X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο Ρόσμπεργκ στην αντεπίθεση

Στην pole position του ιαπωνικού GP ο Γερμανός πιλότος της Mercedes, Νίκο Ρόσμπεργκ, δύο δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον Λιούις Χάμιλτον.

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ ξεκίνησε την αντεπίθεσή του για να καλύψει το χαμένο έδαφος της εγκατάλειψης στη Σιγκαπούρη κερδίζοντας επιβλητικά την πολ ποζίσιον του GP Ιαπωνίας, 15ου φετινού αγώνα της Formula 1, σήμερα το πρωί στη Σουζούκα.

Ο Γερμανός κέρδισε επί ίσοις όροις με διαφορά δύο δεκάτων του δευτερολέπτου τον ομόλογό του στη Mercedes και αντίπαλό του για τον τίτλο, Λιούις Χάμιλτον, σε μια ηλιόλουστη ημέρα στη Σουζούκα. Ωστόσο, για την Κυριακή αναμένεται σφοδρή κακοκαιρία, και το ενδεχόμενο να γίνει η εκκίνηση του αγώνα εν κινήσει, πίσω από το όχημα ασφαλείας - κάτι που κάνει ακόμα σημαντικότερη την πολ ποζίσιον.

Ο Χάμιλτον σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στην πρώτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών, αλλά ο Ρόσμπεργκ στις δύο επόμενες. Στην τελευταία τους προσπάθεια ο Ρόσμπεργκ βελτίωσε το χρόνο του κατά ενάμισι δέκατο, αλλά δεν έκανε το ίδιο και ο Χάμιλτον, που φάνηκε να έχει όλο το διήμερο προβλήματα με τις ρυθμίσεις και το μπλοκάρισμα των φρένων. Και στους δύο γρήγορους γύρους του στην τρίτη περίοδο ο Βρετανός είχε από ένα μπλοκάρισμα στα φρένα.

Επιβεβαιώνοντας ότι η Σουζούκα επιβραβεύει τα μονοθέσια με πλεόνασμα ισχύος του κινητήρα, οι αεροδυναμικώς βαρέως αναβαθμισμένες Williams FW36 με τους Βάλτερι Μπότας και Φελίπε Μάσα κέρδισαν τις δύο θέσεις της δεύτερης σειράς της εκκίνησης, εμπρός από τον Φερνάντο Αλόνσο.

Η Red Bull, στο μεταξύ, φάνηκε να είναι ένα επίπεδο κάτω σε ταχύτητα από τη Ferrari - έχοντας επιλέξει ρυθμίσεις για βροχή, ενόψει του αγώνα. Η πρωταθλήτρια ρίσκαρε με ένα σετ ελαστικών και πέρασε οριακά στη δεύτερη περίοδο, όπως και στην τρίτη, και τελικά θα βρεθεί στην 6η και 9η θέση της εκκίνησης.

Ο Κέβιν Μάγκνουσεν, προφανώς έχοντας πια την πίεση ότι η θέση του στη McLaren κινδυνεύει από τον Φερνάντο Αλόνσο, έκανε ό,τι καλύτερο για να αποδείξει ότι αξίζει να επιλεχθεί έναντι του Τζένσον Μπάτον, τον οποίο κέρδισε - αν και με διαφορά μικρότερη του ενός δεκάτου του δευτερολέπτου.

Οριακά εκτός δεκάδας βρέθηκε ο Ζαν-Έρικ Βερν, που ήταν ταχύτερος του Ντάνιιλ Κβίατ λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση ότι ο Ρώσος θα είναι ο διάδοχος του Σεμπάστιαν Φέτελ του χρόνου στη Red Bull Racing. Όμως ο Βερν θα δεχθεί ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση, όπως και ο Πάστορ Μαλδονάδο, διότι χρησιμοποιήσε τον έκτο του κινητήρα του για φέτος ξεπερνώντας το όριο των πέντε μονάδων που επιτρέπονται για κάθε οδηγό.

GP ΙΑΠΩΝΙΑΣ 2014

ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ

1. Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1:32.506

2. Χάμιλτον (Mercedes) +0.197

3. Μπότας (Williams-Mercedes) +0.622

4. Μάσα (Williams-Mercedes) +1.021

5. Αλόνσο (Ferrari) +1.234

6. Ρικιάρντο (RBR-Renault) +1.569

7. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) +1.736

8. Μπάτον (McLaren-Mercedes) +1.811

9. Φέτελ (RBR-Renault) +1.926

10. Ράικονεν (Ferrari) +2.036

-------------------------------------------------------

11. Βερν (Toro Rosso-Renault) 1:34.984

12. Πέρεθ (Force India-Mercedes) 1:35.089

13. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) 1:35.092

14. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) 1:35.099

15. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) 1:35.364

16. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) 1:35.681

-------------------------------------------------------

17. Γκροζάν (Lotus-Renault) 1:35.984

18. Έρικσον (Caterham-Renault) 1:36.813

19. Μπιανκί (Marussia-Ferrari) 1:36.943

20. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) 1:37.015

21. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) 1:37.481

22. Μαλδδονάδο (Lotus-Renault) 1:35.917

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ