O Σάινθ στο "ραντάρ" της McLaren και της Alpine
Η Ferrari έχει ξεκαθαρίσει πως η συζήτηση για την ανανέωση του συμβολαίου του Κάρλος Σάινθ πέραν του 2024 θα ξεκινήσει μετά το τέλος της φετινής σεζόν της Formula 1, όπως ο ισπανικός Τύπος γράφει πως οι McLaren και Alpine ενδιαφέρονται για τον 28χρονο.
Ο Κάρλος Σάινθ έχει ξεκαθαρίσει, δημοσίως τουλάχιστον, πως η πρώτη του προτεραιότητα είναι να παραμείνει στη Scuderia Ferrari και μετά τη λήξη του τρέχοντος συμβολαίου του με την ιταλική ομάδα, στο τέλος του 2024.
Όμως, η ισπανική εφημερίδα El Nacional γράφει πως ο Κάρλος «νιώθει παραμελημένος» από τη Scuderia σε σχέση με τον Σαρλ Λεκλέρ, που σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιεύματα του γαλλικού και ιταλικού τύπου φέρεται να έχει έρθει σε κατ’ αρχήν προφορική συμφωνία για επέκταση του δικού του συμβολαίου -επίσης πέραν του 2024- για 2+3 χρόνια, μέχρι και το τέλος του 2029.
Το δημοσίευμα γράφει πως το μέλλον του Σάινθ στο Μαρανέλο είναι ιδιαίτερα αμφίβολο προς το παρόν, και φτάνει σε σημείο να αναφέρει πως ο Ισπανός θα συνεχίσει να οδηγεί για τη Scuderia μόνο αν αποχωρήσει ο Λεκλέρ - που φαίνεται απίθανο να συμβεί, παρά το ενδιαφέρον της Mercedes για το Μονεγάσκο στο απώτερο μέλλον.
Η El Nacional συνεχίζει αναφέροντας πως, σε αυτό το κλίμα, έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους για τις υπηρεσίες του Ισπανού τόσο η McLaren όσο και η Alpine. Η πρώτη έχει συμβόλαιο με τον Λάντο Νόρις μέχρι το τέλος του 2025, όμως υφίσταται ένα διαρκές φλερτ του Βρετανού με τη Red Bull Racing, για την αντικατάσταση του Σέρτζιο Πέρεζ.
Είναι άγνωστο αν ο Νόρις θα θελήσει να βρεθεί σε μία ομάδα που έχει χτιστεί εξ ολοκλήρου πάνω στον φαινομενικό Μαξ Φερστάπεν. Όπως αμφίβολο είναι και αν ο ίδιος ο Σάινθ θα θελήσει να πάει σε μία ομάδα που όλο και περισσότερο πιστεύεται πως θα χτίσει το δικό της μέλλον πάνω στον εξίσου φαινομενικό Πιάστρι.
Όσο για την Alpine, πάντα σύμφωνα με τον ισπανικό Τύπο, φέρεται -καθώς διάγει μια περίοδο έντασης και έλλειψης ανταγωνιστικότητας- να αμφιβάλλει για την ανανέωση του συμβολαίου της με τον Εστεμπάν Οκόν, το οποίο επίσης λήγει στο τέλος του 2024.
Ο Σάινθ είναι ένας οδηγός που συνδυάζει την εμπειρία και την ταχύτητα που θα ήθελε η ομάδα του Ένστοουν, και ο Ισπανός θα μπορούσε εκεί να βρει το ρόλο του ηγέτη που αναζητά. Όμως, δεδομένου του κλίματος της ομάδας, είναι αμφίβολο αν ο ίδιος θα θελήσει να πάει σε μία ομάδα που -προς το παρόν, τουλάχιστον- δεν δείχνει σαφή σημάδια εξέλιξης και δυναμική να γίνει πρωταγωνίστρια της F1.
Στο μεταξύ, για πολλούς μήνες φέτος συντηρούνταν οι φήμες ότι ο Σάινθ συγκεντρώνει έντονο ενδιαφέρον και από την Audi, η οποία επισήμως θα μπει στη F1 το 2026. Όμως, τελευταία οι φήμες αυτές έχουν εξασθενήσει, ενώ πρόσφατα προέκυψαν και δημοσιεύματα στο γαλλικό Τύπο περί δεύτερων σκέψεων της γερμανικής εταιρείας για την είσοδο στο σπορ.
Σε κάθε περίπτωση, η El Nacional γράφει πως η ανανέωση του συμβολαίου του Σάινθ με τη Ferrari είναι «εξαιρετικά αμφίβολη», πλέον. Η υπόθεση, σε κάθε περίπτωση, θα αρχίσει να ξεκαθαρίζει σε περίπου ενάμιση μήνα, οπότε και θα ξεκινήσουν οι συζητήσεις του Σάινθ με τη Ferrari για την ανανέωση της συμφωνίας τους.