X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο Ράικονεν δεν μποϊκοτάρει τον αγώνα

Ο Κίμι Ράικονεν δεν έχει καμία πρόθεση να αποχωρήσει από το γερμανικό Grand Prix. Ο Φινλανδός ήταν ένας από τους οδηγούς που δεν ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην Ιντιανάπολις το 2005.

Αρχικά ο Σεμπάστιαν Φέτελ, μέλος του GPDA, είπε πως οι οδηγοί δεν απειλούν πως θα μποϊκοτάρουν το γερμανικό Grand Prix.

Στη συνέχεια ο Κίμι Ράικονεν που δεν ανήκει στην ένωση των οδηγών ξεκαθάρισε πως δεν έχει πρόθεση να μποϊκοτάρει τον αγώνα παρά την ανακοίνωση των οδηγών.

" Δεν είδα τίποτα, άκουσα για την ανακοίνωση. Είμαι σίγουρος πως δεν θα γίνει τίποτα", σχολίασε ο Φινλανδός οδηγός και διευκρίνισε πως συμμετέχει ορισμένες φορές στις συσκέψεις, αλλά δεν είναι μέλος.

Όταν ρωτήθηκε για το τι θα κάνει σε περίπτωση που οι οδηγοί αποφασίσουν να μη συνεχίσουν τον αγώνα: "Εγώ θα συνεχίσω. Δεν ευθύνονται τα ελαστικά για το πρόβλημα. Δεν αντιμετωπίσαμε ούτε ένα πρόβλημα όλη τη χρονιά. Οι αγώνες είναι επικίνδυνοι, όλα μπορούν να συμβούν. Ο λόγος που εξερράγησαν ήταν γιατί οι ομάδες τα χρησιμοποιούσαν με λάθος τρόπο. Εμένα μου αρκεί αυτό".

Ο Ράικονεν ήταν ένας από τους οδηγούς που αναγκάστηκαν να σταματήσουν στην Ιντιανάπολις το 2005, όταν η Michelin ενημέρωσε τις ομάδες πως διέτρεχαν κίνδυνο αν χρησιμοποιούσαν τα ελαστικά.

Ο αγώνας-παρωδία συνεχίστηκε με έξι μονοθέσια που χρησιμοποιούσαν ελαστικά Bridgestoneκαι τρεις ομάδες (Ferrari, Jordan, Mindardi) με νικητή τον Μίκαελ Σουμάχερ.

Η Φόρμουλα 1 δεν είχε πλέον μέλλον στις Ηνωμένες Πολιτείες και επέστρεψε μόλις το 2012 με το Grand Prix στο Όστιν.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ