X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο Ράσελ γλίτωσε από μια επαφή στον τοίχο πριν κερδίσει την πολ ποζίσιον στο Λας Βέγκας

Mercedes driver George Russell, of Britain, celebrates after winning the pole position for the Formula One U.S. Grand Prix auto race, Friday, Nov. 22, 2024, in Las Vegas. AP PHOTO/MATT YORK

Η διπλή ατυχία του Λιούις Χάμιλτον στις δοκιμές κατάταξης του GP του Λας Βέγκας παραλίγο να “χτυπήσει” και τον Τζορτζ Ράσελ, και να στερήσει την πολ ποζίσιον από τον ίδιο και τη Mercedes. Έκπληκτος ο Βρετανός για την ταχύτητα της W15, την οποία αδυνατεί να εξηγήσει.

Στην πρώτη από τις δύο του προσπάθειες στο Q3 των δοκιμών κατάταξης του GP του Λας Βέγκας ο Τζορτζ Ράσελ χτύπησε με την αεριστερή πλευρά της Mercedes W15 στον τοίχο - και το χτύπημα ήταν τέτοιο που χρειάστηκε επιστρέφοντας στα πιτς να αλλάξει και την εμπρός πτέρυγα του μονοθεσίου του.

"Είχα μια στιγμή στον πρώτο μου γύρο, χρειάστηκε να αλλάξουμε την εμπρός πτέρυγα, αλλά για λίγο πέρασε από το μυαλό μου ότι δεν θα τα καταφέρναμε να περάσουμε την καρό σημαία (σ.σ.: για να ξεκινήσει τον δεύτερο γρήγορο γύρο του). Αλλά τώρα είμαι τόσο χαρούμενος”, εξήγησε στο τέλος ο Ράσελ, μετά την κατάκτηση της πολ ποζίσιον εμπρός από τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari.

Σε αντίθεση με τον νεαρό Βρετανό, ο Λιούις Χάμιλτον δεν ήταν τόσο τυχερός με την έτερη W15. Στην πρώτη του προσπάθεια΄στο Q3 έχασε τα φρένα και βγήκε εκτός πίστας, ενώ στη δεύτερη ένα τίναγμα της ουράς του μονοθεσίου τον ώθησε εκτός των ορίων της πίστας. Έτσι, ο 39χρονος έμεινε στην 10η θέση, ενώ ήλπιζε ρεαλιστικά σήμερα για την πολ ποζίσιον.

Τα συναισθήματα ήταν εντελώς διαφορετικά για τον Ράσελ, όμως: “Είναι εκπληκτική η αίσθηση της επιστροφής στην πολ ποζίσιον. Ήμασταν τόσο γρήγοροι όλοι το διήμερο, και το ήξερα ξεκινώντας τον τελευταίο γύρο του Q3 ότι αυτός είναι ο γύρος που μετράει. Δεν έχει σημασία τι έγινε πριν από αυτό”, είπε ο Άγγλος.

Και προσπαθώντας να εξηγήσει πώς η Mercedes μεταμορφώθηκε μετά από μια σειρά από φτωχά αποτελέσματα στα τελευταία GP, φάνηκε εξίσου έκπληκτος με όλους: “Πρέπει να σκάψουμε βαθιά για να καταλάβουμε γιατί είμαστε τόσο γρήγοροι αυτό το τριήμερο - διότι ειλικρινά αυτό με εξέπληξε.

Αισθάνθηκα αυτοπεποίθηση, ήξερα πως αν έκανα έναν καθαρό γύρο θα ήταν αρκετός για να εξασφαλίσω μια θέση στην πρώτη σειρά. Οπότε, η κατάκτηση της πολ ποζίσιον είναι εκπληκτική.

Όμως, στο τέλος, είχαμε ορισμένες καλές κατατακτήριες τελευταία, οπότε πρέπει τώρα να μετατρέψουμε αυτή σε νίκη” κατέληξε ο Βρετανός. Αυτή ήταν η 3η φετινή του πολ ποζίσιο, μετά το Μόντρεαλ και το Σίλβερστοουν, αλλά δεν κέρδισε κανέναν από τους δύο εκείνους αγώνες. Κέρδισε στην Αυστρία και στο Βέλγιο, αλλά στο Σπα έχασε τη νίκη διότι στον τεχνικό έλεγχο το μονοθέσιό του αποδείχθηκε ελλιποβαρές.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΛΑΣ ΒΕΓΚΑΣ ΤΖΟΡΤΖ ΡΑΣΕΛ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ