X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Ο Ρόσι παραδέχθηκε τον Στόνερ

Ο Βαλεντίνο Ρόσι δήλωσε πως πλέον τρέφει απέραντο θαυμασμό για την οδηγική ικανότητα του μεγάλου αντιπάλου του, Κέισι Στόνερ. Οι δύο άνδρες έχουν μια "τρικυμιώδη" σχέση.

Το μεγάλο παράπονο του Κέισι Στόνερ όταν κατέκτησε το πρωτάθλημα με τη Ducati το 2007, ήταν πως ο Βαλεντίνο Ρόσι δεν του έδειχνε σεβασμό. Μέχρι και "traction control" είχε αποκαλέσει τον Αυστραλό ο Ρόσι.

Τα χρόνια πέρασαν και ο Ρόσι βρέθηκε στη θέση του Στόνερ στη Ducati. Δύο χρόνια προσπαθούσε να "δαμάσει" τη Desmosedici, δίχως επιτυχία.

Ο Στόνερ κατέκτησε ένα δεύτερο πρωτάθλημα με τη Honda το 2011 και στο τέλος του 2012 ανακοίνωσε την αποχώρηση του από την ενεργό δράση. Ο Ρόσι επέστρεψε στη Yamaha για να ολοκληρώσει όσο καλύτερα μπορεί τη μεγάλη καριέρα του.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην ιταλική έκδοση του Rolling Stone ομολόγησε πως η διετής παραμονή του στη Ducati άλλαξε τη γνώμη που είχε σχηματίσει για τον Στόνερ.

" Ο Στόνερ έκανε εκπληκτική δουλειά στη Ducati. Κοίταξα την τηλεμετρία του και αναρωτιόμουν πως κατάφερε αυτούς τους χρόνους. Ο κόσμος νόμιζε πως ήταν γρήγορος, αλλά όχι ιδιαίτερα ευφυής. Και για αυτό πέτυχε. Στην πραγματικότητα έπρεπε να ξεπεράσει τα όρια, οδηγώντας για τη Ducati. Πηγαίνοντας ολοένα και γρηγορότερα, έχεις πολλά ατυχήματα στο τέλος. Οι καριέρες μας ήταν διαφορετικές. Είχε οδηγήσει μόλις για έναν κατασκευαστή, τη Honda υπό την καθοδήγηση του Λούτσιο Τσεκινέλο. Όταν πήγε στη Ducati, πρέπει να σκέφτηκε "κοίταξε το αυτό, η μοτοσικλέτα είναι καλή. Πρέπει να κερδίσω!".

Εγώ πάλι όταν πήγα στη Ducati ερχόμουν από χρόνια επιτυχιών στη Honda και στη Yamaha και κατάλαβα αμέσως πως αυτή η μοτοσικλέτα δεν ήταν καλή. Είμαι σίγουρος πως αν ο Στόνερ οδηγούσε τη Ducati του Ντοβιτσιόζο αύριο, θα τερμάτιζε το χειρότερο 6ος. Οδηγούσε με εκπληκτικό τρόπο. Είναι μοναδικός. Μου λείπει; Στην πίστα ναι. Είχε σπουδαίο ταλέντο και ήταν δύσκολο να τον νικήσεις. Εκτός πίστας δεν μου λείπει καθόλου. Χωρίς εκείνον υπάρχει μεγαλύτερη σύμπνοια ανάμεσα στους οδηγούς".

Με εξαίρεση τον Λόρις Καπιρόσι που είχε αναλάβει την εξέλιξη της GP7, ο Στόνερ παραμένει ο μοναδικός που μπορεί να οδηγήσει τη Ducati. Μετά την πρόωρη αποχώρηση του συμμετείχε σε αγώνες αυτοκινήτου και είναι οδηγός δοκιμών της Honda.

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ