X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

O Σάινθ αμφίβολος για το GP Αυστραλίας, αγώνας δρόμου για την ανάρρωσή του

Ο Κάρλος Σάινθ με τον πρόεδρο της Ferrari Τζον Έλκαν και τον διευθυντή της Scuderia Φρεντ Βασέρ στο πάντοκ της Τζέντα SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Μετά τη χειρουργική επέμβαση σκωληκοειδεκτομής στην οποία υπεβλήθη στη Τζέντα το απόγευμα της Παρασκευής (8/03), δεν είναι βέβαιο ότι ο Κάρλος Σάινθ θα έχει ανακτήσει τις δυνάμεις του για να λάβει μέρος στο GP Αυστραλίας στις 22-24 Μαρτίου.

Για έναν υπεραθλητή η ανάρρωση από μια τέτοια επέμβαση είναι λιγότερο χρονοβόρα από όσο για οποιονδήποτε άλλον, αλλά και πάλι ο Κάρλος Σάινθ καλείται μετά από την εγχείρηση που υπεβλήθη στο νοσοκομείο της Τζέντα να επιστρέψει στο στενό κόκπιτ της Ferrari και να αγωνιστεί με 300+ km/h και πολύ ισχυρές δυνάμεις g.

Ο ίδιος ο Ισπανός, παρότι την αμέσως επόμενη μέρα μετά την εγχείρηση επέστρεψε στο πάντοκ της Τζέντα, παραδέχθηκε ότι δεν θα είναι εύκολο να τα καταφέρει. Στο μήνυμά του, μέσω της Ferrari, είπε: “Αισθάνομαι πολύ καλύτερα, και τώρα θέλω να αφοσιωθώ στην ανάρρωσή μου και στην προσπάθεια να είμαι έτοιμος για τον επόμενο αγώνα. Δεν θα είναι εύκολο, ο χρόνος είναι λίγος, αλλά πιστεύω ότι μπορώ να τα καταφέρω”.

Ο διευθυντής της Scuderia Φρεντ Βασέρ επιβεβαίωσε πως παραμένει αμφίβολο ότι ο Σάινθ θα είναι σε θέση να αγωνιστεί στο GP της Μελβούρνης, καθώς εξήγησε τα γεγονότα του τριημέρου στη Τζέντα: “Ήταν λίγο παράδοξη η κατάσταση στο ξεκίνημα του τριημέρου. Ήμασταν πεπεισμένοι ότι είχε πάθει τροφική δηλητηρίαση”, είπε ο Γάλλος για τον Σάινθ.

Και συνέχισε: “Πάσχιζε πολύ στις δύο πρώτες ελεύθερες δοκιμές με πυρετό και στομαχικές διαταραχές. Αλλά στο τέλος έδειχνε πεπεισμένος ότι θα ήταν πολύ καλύτερα την επόμενη μέρα. Το πρωί [της Παρασκευής 8/03] μου τηλεφώνησε για να μου πει ότι πιθανότατα θα έχανε την 3η περίοδο δοκιμών αλλά σίγουρα θα ήταν εκεί για τις κατατακτήριες.

Όμως, στις 11:30 ήταν στο νοσοκομείο και έγινε ξεκάθαρο ότι δεν οδεύαμε προς τη σωστή κατεύθυνση. Χάρη στο νοσοκομείο της Τζέντα και σε όλους στον οργανισμό αυτό έγινε η εγχείρηση την Παρασκευή. Πήγα να τον δω το πρωί του Σαββάτου και ήταν πολύ καλά. Πονάει και πασχίζει στο περπάτημα, αλλά είναι εξαίρετη η ανάρρωσή του. Τώρα πρέπει να σκεφτούμε τη Μελβούρνη – πρέπει να ξεκουραστεί αυτή την εβδομάδα, και θα αποφασίσουμε την επόμενη”.

Σε ερώτηση αν ο Σάινθ θα είναι σίγουρα σε κατάσταση να αγωνιστεί στην Αυστραλία, ο Βασέρ απάντησε πως “ειλικρινά, δεν ξέρω. Η ανάρρωσή του μέχρι στιγμής μας έχει εκπλήξει, και ήταν σπουδαίο σημάδι και μεγάλη υποστήριξη για εμάς ότι ήρθε στην πίστα [το Σάββατο για τον αγώνα]. Πάντως, παραμένω αισιόδοξος.

Όταν ήρθε στην πίστα την Πέμπτη το πρωί δεν αισθανόταν καλά, αλλά είπε πως ‘θα προσπαθήσω να κάνω ορισμένους γύρους’. Και στο τέλος συμμετείχε σε όλη την περίοδο των δοκιμών. Το ίδιο συνέβη και το απόγευμα. Ήταν εκπληκτικό, διότι στο τέλος της ημέρας ήταν εντελώς εξαντλημένος.

Κι αν δείτε τα αποτελέσματά του, ήταν και εξαιρετικά ταχύς. Κατάφερε να κάνει και μια συστοιχία γύρων. Ήταν φανταστικό. Αλλά τώρα πρέπει να κοιτάξουμε το μέλλον του. Το πιο σημαντικό είναι να μην πιέσουμε τα πράγματα, αλλά να αναρρώσει σωστά”, κατέληξε ο Βασέρ.

Αν ο Σάινθ δεν αγωνιστεί στην Αυστραλία

Στο ενδεχόμενο που ο Κάρλος Σάινθ δεν προλάβει να αναρρώσει έγκαιρα για να αγωνιστεί στη Μελβούρνη, ακόμη δεν είναι επιβεβαιωμένο ότι θα είναι και πάλι ο Όλιβερ Μπέρμαν που θα τον αντικαταστήσει - παρά την εκπληκτική παρθενική εμφάνιση του 18χρονου Βρετανού στο GP της Τζέντα.

Η Ferrari έχει ένα ιδιόμορφο σύστημα εναλλαγής τριών οδηγών, αγώνα με τον αγώνα, στη θέση του εφεδρικού της για το ενδεχόμενο να μην είναι σε θέση να αγωνιστεί ένας εκ των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ. Στο rotation αυτό ήταν ο Μπέρμαν που ήταν εφεδρικός στη Σαουδική Αραβία. Οι άλλοι δύο οδηγοί είναι ο Αντόνιο Τζιοβινάτσι, αρκετά έμπειρος μετά την τριετία του στην Alfa Romeo F1, και ο νεαρός και εξαιρετικά ταλαντούχος Ρώσος Ρόμπερτ Σβάρτσμαν.

Ο Όλιβερ Μπέρμαν στο ντεμπούτο του στη F1, με τη Ferrari, στο GP Σαουδικής Αραβίας @ANTOINETRUCHET/SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Πήρα αυτή την απόφαση πέρσι διότι θεώρησα λίγο ανόητο να ζητώ από τον Αντόνιο [Τζιοβινάτσι] να μας ακολουθεί για 22, 24 αγώνες ενώ παράλληλα αγωνίζεται στο πρόγραμμα [της Ferrari] στο WEC. Το πρόγραμμα με το LMH (τη Ferrari 499P του WEC) είναι πολύ σημαντικό για εμάς” εξήγησε ο Βασέρ.

Είναι δύσκολο, διότι δεν θέλω να ζητήσω από τον Όλι ή και τον Σβάρτσμαν να ταξιδεύουν μαζί μας για διαδοχικούς αγώνες ενώ ενδιάμεσα αγωνίζονται κιόλας. Για αυτό αποφασίσαμε πως όταν ο Όλι θα είναι μαζί μας [για τους αγώνες της F2] τότε θα είναι εκείνος ο εφεδρικός. Όταν δεν είναι, θα βρίσκεται στον προσομοιωτή”, πρόσθεσε ο Γάλλος.

Στην Αυστραλία διεξάγεται επίσης αγώνας της Formula 2, στο ίδιο τριήμερο με το GP της F1, συνεπώς βάσει του προγραμματισμού ο Μπέρμαν θα είναι ξανά ο αντικαταστάτης του Σάινθ. Αν φυσικά χρειαστεί, και αν η Ferrari δεν αποφασίσει στο μεταξύ να δώσει την ευκαιρία σε κάποιον εκ των Τζιοβινάτσι ή Σβάρτσμαν.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ SCUDERIA FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ