FORMULA 1

O Ρόζμπεργκ δικαιώθηκε στο Μονακό

O Ρόζμπεργκ δικαιώθηκε στο Μονακό

Οι αγωνοδίκες έκριναν ότι δεν ήταν εσκεμμένο το οδηγικό λάθος του Γερμανού στον τελευταίο γύρο των δοκιμών κατάταξης, κι έτσι κρατά την πολ ποζίσιον.

Οι αγωνοδίκες του GP του Μονακό έκριναν ότι το οδηγικό λάθος του Νίκο Ρόζμπεργκ στον τελευταίο του γύρο των δοκιμών κατάταξης δεν ήταν εσκεμμένο και, συνεπώς, αποφάσισαν ότι ο Γερμανός θα κρατήσει την πολ ποζίσιον που κατέκτησε στους δρόμους του Μόντε Κάρλο.

Ο Ρόζμπεργκ, θυμίζουμε, έχασε τον έλεγχο της Mercedes W05 στα φρένα για τη φουρκέτα Μιραμπό και εξωθήθηκε στο δρόμο διαφυγής, ωστόσο οι κίτρινες σημαίες στο σημείο του συμβάντος ανάγκασαν τον ομόλογό του στη Mercedes, Λιούις Χάμιλτον, να μειώσει ταχύτητα κι έτσι να χάσει τον ταχύτερό του γύρο.

Η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία τα δεδομένα της τηλεμετρίας του μονοθεσίου του Γερμανού απέδειξαν ότι το συμβάν δεν ήταν εσκεμμένο. Έτσι, και τυπικά πλέον ο Ρόζμπεργκ είναι ο κάτοχος της πολ ποζίσιον για το GP Μονακό 2014.

Ο Χάμιλτον, από όσα έδειξε η τηλεμετρία, ήταν οριακά ταχύτερος του Ρόζμπεργκ την ώρα του συμβάντος. Ο Άγγλος, νωρίτερα, είχε «ρίξει λάδι στη φωτιά», λέγοντας στο ραδιόφωνο του BBC πως «έπρεπε να το περιμένω ότι θα γινόταν αυτό», ενώ σε ερώτηση αν ο Ρόζμπεργκ προσπάθησε να χαλάσει το γύρο του είπε «δυνητικά» («potentially») και σε ερώτηση αν ο Ρόζμπεργκ πρέπει να ζητήσει συγγνώμη, είπε «γιατί να ζητήσει συγγνώμη; Είναι στην πολ ποζίσιον».

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes-Benz, Τότο Βολφ, ερωτώμενος για τη στάση του Χάμιλτον δήλωσε: «Το είπε αυτό; Δεν πιστεύω ότι κάποιος οδηγός κάνει κάτι τέτοιο (σ.σ.: εσκεμμένο ατύχημα) στη σύγχρονη Formula 1. [Ο Ρόζμπεργκ] έχασε τα φρένα και βγήκε στην έξοδο διαφυγής. Δεν υπάρχει κάτι άλλο να ειπωθεί. Ξέρω ότι θέλετε μια πικάντικη, αμφιλεγόμενη ιστορία, όμως όλα είναι αηδίες».

«Πιστεύω ότι αν είσαι στη δεύτερη θέση και ο ομόλογος της ομάδας σου είναι στην πρώτη θέση, δεν υπάρχει λόγος να είσαι χαρούμενος. Θέλουμε να έχουμε δύο ευχαριστημένους οδηγούς, αλλά αν έχεις δύο οδηγούς που είναι τόσο ανταγωνιστικοί τότε σε κάθε αγωνιστικό Σαββατοκύριακο ο ένας θα είναι ευχαριστημένος και ο άλλος δυσαρεστημένος».

«Είμαι 1001% ευχαριστημένος, και χαρούμενος που τους ελέγχω για να είναι ευχαριστημένοι. Δεν θα είναι πρόβλημα να διαχειριστούμε τους οδηγούς. Ο Λιούις ήταν απολύτως εντάξει στη συνάντηση με τους μηχανικούς μετά το τέλος», κατέληξε ο Βολφ.

Πάντως, ο Χάμιλτον είπε ότι θα αναζητήσει τη λύση σχετικά με την αγωνιστική σχέση του με τον Ρόζμπεργκ στο παρελθόν και στο ίνδαλμά του, Άιρτον Σένα. Ο Σένα το 1989 είχε κάνει με τον Αλέν Προστ, ομόλογό του στη McLaren, τη συμφωνία να κερδίζει τη νίκη όποιος εκ των δύο στρίψει πρώτος στην πρώτη στροφή. Φυσικά, η συμφωνία αυτή γκρεμίστηκε πανηγυρικά στο τέλος, όταν κρινόταν το πρωτάθλημα εκείνης της χρονιάς στο GP Ιαπωνίας.

Ο Χάμιλτον είπε, συγκεκριμένα: «Δεν ξέρω αν ο Σένα και ο Προστ το συζητούσαν, αλλά μου άρεσε ο τρόπος που το χειριζόταν ο Σένα και θα ανατρέξω σε αυτή τη σελίδα του βιβλίου του».

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ