X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ

Ο Σάντερς της ΚΤΜ συνέχισε την "πτήση" του και στην ΕΔ2 του Ντακάρ, στα 12' το προβάδισμά του στη γενική

Daniel Sanders, Red Bull KTM, Dakar Rally 2025, SS2 MATTEO GEBBIA / EDOPHOTO / KTM MEDIA

Με ένα άρτιο διήμερο ευφυούς και ταχύτατης οδήγησης, με περισσότερες από 11 ώρες σε αγωνιστικό ρυθμό, ο Ντάνιελ Σάντερς της ΚΤΜ κυριάρχησε στη διήμερη ΕΔ Chrono 48h και απέκτησε σημαντικό προβάδισμα στην κορυφή της γενικής. Έχασαν χρόνο οι Ρος Μπραντς και Ρίκι Μπράμπεκ, ανέβηκε 2ος γενικής ο Σκάιλερ Χάους της Honda.

Ο Ντάνιελ Σάντερς της ΚΤΜ κυριάρχησε στη διήμερη Ειδική Chrono 48h της δεύτερης και τρίτης αγωνιστικής ημέρας του Ράλι Ντακάρ 2025, στη Σαουδική Αραβία, με αποτέλεσμα να διευρύνει στα 12:36 λεπτά το προβάδισμά του στην κορυφή της γενικής κατάταξης του αγώνα.

Ο Αυστραλός αναβάτης κέρδισε σε αυτή την Ειδική της αραβικής ερήμου με διαφορά 7’:37’’ έως 8’:45’’ τις τρεις εργοστασιακές Honda που τον ακολούθησαν, με αναβάτες του Σκάιλερ Χάους, Τόσα Σαρέινα και Αντριέν βαν Μπεβερέν αντίστοιχα.


Οι αναβάτες που μέχρι το Σάββατο ακολουθούσαν στη γενική τον Σάντερς, ο Ρος Μπραντς της Hero και ο Ρίκι Μπράμπεκ της Honda, έχασαν 10’:02’’ και 12’:47’’ από τον Αυστραλό πρωτοπόρο στο σημερινό τερματισμό της ΕΔ2, κι έτσι έπεσαν στην 3η και 5η θέση - καθώς τους πέρασαν στη γενική ο Χάους και Σαρέινα.

Καθώς ο Σάντερς νιώθει υπέροχα σε αυτό τον αγώνα, κερδίζοντας τρεις διαδοχικές ΕΔ για πρώτη φορά μετά από 8 χρόνια, ο Μπράμπεκ είπε εκνευρισμένος: “Νομίζω ότι από το πράγμα [η Ειδική Chrono 48h] είναι λίγο χάσιμο... θέλω να πω, όλη η σκληρή δουλειά που κάναμε χθες, πήγε στα σκουπίδια. Δεν είμαι και τόσο χαρούμενος αυτή τη στιγμή, αλλά έτσι είναι τα πράγματα. Θα πιέσουμε μέχρι το τέλος και θα δούμε, είμαστε μόλις στη 2η Ειδική”.

Η τακτική του Σάντερς τις δύο αυτές μέρες ήταν να εκκινήσει από πιο πίσω θέσεις, και να καταδιώξει όσους εκκίνησαν μπροστά του. Για το σκοπό αυτό (για να έχει ευνοϊκή θέση εκκίνησης) επιβράδυνε πριν το τελευταίο χθεσινό checkpoint ώστε σήμερα να εκκινήσει από την 7η θέση, ενώ ο Μπράμπεκ ήταν πρώτος.

Έτσι, ο Αυστραλός καταδίωξε τους Μπράμπεκ και Σαρέινα, και κέρδισε έξι λεπτά από τον Αμερικανό της Honda, δις νικητή του Ντακάρ, όταν ο τελευταίος χάθηκε στιγμιαία με ένα λάθος πλοήγησης και έπειτα -για αδιευκρίνιστους λόγους- δεν ήταν σε θέση να κινηθεί στο ρυθμό των πρωτοπόρων.

Βεβαίως, κερδίζοντας την Chrono 48h ο Σάντερς θα έχει τώρα την πρόκληση να εκκινήσει πρώτος στην αυριανή Ειδική, την ΕΔ3 του αγώνα, που περιλαμβάνει 495 αγωνιστικά χιλιόμετρα και άλλα 352 km απλής διαδρομής από τη Μπίσα προς τον καταυλισμό της Αλ Χενακίγια.

Αλλά ο Αυστραλός δείχνει αποφασισμένος. “Οι άλλοι θα εκκινήσουν πιο πίσω κι εγώ θα ανοίγω την Ειδική, όμως αυτό ήταν κάτι που ήταν στο χέρι μου να επιλέξω, κερδίζοντας τη σημερινή Ειδική ή όχι. Είμαι αφοσιωμένος και έτοιμος να δεχθώ την αυριανή πρόκληση”, τόνισε ο Σάντερς.

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ (Μετά την ΕΔ2)

Ράλι Ντακάρ 2025, Γενική Κατάταξη Μοτοσικλετών μετά την ΕΔ2 DAKAR.COM
TAGS ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ 2025 MOTORSPORTS ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ