O "πασάς" Λεμπ στη θέση του
Ο Λεμπ τέθηκε επικεφαλής στην Τουρκία. Τον καταδιώκουν οι Π.Σόλμπεργκ και Χίρβονεν (video)
Ο Λεμπ ανέβηκε από την 4η στην 1η θέση χάρη στους γρήγορους χρόνους και στην ατυχία του Σεμπαστιάν Οζιέ (Citroen Junior). Ο (πιθανότατα) επόμενος τιμέιτ του Λεμπ είδε το λάστιχο του C4 να... κλατάρει, έχασε τρία λεπτά και έπεσε στην 5η θέση.
Ο Σόλμπεργκ πάλι που έχει δώσει ενδιαφέρον φέτος στο πρωτάθλημα κι ας "μάτωσε" η τσέπη του για να αγοράσει τα δύο Citroen C4 WRC πίεσε, αλλά δεν ήταν ταχύτερος από τον Λεμπ και πέτυχε μία 2η θέση και δύο 3ες.
Ο Χίρβονεν πάλι είχε πέσει 5ος στην 14η ειδική, τα έδωσε όλα στη συνέχεια, κατακτώντας την επόμενη και βρίσκεται 1.1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Σόλμπεργκ και 17.3 πίσω από τον Λεμπ.
Η Citroen "πετάει" καθώς έχει κάνει μέχρι στιγμής το 1-2-4-5-6: 4ος είναι ο Ντάνι Σόρδο που ελπίζει στο 1ο φετινό βάθρο του και (έκπληξη) ο Κίμι Ράικονεν. Ο Φινλανδός οδηγός της Citroen Junior έκανε σταθερούς χρόνους, τρεις φορές τον 8ο καλύτερο χρόνο και μία τον 9ο.
Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα ήταν ο άτυχος της ημέρας, καθώς χτύπησε σε ανάχωμα, τούμπαρε το Ford Focus στην 10η ειδική διαδρομή, χάνοντας περισσότερα από 9 λεπτά. Έτσι από 6ος έπεσε 17ος, πριν ολοκληρώσει την ημέρα στην 12η θέση.
Εν τω μεταξύ οι οδηγοί διαμαρτυρήθηκαν για τις ελαφρά αλλαγμένες ειδικές, καθώς διέφεραν αρκετά σε σύγκριση με τις αναγνωρίσεις. Οι διοργανωτές απάντησαν λέγοντας ότι μόνο στην ειδική Ρίβα είχαν μαζέψει ορισμένες πέτρες και μάλιστα με τα χέρια! Οι οδηγοί ζήτησαν δε την ακύρωση της συγκεκριμένης ειδικής, καθώς έκριναν ότι ο δρόμος ήταν "σκληρός", αλλά φυσικά το αίτημα τους απορρίφθηκε ασυζητητί.
Μέχρι τώρα δεν υπάρχουν στρατηγικές ή αφήνοντας ένα παραθυράκι ανοιχτό οι ομάδες τα έχουν "κουκουλώσει". Μακάρι να μην τα χαλάσουν την 3η και τελευταία ημέρα
Η κατάταξη στο 2ο σκέλος:
1.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen C4 WRC 2ώρ.19:13.5δευτ.
2.Πέτερ Σόλμπεργκ Citroen C4 WRC +00.16.2δευτ.
3.Μίκο Χίρβονεν Ford Focus WRC +00.17.3
4.Nτάνι Σόρδο Citroen C4 WRC +00.22.4
5.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen C4 WRC +03:21.0
6.Κίμι Ράικονεν Citroen C4 WRC +04:37.5
7.Φεντερίκο Βιγιάγκρα Ford Focus WRC +05.10.1
8.Μάθιου Γουίλσον Ford Focus WRC +06:16.6
9.Οτ Τανάκ Mitsubishi Lancer Evo X +14:33.6
10.Ντένις Κουίπερς Ford Fiesta S2000 +17:16.2
Η "στιγμή" του Λάτβαλα και ο... ενοχλημένος Λεμπ:
Ο Σόλμπεργκ πάλι που έχει δώσει ενδιαφέρον φέτος στο πρωτάθλημα κι ας "μάτωσε" η τσέπη του για να αγοράσει τα δύο Citroen C4 WRC πίεσε, αλλά δεν ήταν ταχύτερος από τον Λεμπ και πέτυχε μία 2η θέση και δύο 3ες.
Ο Χίρβονεν πάλι είχε πέσει 5ος στην 14η ειδική, τα έδωσε όλα στη συνέχεια, κατακτώντας την επόμενη και βρίσκεται 1.1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Σόλμπεργκ και 17.3 πίσω από τον Λεμπ.
Η Citroen "πετάει" καθώς έχει κάνει μέχρι στιγμής το 1-2-4-5-6: 4ος είναι ο Ντάνι Σόρδο που ελπίζει στο 1ο φετινό βάθρο του και (έκπληξη) ο Κίμι Ράικονεν. Ο Φινλανδός οδηγός της Citroen Junior έκανε σταθερούς χρόνους, τρεις φορές τον 8ο καλύτερο χρόνο και μία τον 9ο.
Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα ήταν ο άτυχος της ημέρας, καθώς χτύπησε σε ανάχωμα, τούμπαρε το Ford Focus στην 10η ειδική διαδρομή, χάνοντας περισσότερα από 9 λεπτά. Έτσι από 6ος έπεσε 17ος, πριν ολοκληρώσει την ημέρα στην 12η θέση.
Εν τω μεταξύ οι οδηγοί διαμαρτυρήθηκαν για τις ελαφρά αλλαγμένες ειδικές, καθώς διέφεραν αρκετά σε σύγκριση με τις αναγνωρίσεις. Οι διοργανωτές απάντησαν λέγοντας ότι μόνο στην ειδική Ρίβα είχαν μαζέψει ορισμένες πέτρες και μάλιστα με τα χέρια! Οι οδηγοί ζήτησαν δε την ακύρωση της συγκεκριμένης ειδικής, καθώς έκριναν ότι ο δρόμος ήταν "σκληρός", αλλά φυσικά το αίτημα τους απορρίφθηκε ασυζητητί.
Μέχρι τώρα δεν υπάρχουν στρατηγικές ή αφήνοντας ένα παραθυράκι ανοιχτό οι ομάδες τα έχουν "κουκουλώσει". Μακάρι να μην τα χαλάσουν την 3η και τελευταία ημέρα
Η κατάταξη στο 2ο σκέλος:
1.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen C4 WRC 2ώρ.19:13.5δευτ.
2.Πέτερ Σόλμπεργκ Citroen C4 WRC +00.16.2δευτ.
3.Μίκο Χίρβονεν Ford Focus WRC +00.17.3
4.Nτάνι Σόρδο Citroen C4 WRC +00.22.4
5.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen C4 WRC +03:21.0
6.Κίμι Ράικονεν Citroen C4 WRC +04:37.5
7.Φεντερίκο Βιγιάγκρα Ford Focus WRC +05.10.1
8.Μάθιου Γουίλσον Ford Focus WRC +06:16.6
9.Οτ Τανάκ Mitsubishi Lancer Evo X +14:33.6
10.Ντένις Κουίπερς Ford Fiesta S2000 +17:16.2
Η "στιγμή" του Λάτβαλα και ο... ενοχλημένος Λεμπ: