O Ρόσμπεργκ κατηγορεί τον Χάμιλτον ότι ψάχνει για δικαιολογίες
Μετά το GP Κίνας, που στο οποίο ο Λιούις Χάμιλτον είπε ότι “είχα την περισσότερη υποστροφή από ποτέ στη ζωή μου”, ο πρώην ομόλογος του Βρετανού στη Mercedes Νίκο Ρόσμπεργκ χαρακτήρισε “δικαιολογία” όσα είπε ο 39χρονος για το λάθος ρυθμίσεων το Σάββατο - κι ο Τζορτζ Ράσελ διέψευσε τον Λιούις ότι ακολούθησε διαφορετικό δρόμο από εκείνον στο στήσιμο της W15.
Παρότι ο Χάμιλτον πέτυχε στον αγώνα Sprint της Κίνας το καλύτερό του φετινό αποτέλεσμα, τερματίζοντας στη 2η θέση, τα πράγματα έπειτα πήγαν στραβά για εκείνον: κατηγορώντας μια λανθασμένη επιλογή του στις ρυθμίσεις της Mercedes W15, ο Λιούις αποκλείστηκε στο Q1 των δοκιμών κατάταξης, έμεινε στην 18η θέση της εκκίνησης και στον αγώνα της Σαγκάης δεν κατάφερε να φτάσει ψηλότερα από την 9η.
Στο πρώτο του stint επέλεξε να ρισκάρει με τη μαλακή γόμα, αλλά διαπίστωσε, όπως είπε μετά το τέλος, ότι “ποτέ στη ζωή μου δεν είχα τόση υποστροφή”. Παρόλα αυτά, ο Νίκο Ρόσμπεργκ -ομόλογος του Χάμιλτον από το 2013 μέχρι και το 2016 στην ομάδα του Μπράκλεϊ- δήλωσε ότι δεν πείθεται από τα λεγόμενα του 39χρονου.
“Ο Λιούις έχει σκορ 1-4 απέναντι στον Ράσελ στις δοκιμές κατάταξης φέτος, και κάθε φορά λέει ότι είναι οι ρυθμίσεις”, είπε ο Ρόσμπεργκ στο γερμανικό κανάλι Sky. “Για μένα αυτή είναι μια δικαιολογία. Ξεκάθαρα έκανε ένα λάθος, τέτοιο που δεν πρέπει να κάνει ένας επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής. Επίσης, είναι πλέον κατά το ήμισυ μέλος της οικογένειας της Mercedes, πια. Κάποια στιγμή, ο Τότο [Βολφ] θα πει ότι δεν επιτρέπεται πια να βλέπει τα δεδομένα”, κατέληξε ο Ρόσμπεργκ.
Σε σχέση με τα λόγια του Γερμανού ενδιαφέρον έχουν και τα σχόλια του Τζορτζ Ράσελ μετά τον αγώνα, με τα οποία ο νεαρός Άγγλος της Mercedes διέψευσε τον ισχυρισμό του Λιούις περί επιλογής διαφορετικών ρυθμίσεων μετά το Sprint της Σαγκάης.
“Και οι δύο πήραμε την ίδια κατεύθυνση [με τις ρυθμίσεις]. Υπάρχει μόνο μία μικρή διαφορά. Αλλάξαμε και οι δύο τις ρυθμίσεις μας αρκετά μετά το Sprint, αλλά προς την ίδια κατεύθυνση”, υποστήριξε ο Ράσελ.
Χάμιλτον: “Ποτέ στη ζωή μου δεν είχα τόση υποστροφή”
Ο ίδιος ο Χάμιλτον, σχολιάζοντας τον αγώνα του στην Κίνα, μίλησε για το “χειρότερο αγώνα” του μέχρι στιγμής φέτος, και εξήγησε: “Δεν τα πήγαμε καλύτερα από το αναμενόμενο, γιατί περιμέναμε ότι θα τερματίζαμε κάπου εκεί” είπε έχοντας διασχίσει 9ος την καρό σημαία.
“Σκέφτηκα ότι στην εκκίνηση μπορεί να είχα επαφή με κάποιον, διότι ποτέ άλλοτε στη ζωή μου δεν είχα τόση υποστροφή. Οπότε έμπαινα στη στροφή λίγο πιο αργά, και περίμενα, και περίμενα, και περίμενα... Έτσι, σκέφτηκα ότι ίσως έχει σπάσει κάτι, με τόσα θραύσματα που υπήρχαν στην πίστα, αλλά τελικά ήταν μόνο το στήσιμο που είχα επιλέξει.
Με καλύτερες επιλογές στις ρυθμίσεις ίσως να ήμασταν κάπου κοντά στον Τζορτζ [Ράσελ], αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να μαχόμαστε”, πρόσθεσε ο Βρετανός. Και σχετικά με την επιλογή του να εκκινήσει με τη μαλακή γόμα, έναντι της μέσης των άλλων πρωταγωνιστών, κατέληξε: “Ω Θεέ μου, ήμουν ο μόνος νομίζω με τη μαλακή γόμα και διαλύθηκε μετά από τον πρώτο γύρο. Ήταν τόσο δύσκολο.
Ελπίζω να κάνουμε ένα βήμα προόδου στον επόμενο αγώνα. Μέχρι τότε, θα είμαστε πίσω στο εργοστάσιο την επόμενη εβδομάδα για να προσπαθήσουμε να τοποθετήσουμε καλύτερα το αυτοκίνητο για το Μαϊάμι και για να έχουμε εκεί ένα καλύτερο τριήμερο”.
Ο Ράσελ, τέλος, είπε από την πλευρά του ότι η 6η θέση του αποτυπώνει ρεαλιστικά τη δυναμική της Mercedes αυτή τη στιγμή: “Αυτό το τριήμερο το γνωρίζαμε ότι θα ήμασταν πιο πίσω. Στους τρεις προηγούμενους αγώνες ήμασταν στη μάχη με τον Φερνάντο [Αλόνσο] και τον [Όσκαρ] Πιάστρι επίσης. Η 6η θέση είναι αυτή που βρισκόμαστε τώρα.
Ήταν ένα ενδιαφέρον τριήμερο, σχετικά με τη διαχείριση των δύο διαφορετικών ρυθμίσεων του αυτοκινήτου μεταξύ της Παρασκευής και της Κυριακής. Οπότε έχουμε κάποιες πληροφορίες, και πρέπει να μελετήσουμε τα δεδομένα και να συνεχίσουμε να προσθέτουμε απόδοση στο αυτοκίνητο”, κατέληξε ο 26χρονοςΆγγλος.