X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο Ράικονεν βάζει τα πράγματα στη θέση τους

Ο Κίμι Ράικονεν απάντησε σε όσους τον κατηγόρησαν για έλλειψη κινήτρου, ενώ αναφέρθηκε και στην τελευταία σεζόν του στη Ferrari.

Ο Κίμι Ράικονεν ολοκλήρωσε τις επίσημες δοκιμές στη Βαρκελώνη στην πρώτη θέση. Η E20 φαίνεται καλό μονοθέσιο και ο Φινλανδός είναι ικανοποιημένος από την παρουσία του στη Lotus.

Σε μια από τις λίγες συνέντευξεις που έχει παραχωρήσει, συγκεκριμένα στο Autosport, ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής απάντησε σε εκείνους που τον κατηγόρησαν για απουσία κινήτρου.

Ξεκίνησε τη συνέντευξη λέγοντας πως " χρειάζεται ένα συγκεκριμένο ποσό χρημάτων, αλλά δεν αγωνίζομαι για αυτό. Οι αγώνες είναι ο λόγος που συνεχίζω να αγωνίζομαι".

Όσο για το κίνητρο, το οποίο σύμφωνα με το κοινό απουσίασε από την τελευταία χρονιά του στη Ferrari, ο Ράικονεν έχει τη δική του εξήγηση.

" Πάντοτε μιλούν για το κίνητρο, όμως όσοι το γράφουν αυτό, δεν με ξέρουν. Συμβαίνουν αρκετά άσχημα και δεν με ενοχλεί να γράφονται. Τι μπορώ να κάνω. Θα είχα σταματήσει αν πίστευα πως δεν διέθετα κίνητρο.

Το πρόβλημα με το κίνητρο δεν είναι αν το μονοθέσιο είναι χάλια. Απλά κάνεις ό,τι καλύτερο μπορείς και δεν έχεις καλά αποτελέσματα. Δεν είναι πάντοτε φταίξιμο του οδηγού, αλλά είναι ευκολότερο να κατηγορήσεις αυτόν που οδηγεί.

Ένιωθα πως ήταν οδηγικά, από τις καλύτερες σεζόν μου (σ.σ. αναφέρεται στο 2009 στην τελευταία χρονιά του στη Ferrari), είμαι ικανοποιημένος. Ό,τι κι αν ακολούθησε, δεν με ενόχλησε. Αυτή είναι η Φόρμουλα 1. Ποτέ δεν είχα θέματα με την έλληψη κινήτρου".

Ο τιμ μάνατζερ της Lotus, Ερίκ Μπουιγέ χαρακτήρισε ρίσκο την πρόσληψη του Ράικονεν και περιμένει να δει πως θα αντιδράσει ο οδηγός του στο αγωνιστικό τριήμερο. Ο τεχνικός διευθυντής, Τζέιμς Άλισον καθησύχασε το "αφεντικό" του, λέγοντας " στις δοκιμές καλύψαμε μεγαλύτερη απόσταση από εκείνη ενός Grand Prix και τις δύο ημέρες και ο Κίμι ήταν φρέσκος".

Η απάντηση θα δοθεί στις 18 Μαρτίου στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ