O Σάινθ στην Audi, η επιστροφή του Μπινότο και όλα τα μεταγραφικά σενάρια της Ίμολα
Ελλείψει εναλλακτικής σε μία από τις κορυφαίες ομάδες, ο Κάρλος Σάινθ φέρεται να κλίνει προς την απόφαση να δεχθεί την πολυετή πρόταση της Audi (Sauber) για το 2025, ενώ την ίδια στιγμή ο παλιός γνώριμος Ματία Μπινότο συνομίλησε με αρκετές ομάδες στο πάντοκ της Εμίλια Ρομάνια. Διαβάστε όλες τις πληροφορίες για τις μεταγραφικές εξελίξεις από το περασμένο τριήμερο.
Σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα Corriere dello Sport, ο Σάινθ φέρεται να έχει δώσει την προφορική του θετική απάντηση στην πρόταση της Audi να μεταβεί το 2025 στη Sauber, ενόψει της μεταμόρφωσης της ομάδας του Χίνβιλ στην εργοστασιακή Audi το 2026 - κι αυτό διότι οι πόρτες της Red Bull και της Mercedes δείχνουν να κλείνουν για τον Ισπανό.
Το μεταγραφικό σκηνικό της Formula 1 για το 2025 διαμορφώνεται από αλληλένδετες κινήσεις των οδηγών που έχουν παραμείνει ακόμα ελεύθεροι, και διεκδικούν τις 11 θέσεις που δεν έχουν καλυφθεί ακόμα για την επόμενη σεζόν. Ας δούμε, παρακάτω, τις τελευταίες πληροφορίες από την Ίμολα:
- Ο Κάρλος Σάινθ φέρεται να συμφώνησε με την Audi, απορρίπτοντας τις προτάσεις των Alpine και Williams, και χωρίς άλλο χρόνο πλέον να περιμένει τις Red Bull και Mercedes.
- Στη Red Bull Racing η ανανέωση της συμφωνίας της πρωταθλήτριας με τον Σέρτζιο Πέρεζ έχει βαλτώσει διότι του προτείνει μονοετές συμβόλαιο ενώ ο Μεξικανός ζητά διετές.
- Ο Γιούκι Τσουνόντα έχει ανελιχθεί σε κομβικό οδηγό του μεταγραφικού σκηνικού, με τις σπουδαίες τελευταίες του εμφανίσεις. “Δεν κάνει πια σχεδόν κανένα λάθος, είναι αφοσιωμένος, δουλεύει καλά με τους μηχανικούς και αξιοποιεί πλέον καλά το ταλέντο και την ταχύτητά του”, είπε για αυτόν ο Χέλμουτ Μάρκο. Ο Ιάπωνας συγκεντρώνει πλέον πολλές πιθανότητες για τη θέση του Πέρεζ, αν δεν προχωρήσει η συμφωνία με τον Μεξικανό, για την RBR.
- Η Aston Martin είναι επίσης ένας πιθανός προορισμός για τον Τσουνόντα, λόγω της μετακίνησης της Honda στην ομάδα του Σίλβερστοουν. Για κάτι τέτοιο όμως, μετά την ανανέωση του συμβολαίου του Αλόνσο, θα πρέπει να κάνει στην άκρη ο Λανς Στρολ, γιος του ιδιοκτήτη της ομάδας Λόρενς Στρολ.
- Η Mercedes επίσης κλείνει την πόρτα για τον Σάινθ, καθώς ο Τότο Βολφ είπε ότι “πρέπει να πάρουμε το χρόνο μας με την απόφασή μας για να δούμε πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση μέχρι το Φθινόπωρο”. Ο Σάινθ έχει προθεσμία να απαντήσει στην Audi μέχρι το τέλος του Μαΐου.
- Η Mercedes εξακολουθεί να κλίνει προς την επιλογή του νεαρού και υποσχόμενου Αντρέα Κίμι Αντονέλι, αφού πρώτα -όπως ανέφεραν οι πληροφορίες στην Ίμολα- τον βάλει φέτος για ορισμένα GP στη θέση του Λόγκαν Σάρτζεαντ στη Williams μετά το Σεπτέμβριο.
- Η Williams, έτσι, του χρόνου μπορεί να οδεύει προς τη λύση του παλιού της γνωστού Βάλτερι Μπότας, που ξεκίνησε την καριέρα του στη F1 από το Γκροβ και όλα δείχνουν ότι του χρόνου δεν θα συνεχίσει στη Sauber/Audi.
- H Audi, σε περίπτωση που δεν ισχύουν οι πληροφορίες περί θετικής απάντησης του Σάινθ, φαίνεται να προκρίνει ως εναλλακτική λύση τον Πιέρ Γκασλί - ο οποίος έδειξε μεγάλες υποσχέσεις με την Alpha Tauri αλλά τώρα έχει εγκλωβιστεί στη μη ανταγωνιστική Alpine.
- Ο Άντριαν Νιούι δεν έχει υπογράψει συμβόλαιο ούτε με τη Ferrari ούτε και με κάποια άλλη ομάδα, προς το παρόν, δήλωσε κατηγορηματικά ο μάνατζερ του Βρετανού σχεδιαστή, Έντι Τζόρνταν. “Δεν υπάρχει κάποια απόφαση, θα έδινα τη ζωή μου για να το υποστηρίξω, δεν κλίνει προς καμία πλευρά προς το παρόν. Κοιτάζουμε τις ευκαιρίες και αφήνουμε τους άλλους να έρθουν σε εμάς”, δήλωσε ο Τζόρταν.
- Ο πρώην διευθυντής της Scuderia Ferrari, Ματία Μπιτόνο, εθεάθη στο πάντοκ της Ίμολα και είχε συνομιλίες με τον Πιέρ Βασέ της Red Bull Racing, τον Λορέν Μεκί της RB και επίσης με τον Λόρενς Στρολ, ιδιοκτήτη της Aston Martin F1.
- Η Aston φέρεται να έχει “ζωηρό ενδιαφέρον” να προτείνει στον Μπινότο τη θέση του διευθυντή της ομάδας, καθώς λέγεται ότι η πίεση αυξάνεται στον νυν διευθυντή Μάικ Κρακ μετά την καθοδική πορεία που έχει ακολουθήσει η ομάδα του Σίλβερστοουν τον τελευταίο χρόνο - και κυρίως μετά την διαφαινόμενη αποτυχία της αναβάθμισης της φετινής AMR24.