Ο Ρόσμπεργκ στην αντεπίθεση
Στην pole position του ιαπωνικού GP ο Γερμανός πιλότος της Mercedes, Νίκο Ρόσμπεργκ, δύο δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον Λιούις Χάμιλτον.
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ ξεκίνησε την αντεπίθεσή του για να καλύψει το χαμένο έδαφος της εγκατάλειψης στη Σιγκαπούρη κερδίζοντας επιβλητικά την πολ ποζίσιον του GP Ιαπωνίας, 15ου φετινού αγώνα της Formula 1, σήμερα το πρωί στη Σουζούκα.
Ο Γερμανός κέρδισε επί ίσοις όροις με διαφορά δύο δεκάτων του δευτερολέπτου τον ομόλογό του στη Mercedes και αντίπαλό του για τον τίτλο, Λιούις Χάμιλτον, σε μια ηλιόλουστη ημέρα στη Σουζούκα. Ωστόσο, για την Κυριακή αναμένεται σφοδρή κακοκαιρία, και το ενδεχόμενο να γίνει η εκκίνηση του αγώνα εν κινήσει, πίσω από το όχημα ασφαλείας - κάτι που κάνει ακόμα σημαντικότερη την πολ ποζίσιον.
Ο Χάμιλτον σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στην πρώτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών, αλλά ο Ρόσμπεργκ στις δύο επόμενες. Στην τελευταία τους προσπάθεια ο Ρόσμπεργκ βελτίωσε το χρόνο του κατά ενάμισι δέκατο, αλλά δεν έκανε το ίδιο και ο Χάμιλτον, που φάνηκε να έχει όλο το διήμερο προβλήματα με τις ρυθμίσεις και το μπλοκάρισμα των φρένων. Και στους δύο γρήγορους γύρους του στην τρίτη περίοδο ο Βρετανός είχε από ένα μπλοκάρισμα στα φρένα.
Επιβεβαιώνοντας ότι η Σουζούκα επιβραβεύει τα μονοθέσια με πλεόνασμα ισχύος του κινητήρα, οι αεροδυναμικώς βαρέως αναβαθμισμένες Williams FW36 με τους Βάλτερι Μπότας και Φελίπε Μάσα κέρδισαν τις δύο θέσεις της δεύτερης σειράς της εκκίνησης, εμπρός από τον Φερνάντο Αλόνσο.
Η Red Bull, στο μεταξύ, φάνηκε να είναι ένα επίπεδο κάτω σε ταχύτητα από τη Ferrari - έχοντας επιλέξει ρυθμίσεις για βροχή, ενόψει του αγώνα. Η πρωταθλήτρια ρίσκαρε με ένα σετ ελαστικών και πέρασε οριακά στη δεύτερη περίοδο, όπως και στην τρίτη, και τελικά θα βρεθεί στην 6η και 9η θέση της εκκίνησης.
Ο Κέβιν Μάγκνουσεν, προφανώς έχοντας πια την πίεση ότι η θέση του στη McLaren κινδυνεύει από τον Φερνάντο Αλόνσο, έκανε ό,τι καλύτερο για να αποδείξει ότι αξίζει να επιλεχθεί έναντι του Τζένσον Μπάτον, τον οποίο κέρδισε - αν και με διαφορά μικρότερη του ενός δεκάτου του δευτερολέπτου.
Οριακά εκτός δεκάδας βρέθηκε ο Ζαν-Έρικ Βερν, που ήταν ταχύτερος του Ντάνιιλ Κβίατ λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση ότι ο Ρώσος θα είναι ο διάδοχος του Σεμπάστιαν Φέτελ του χρόνου στη Red Bull Racing. Όμως ο Βερν θα δεχθεί ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση, όπως και ο Πάστορ Μαλδονάδο, διότι χρησιμοποιήσε τον έκτο του κινητήρα του για φέτος ξεπερνώντας το όριο των πέντε μονάδων που επιτρέπονται για κάθε οδηγό.
GP ΙΑΠΩΝΙΑΣ 2014
ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ1. Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1:32.506 2. Χάμιλτον (Mercedes) +0.197 3. Μπότας (Williams-Mercedes) +0.622 4. Μάσα (Williams-Mercedes) +1.021 5. Αλόνσο (Ferrari) +1.234 6. Ρικιάρντο (RBR-Renault) +1.569 7. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) +1.736 8. Μπάτον (McLaren-Mercedes) +1.811 9. Φέτελ (RBR-Renault) +1.926 10. Ράικονεν (Ferrari) +2.036 ------------------------------------------------------- 11. Βερν (Toro Rosso-Renault) 1:34.984 12. Πέρεθ (Force India-Mercedes) 1:35.089 13. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) 1:35.092 14. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) 1:35.099 15. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) 1:35.364 16. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) 1:35.681 ------------------------------------------------------- 17. Γκροζάν (Lotus-Renault) 1:35.984 18. Έρικσον (Caterham-Renault) 1:36.813 19. Μπιανκί (Marussia-Ferrari) 1:36.943 20. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) 1:37.015 21. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) 1:37.481 22. Μαλδδονάδο (Lotus-Renault) 1:35.917 |