Ο Ράικονεν στρέφεται στα Ράλι
Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι πιθανολογείται ότι θα δοκιμάσει την τύχη του ο Κίμι Ράικονεν το 2010 (videos)
Ο μάνατζερ του Φινλανδού, Ντέιβιντ Ρόμπερτσον που είναι και πρώην μάνατζερ του Μπάτον, επιβεβαίωσε ότι ο πελάτης του βρίσκεται ήδη σε αναζήτηση αυτοκινήτου για να συμμετάσχει στο WRC. Σε πόσους αγώνες δεν μας είπε!
" Ανήκει σε αυτούς τους ανθρώπους που προχωρούν γρήγορα. Απλά είπε " τώρα θα επικεντρωθούμε στα Ράλι". Προσπαθεί να βρει ένα αυτοκίνητο για το WRC, αν και τίποτα δεν έχει ξεκαθαρίσει". Ο 30χρονος πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής συμμετείχε στο Ράλι Φινλανδίας με ένα Abarth Grande Punto S2000 πριν καταλήξει με μία θεαματική... τούμπα εκτός αγώνα.
Δεν είναι γνωστό ποιά είναι η δέσμευση του με τη FIAT, πάντως εκτιμάται ότι κινείται για να αποκτήσει ένα Citroen C4 WRC με μία εκ των υποστηρικτών του, τη Red Bull να τον βοηθά, αποσκοπώντας ίσως και σε μία μελλοντική συνεργασία στη Φόρμουλα 1, αν δεν επεκταθεί η συνεργασία της αγγλικής ομάδας με τον αντιεμπορικό, αλλά σαφώς συνεργάσιμο και επικοινωνιακό, τον Αυστραλό Μαρκ Ουέμπερ το 2011.
Το μέλλον της Citroen Junior θεωρείται σίγουρο και εκεί λογικά θα καταλήξει ο"Iceman" αν... το ρίξει στα Ράλι, γιατί είναι αρκετά έξυπνος για να μη σκεφτεί να στήσει τη δική του ομάδα. Αυτό είναι πολυέξοδο εγχείρημα όπως συνειδητοποίησε και ο Πέτερ Σόλμπεργκ που "πόνεσε" η τσέπη του.
Ο συνοδηγός του Ράικονεν, Kάι Λίντστρομ εξήγησε ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τον πρώην οδηγό της Sauber, της McLaren και της Ferrari το 2010, δίχως να αποκαλύψει σε ποιό αυτοκίνητο θα βρίσκονται μέσα.
Υπάρχει και πάλι η άλλη περίπτωση, ο Φινλανδός να περάσει τον καιρό του μετρώντας και ξαναμετρώντας τα 17.000.000 ευρώ, που μπορεί να είναι και περισσότερα, που του έδωσε η Ferrari για να της αδειάσει τη γωνιά και να αντικατασταθεί από το Φερνάντο Αλόνσο. Αν βρισκόμασταν πάντως στη θέση του, αυτό θα κάναμε.
Ο Κίμι στο Ράλι Φινλανδίας:
Ο Κίμι πέφτει στο χαντάκι:
" Ανήκει σε αυτούς τους ανθρώπους που προχωρούν γρήγορα. Απλά είπε " τώρα θα επικεντρωθούμε στα Ράλι". Προσπαθεί να βρει ένα αυτοκίνητο για το WRC, αν και τίποτα δεν έχει ξεκαθαρίσει". Ο 30χρονος πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής συμμετείχε στο Ράλι Φινλανδίας με ένα Abarth Grande Punto S2000 πριν καταλήξει με μία θεαματική... τούμπα εκτός αγώνα.
Δεν είναι γνωστό ποιά είναι η δέσμευση του με τη FIAT, πάντως εκτιμάται ότι κινείται για να αποκτήσει ένα Citroen C4 WRC με μία εκ των υποστηρικτών του, τη Red Bull να τον βοηθά, αποσκοπώντας ίσως και σε μία μελλοντική συνεργασία στη Φόρμουλα 1, αν δεν επεκταθεί η συνεργασία της αγγλικής ομάδας με τον αντιεμπορικό, αλλά σαφώς συνεργάσιμο και επικοινωνιακό, τον Αυστραλό Μαρκ Ουέμπερ το 2011.
Το μέλλον της Citroen Junior θεωρείται σίγουρο και εκεί λογικά θα καταλήξει ο"Iceman" αν... το ρίξει στα Ράλι, γιατί είναι αρκετά έξυπνος για να μη σκεφτεί να στήσει τη δική του ομάδα. Αυτό είναι πολυέξοδο εγχείρημα όπως συνειδητοποίησε και ο Πέτερ Σόλμπεργκ που "πόνεσε" η τσέπη του.
Ο συνοδηγός του Ράικονεν, Kάι Λίντστρομ εξήγησε ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τον πρώην οδηγό της Sauber, της McLaren και της Ferrari το 2010, δίχως να αποκαλύψει σε ποιό αυτοκίνητο θα βρίσκονται μέσα.
Υπάρχει και πάλι η άλλη περίπτωση, ο Φινλανδός να περάσει τον καιρό του μετρώντας και ξαναμετρώντας τα 17.000.000 ευρώ, που μπορεί να είναι και περισσότερα, που του έδωσε η Ferrari για να της αδειάσει τη γωνιά και να αντικατασταθεί από το Φερνάντο Αλόνσο. Αν βρισκόμασταν πάντως στη θέση του, αυτό θα κάναμε.
Ο Κίμι στο Ράλι Φινλανδίας:
Ο Κίμι πέφτει στο χαντάκι: