού στην ΕΔ11, Αγ. Θεόδωροι 2. Αντίθετα, η ζημιά στο Ford Puma Rally1 του Γκρεγκουάρ Μουνστέρ μετά τη χθεσινή του έξοδο ήταν πολύ μεγάλη για να επιδιορθωθεί από την M-Sport σήμερα.

Πλέον απομένει μόνο μία Ειδική Διαδρομή για την ολοκλήρωση του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, το δεύτερο πέρασμα από το Ελευθεροχώρι, που θα ξεκινήσει στις 13:15 και θα αποτελέσει την βαθμολογούμενη Power Stage του αγώνα.

WRC.COM
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ΕΔ14, Γενική Κατάταξη WRC.COM
TAGS EKO ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ RALLY ACROPOLIS 2024 ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2024 ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ WRC WRC 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ