Ο Βαλεντίνο Ρόσι τρέφει φιλοδοξίες για τους αγώνες αυτοκινήτων
Μετά από εννέα παγκόσμια πρωταθλήματα στις μοτοσικλέτες, και μετά την αποχώρησή του από το MotoGP τον ερχόμενο Δεκέμβριο, ο Βαλεντίνο Ρόσι ελπίζει να κατακτήσει νέους τίτλους στους αγώνες αυτοκινήτου από το 2022.
Ο ζωντανός θρύλος του MotoGP ανακοίνωσε πρόσφατα ότι στο τέλος της φετινής σεζόν θα αποχωρήσει από την κορυφαία βαθμίδα των αγώνων μοτοσικλετών, χωρίς να κρύψει την επιθυμία του να συνεχίσει την αγωνιστική του καριέρα στους αγώνες αυτοκινήτου. Και τώρα υποστηρίζει πως αυτή η μετάβασή του δεν θα γίνει μόνο για διασκέδαση, αλλά με φιλοδοξίες νέων επιτυχιών.
Ο Ιταλός έχει οδηγήσει τα πάντα, από Formula 1 μέχρι WRC, τις δύο τελευταίες δεκαετίες. Το 2007, μάλιστα, σε μια από τις δοκιμές του με το μονοθέσιο της Scuderia, σκέφτηκε σοβαρά να κάνει μετάβαση στη F1 - αλλά εντέλει αποφάσιε να παραμείνει στο MotoGP, με τη Yamaha. Τελευταία φορά, οδήγησε μια F1 στη Βαλένθια το 2019, σε μια εκδήλωση ανταλλαγής της Yamaha M1 του με τη Mercedes W08 (του 2017) του Λιούις Χάμιλτον.
Ο Βαλεντίνο, επίσης, έχει συμμετάσχει σε πολυάριθμους αγώνες ράλι, συμπεριλαμβανομένων τριών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος την περίοδο 2002-'08. Στο μπάκετ ενός Subaru Impreza WRC, μάλιστα, το 2006 είχε κατακτήσσει την 11η θέση στο Ράλι Νέας Ζηλανδίας.
Παράλληλα, έχει τρέξει και σε αρκετούς αγώνες GT και αντοχής - όπου φέτος, όπως και το 2019, ανέβηκε στο βάθρο του 12ωρου αγώνα Gulf 12 Hours με μια Ferrari 488 GT3. Παρότι ο Ρόσι παραδέχθηκε ότι θέλει να συμμετάσχει και στις 24 Ώρες του ΛεΜάν στο μέλλον, διευκρίνισε ότι ακόμα δεν έχει αποφασίσει σε ποια κατηγορία των αγώνων αυτοκινήτων θέλει να συνεχίσει την καριέρα του.
«Ειλικρινά, προς το παρόν δεν ξέρω με τι αυτοκίνητα, και σε ποιους αγώνες, έχω πει ότι θέλω να τρέξω στο ΛεΜάν και υπάρχουν πολλοί αγώνες στον κόσμο που μπορεί να μου αρέσουν», είπε ο Βαλεντίνο. «Κατά τη διάρκεια της καριέρας μου με τις μοτοσικλέτες προσπαθούσα πάντα να εξελίσσω παράλληλα και τις ικανότητές μου στην οδήγηση αυτοκινήτων. Να αγωνίζομαι, και να μαζεύω χιλιόμετρα για αυτή τη στιγμή.
»Αλλά δεν ξέρω σε τι επίπεδο βρίσκομαι, εννοώ δεν είναι το ίδιο με τις μοτοσικλέτες, και ποτέ δεν τρέχεις απλά για τη διασκέδαση. Αν είσαι αληθινός αναβάτης ή οδηγός, τρέχεις για να είσαι δυνατός και να κερδίζεις και να φέρνεις καλά αποτελέσματα», συμπλήρωσε ο Ιταλός.
Μάλιστα, έδωσε και ορισμένα στοιχεία για τις ρίζες της αγάπης τους για τους αγώνες αυτοκινήτων: «Ξεκίνησα τα καρτ γιατί ο Γκρατσιάνο (σ.σ.: ο πατέρας του) φοβόταν τις μοτοσικλέτες γιατί είχε χτυπήσει πολλές φορές στους αγώνες και πίστευε ότι τα αυτοκίνητα είναι λίγο πιο ασφαλή. Μετά από 2-3 στα καρτ οδήγησα μια minibike κι έτσι ευτυχώς πέρασα στους αγώνες μοτοικλετών, διότι δεν ξέρω να με τα αυτοκίνητα θα είχα φέρει τα ίδια αποτελέσματα, ίως όχι, οπότε ήταν καλή επιλογή. Αλλά οι αγώνες αυτοκινήτου] έμειναν στην καρδιά μου», κατέληξε ο Ρόσι.