X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο Sport24.gr

Από το Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε η άνοδος του Σεμπαστιάν Οζιέ προς την κορυφή, την οποία φιλοδοξεί να πάρει από τον Σεμπαστιάν Λεμπ στο τέλος της χρονιάς. Η συνέντευξη του Γάλλου σταρ στο Sport24.gr.

Οδηγεί, και μάλιστα εκ του ασφαλούς, την κούρσα στο πρωτάθλημα των οδηγών, έχει νικήσει στους τρεις από τους πέντε αγώνες που έχουν γίνει εφέτος και αν μη τι άλλο δείχνει ότι είναι το αδιαφιλονίκητο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου.

Ο λόγος φυσικά για τον Γάλλο Σεμπαστιάν Οζιέ. Τον οδηγό που ακολουθεί τα βήματα του συμπατριώτη του Σεμπαστιάν Λεμπ.

Συνέντευξη στον Δημήτρη Δοντά

Στην πρώτη του χρονιά με το πρωτοεμφανιζόμενο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα VW Polo R WRC, o Οζιέ κάνει πράγματα και θαύματα.

Λίγο πριν την έναρξη του Ράλι Ακρόπολις, ο Σεμπαστιάν Οζιέ παραχώρησε συνέντευξη στο Sport24.gr στην οποία μιλάει για όλους και για όλα.

Aναλυτικά η συνέντευξη:

Μετά από τους πέντε πρώτους γύρους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, είσαστε επικεφαλής στην βαθμολογία. Ήταν κάτι που το περιμένατε;

" Δεν το περίμενα καθόλου. Εννοώ ότι η δεύτερη θέση στο Μόντε Κάρλο και οι τρεις νίκες ήταν μια πραγματική έκπληξη. Ήμουν πάντα σίγουρος για το Polo R WRC, αλλά δεν ήξερα, πριν ξεκινήσει η σεζόν, που βρισκόμασταν. Το μόνο που ξέρεις είναι πόσο ανταγωνιστικός είσαι εσύ και όλο το πακέτο, σε σχέση με τον ατναγωνισμό".

Έχετε τρεις νίκες μέχρι στιγμής. Τι σημαίνει αυτό, για μια νεοεισερχόμενη ομάδα στο WRC, όπως η VW ;

" Φυσικά, είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από τα καλά αποτελέσματα που έχουμε πετύχει μέχρι στιγμής! Είναι περισσότερο από ό, τι είχαμε ονειρευτεί πριν ξεκινήσει η σεζόν και κάνει τη ζωή μας ευκολότερη. Το σχέδιό μας πριν από την έναρξη της σεζόν ήταν να βρεθούμε εφέτος κάποιες φορές στο βάθρο, να κερδίσετε μερικά ράλι την επόμενη χρονιά και να παλέψουμε για το πρωτάθλημα το 2015. Τώρα, που έχουμε ήδη επιτύχει τους δύο πρώτους στόχους μας πρέπει να επανεξετάσουμε τον αρχικό μας στόχο. Ως οδηγός, ο οποίος που προπορεύεται στην βαθμολογία του πρωταθλήματος, θέλεις να είσαι στην ίδια θέση και στο τέλος της σεζόν. Σίγουρα. Αλλά πρέπει να έχουμε κατά νου, ότι πρέπει να διανύσουμε αρκετό δρόμο ακόμη γιατί υπάρχουν οκτώ ράλι και τα πάντα μπορούν να συμβούν".

Ποιες είναι οι αναμνήσεις σου από τα προηγούμενα Ακρόπολις;

" Μου αρέσει το ελληνικό ράλι γιατί έχω πολύ καλές αναμνήσεις από αυτό και όχι μόνο από τη νίκη μου το 2011. Κέρδισα τη δεύτερη θέση το 2009 και εκείνη η επιτυχία έχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου, γιατί από εκείνη την στιγμή και μετά τα πράγματα πηγαίνουν συνεχώς καλύτερα για εμένα".

Είναι το Ράλλυ Ακρόπολις το σκληρότερο στο καλεντάρι του WRC;

" Είναι από τα δύσκολα και σκληρά της χρονιάς. Όταν κάναμε τα πρώτα test drive μας μετά το Ράλι Αργεντινής, προσομοιώσαμε τις συνθήκες οι οποίες είναι τυπικές για την Ελλάδα, για να δούμε πού θα μπορούσαμε να βελτιώσουμε το Polo R WRC. Αυτό μας βοήθησε να κάνουμε μεγάλη πρόοδο και είμαι σίγουρος ότι θα είμαστε σε θέση να επιτύχουμε ένα ακόμα καλό αποτέλεσμα. Φυσικά, θα προτιμούσα να κερδίζουμε σε κάθε αγώνα, αλλά πρέπει να σκεφτούμε και το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Δεδομένης της άνετης επικράτησή μας σε ορισμένα ράλι, δεν είναι απολύτως απαραίτητο να κερδίζουμε κάθε φορά. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι να παίρνουμε βαθμούς οι οποίοι θα μας διατηρήσουν ψηλά".

Πιστεύετε ότι ο ανταγωνισμός στο WRC είναι ικανοποιητικός;

" Νομίζω ότι το WRC είναι ένα σπουδαίο πρωτάθλημα! Φυσικά σε κάθε τι υπάρχει περιθώριο για βελτίωση των πραγμάτων. Το WRC χρειάζεται περισσότερη τηλεοπτική κάλυψη που είναι απαραίτητη ώστε το πρωτάθλημα να πάρει μεγαλύτερη δημοσιότητα στα MME. Αλλά νομίζω ότι με την Red Bull ως νέο υποστηρικτή είμαστε σε πολύ καλό δρόμο. Και φυσικά θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι το ράλι είναι πολύ πιο δύσκολο να το παρακολουθήσει κάποιος στην τηλεόραση , σε σχέση με έναν αγώνα της Formula 1. Το γεγονός είναι λυπηρό γιατί το είναι ένα θεαματικό σπορ με καταπληκτικές εικόνες".

Το περασμένο Σαββατοκύριακο αγωνίστηκες με την Porsche Supercup κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου της F1 στο Μονακό. Πώς ήταν αυτό;

" Το Σαββατοκύριακο στο Μονακό όταν αγωνίσθηκα με την Porsche Mobil 1 Supercup ήταν μια φανταστική εμπειρία! Απόλαυσα ολόκληρο το Σαββατοκύριακο πολύ και ο η κατάταξή μου στον αγώνα δεν ήταν και τόσο άσχημη, αφού τερμάτισα 13ος στους 26 συμμετέχοντες. Ειδικά αν δείτε ότι είχα μόνο μισή ημέρα δοκιμών. Και, επίσης, είχα την ευκαιρία να γνωρίσω μερικούς σημαντικούς οδηγούς όπως ο Μπάτον, ο Φέτελ, ο Γκροζάν. Τώρα όμως είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω πίσω από Polo R WRC για την επίθεση στο χώμα, στο Ράλι Ακρόπολις".

Μπορεί το WRC να αποκτήσει το ίδιο κύρος με την F1;

" Δεν νομίζω ότι μπορεί να αποκτήσει το ίδιο κύρος και αίγλη, όπως F1. Θα πρέπει να αποδεχθούμε ότι η F1 είναι το νούμερο 1 όσον αφορά τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τα αστέρια που την ακολουθούν. Λίγη από αυτή το γκλάμουρ, δεν θα ήταν κακό για το WRC. Αλλά από την άλλη πλευρά το WRC είναι αληθινό motorsport, με φανατικούς οπαδούς σε όλο τον κόσμο. Και για αυτούς τους ενθουσιώδεις οπαδούς προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο μας!".

Ποια ήταν η καλύτερη και η χειρότερη στιγμή σας μέχρι τώρα στην καριέρα σας;

" Η νίκη μου στη Σουηδία αυτή την χρονιά. Αυτός ήταν απλά ένας τέλειος αγώνας και η πρώτη νίκη με την Volkswagen. Είχαμε μια μεγάλη μάχη με τον Σεμπαστιάν Λεμπ και υπήρχε μεγάλη πίεση από αυτόν. Επίσης, η πρώτη νίκη μου στην Πορτογαλία το 2010 θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Το χειρότερο ήταν συντριβή μου στο Ράλι Μόντε Κάρλο το 2011. Όταν χάνεις το αυτοκίνητο με ταχύτητα 160 χλμ./ώρα και κατευθύνεσαι προς τα δέντρα το μόνο που μπορούμε να κάνεις είναι να ελπίζεις ότι δεν θα σου συμβεί κάτι πάρα πολύ κακό"

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ