FORMULA 1

O Σάινθ ανέβασε τη Williams στην κορυφή τη δεύτερη μέρα των δοκιμών στο Μπαχρέιν

Κάρλος Σάινθ, Williams FW46, Δοκιμές εξέλιξης Μπαχρέιν 2025 WILLIAMS RACING

Με διαφορά μόλις 31 χιλιοστών του δευτερολέπτου από τον άνθρωπο που του πήρε τη θέση στη Ferrari, Λιούις Χάμιλτον, ο Κάρλος Σάινθ σημείωσε τον πρώτο χρόνο της δεύτερης από τις τρεις ημέρες των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στο “χειμωνιάτικο” σκηνικό της πίστας του Σακίρ.

Σε απρόσμενα κρύο καιρό και με ελαφρά βροχόπτωση κατά διαστήματα, οι τρεις πρώτοι της δεύτερης ημέρας των δοκιμών του Μπαχρέιν -ο Κάρλος Σάινθ με τη Williams και οι Λιούις Χάμιλτον και Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari SF-25βρέθηκαν μέσα στο ίδιο δέκατο του δευτερολέπτου.

Ο Ισπανός της Williams και ο Λίαμ Λόσον έμειναν στα κόκπιτ της Williams και της Red Bull RB21 όλη την ημέρα, δηλαδή και στο πρωινό και στο απογευματινό τετράωρο, ενώ οι οδηγοί των άλλων οκτώ ομάδων εναλλάχθηκαν και πάλι στα νέα τους μονοθέσια.

Ο πρωινός πρώτος χρόνος του Χάμιλτον, που φάνηκε να βρίσκει τα πατήματά του με τη Ferrari SF-25, ήταν αρκετός για να τον κρατήσει στη δεύτερη θέση της κατάταξης στο τέλος της ημέρας – καθώς και εμπρός από τον ομόλογό του Λεκλέρ, με διαφορά μόλις μισού εκατοστού του δευτερολέπτου.

Ο Σάινθ, που συμπληρωσε συνολικά 127 γύρους σήμερα, δηλαδή περισσότερους γύρους από δύο GP μαζί, σταμάτησε το χρονόμετρο του καλύτερου μέχρι στιγμής φετινού γύρου στο Μπαχρέιν στο 1:29.348.

Ο Λόσον, στο πλαίσιο του εγκλιματισμού του στο μονοθέσιο του Μαξ Φερστάπεν, θα ισοφάριζε πιθανότατα τους σημερινούς γύρους του Σάινθ, αλλά έκανε μόνο 91 διότι το πρωί η Red Bull RB21 παρουσίασε ένα πρόβλημα στο υδραυλικό της σύστημα.

Μετά την περιστασιακή βροχή το πρωί, και με τη θερμοκρασία του αέρα στους 15° Κελσίου στην έρημο του Μπαχρέιν, η βροχή επανήλθε (αν και εξίσου ήπια) στο ξεκίνημα του απογευματινού τετραώρου των δοκιμών, κάνοντας την άσφαλτο ολισθηρή.

Ο Κίμι Αντονέλι, άπειρος σε αυτές τις συνθήκες, είχε ένα μπλοκάρισμα του εμπρός αριστερού τροχού στο τέλος της ευθείας – αν και οι εμπειρότεροι Σάινθ και Λεκλέρ έκαναν από ένα τετ-α-κε λίγο αργότερα, με ένα ξαφνικό γλίστρημα της ουράς των μονοθεσίων τους.

Στη Mercedes, ο Αντονέλι κατάφερε το απόγευμα να κάνει χρόνο μόλις 6 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργό σε σχέση με εκείνον του Ράσελ – που οδηγούσε το πρωί τη νέα W16.

Αντίθετα, οι Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις που εναλλάχθηκαν στη McLaren MCL39 αφοσιώθηκαν σε διαφορετικό πρόγραμμα και συστοιχίες γύρων πιθανώς με βαρύ φορτίο καυσίμων, παρά στους απόλυτους χρόνους.

Έμειναν ενάμισι δευτερόλεπτο μακριά από τον Σάινθ, στην 13η και 14η θέση – αν και ο Νόρις στο τέλος επιχείρησε έναν γρήγορο γύρο με τη γόμα C2 (τη μαλακότερη που χρησιμοποιήθηκε σήμερα) αλλά -παρότι ήταν ο ταχύτερος στο πρώτο τμήμα της πίστας- αναγκάστηκε να τον ματαιώσει όταν ανοίχτηκε εκτός των ορίων της πίστας στην τελευταία στροφή.

Καθώς η βροχή σταμάτησε και επανεμφανίστηκε, ο Νόρις είχε επίσης μια αγχωτική στιγμή μπλοκαρίσματος των φρένων που λίγο έλειψε να τον στείλει πάνω στη Mercedes του Αντονέλι. Αντίστοιχα με τη McLaren, και η Haas αφοσιώθηκε σήμερα στην αξιοπιστία και στις συστοιχίες γύρων, μέχοντας έτσι στιυς δύο τελευταίες θέσεις.

Δοκιμές F1 Μπαχρέιν – Ημέρα 2

  • 1. Κάρλος Σάινθ – Williams FW47 – 1:29.348 (127)
  • 2. Λιούις Χάμιλτον – Ferrari SF-25 +0.031 (45)*
  • 3. Σαρλ Λεκλέρ Ferrari SF-25 +0.083 (83)
  • 4. Τζορτζ Ράσελ – Mercedes W16 +0.430 (71)
  • 5. Κίμι Αντονέλι – Mercedes W16 +0.436 (87)*
  • 6. Λανς Στρολ Aston Martin AMR25 +0.881 (57)
  • 7. Λίαμ Λόσον Red Bull RB21 +0.904 (91)*
  • 8. Τζακ Ντούχαν Alpine A525 +1.020 (80)*
  • 9. Πιέρ ΓκασλίAlpine A525 +1.082 (40)
  • 10. Ισακ Χατζάρ Racing Bulls VCARB02 +1.327 (94)
  • 11. Φερνάντο Αλόνσο Aston Martin AMR25 +1.325 (45)*
  • 12. Γιούκι Τσουνόντα Racing Bulls VCARB02 +1.445 (46)*
  • 13. Όσκαρ Πιάστρι McLaren MCL39 +1.473 (44)*
  • 14. Λάντο ΝόριςMcLaren MCL39 +1.534 (77)
  • 15. Γκαμπριέλ Μπορτολέτο Sauber C45 +1.709 (80)
  • 16. Νίκο Χούλκενμπεργκ Sauber C45 +2.109 (56)*
  • 17. Εστεμπάν Οκόν Haas VF-25 +3.723 (69)
  • 18. Όλιβερ Μπέρμαν Haas VF-25 +5.024 (66)*
    *Οι οδηγοί που συμμετείχαν στο πρωινό τετράωρο. / Σε παρένθεση οι γύοι κάθε οδηγού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ