X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο Σέρτζιο Πέρεζ κοντά στην πόρτα της εξόδου από τη Red Bull Racing

Red Bull driver Sergio Perez, from Mexico, shows his helmet during a press conference in Mexico City, Wednesday, Oct. 23, 2024, ahead of the weekend Formula One Mexico Grand Prix auto race. AP PHOTO/MOISES CASTILLO

Τις τελευταίες ημέρες υπήρξε μια πολύ σημαντική εξέλιξη σε σχέση με το μέλλον του Σέρτζιο Πέρεζ στην πρωταθλήτρια της Formula 1, που ενδέχεται να είναι κομβικής σημασίας για τη συνέχιση της συνεργασίας του Μεξικανού με τη Red Bull Racing.

Η εξέλιξη αυτή αφορά σε έναν από τους χορηγούς που υποστηρίζουν τον Σέρτζιο Πέρεζ. Συγκεκριμένα, η RBR ανακοίνωσε τη χορηγική συμφωνία της με την αμερικανική εταιρεία τηλεπικοινωνιών ΑΤ+Τ, που είναι βασική εμπορική ανταγωνίστρια της εταιρείας Telmex - ειδικά στο Μεξικό.

Η Telmex ανήκει στον Μεξικανό δισεκατομμυριούχο Κάρλος Σλιμ, ο οποίος υποστηρίζει με δεκάδες εκατομμύρια δολάρια ετησίως τον Σέρτζιο Πέρεζ - μέσω χορηγιών τόσο στον ίδιο όσο και στη Red Bull Racing.

Το γεγονός, λοιπόν, ότι η Telmex δεν θα βρίσκεται πάνω στο αυτοκίνητο της Red Bull το 2025 αναμένεται να έχει σημαντικές επιπτώσεις στα θεμέλια που κρατούσαν μέχρι σήμερα τον Πέρεζ στην ομάδα του Μίλτον Κινς.

Ο Κάρλος Σλιμ εξήγησε πως “συζητάμε ακόμα με την ομάδα, αλλά η πρόθεσή μας είναι να συνεχίζουμε πάντα να στηρίζουμε τον Τσέκο [Πέρεζ]. Θα συνεχίσουμε να τον υποστηρίζουμε, χωρίς αμρφιβολία.

Το συμβόλαιό μας με τον Τσέκο είναι ξεχωριστό από τη χορηγική μας συνεισφορά στην ομάδα. Πάντα ήταν έτσι, όσο καιρός είμαστεμε αυτή την ομάδα. Αλλά αν δεν έχουμε πλέον τη δυνατότητα να δουλεύουμε με την ομάδα, θέλουμε αναμφίβολα να συνεχίσουμε με τον Τσέκο, ανεξαρτήτως της ομάδας στην οποία βρίσκεται ο Τσέκο”.

Η εξέλιξη αυτή δείχνει ότι το “διαζύγιο” της RBR με τον 34χρονο Πέρεζ είναι πλέον, θέμα χρόνου, παρότι φέτος οι δύο πλευρές υπέγραψαν την επέκταση του συμβολαίου τους για άλλα δύο χρόνια, μέχρι το τέλος του 2026.

Ο διευθυντής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ AP PHOTO/DARKO BANDIC

Εμμέσως πλην σαφώς, το ενδεχόμενο αυτό παραδέχθηκε και ο Κρίστιαν Χόρνερ, ο οποίος ποτέ στο παρελθόν δεν είχε εκφράσει την παραμικρή αμφιβολία σχετικά με την παραμονή του Πέρεζ στο Μίλτον Κινς. Το έκανε τώρα όμως, αφότου η ομάδα του έπεσε πίσω και από τη Ferrari στη βαθμολογία του πρωταθλήματος κατασκευαστών.

Είμαστε πλέον μόλις 3οι στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ο Τσέκο ξέρει ότι η F1 είναι ένα σπορ που βασίζεται στα αποτελέσματα, και αναπόφευκτα όταν δεν τα φέρνεις πέφτουν πάνω σου όλα τα φώτα”, είπε ο Χόρνερ μετά το GP Μεξικού. “Ως ομάδα, έχουμε κάνει τα πάντα για να τον υποστηρίξουμε, και θα κάνουμε το ίδιο και στη Βραζιλία.

Όμως, έρχεται κάποια στιγμή που δεν μπορούμε πια να κάνουμε κάτι. Αυτή είναι η στιγμή στην οποία πρέπει να λαμβάνονται δύσκολες αποφάσεις”, συμπλήρωσε ο Βρετανός, μετά από τον αποκλεισμό του Πέρεζ στο Q1 των δοκιμών κατάταξης του αγώνα της Πόλης του Μεξικού, και την αποτυχία του -για 5ο αγώνα φέτος- να σκοράρει βαθμούς για την ομάδα.

Ήδη, η Red Bull επέλεξε να βάλει στο δεύτερο κόκπιτ της θυγατρικής της RB (την πρώην Alpha Tauri) τον Λίαμ Λόσον, με απότερο στόχο -σύμφωνα με πολλούς- να τον ετοιμάσει για το ενδεχόμενο προαγωγής του στην μεγάλη ομάδα, δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν, όταν χρειαστεί.

Για τον ίδιο σκοπό έχει προγραμματίσει μία ημέρα δοκιμών με το μονοθέσιο της Red Bull Racing για τον Γιούκι Τσουνόντα, τον δεύτερο οδηγό της RB. Για την προαγωγή του Ιάπωνα δίπλα στον Φερστάπεν φέρεται να ασκεί έντονες πιέσεις και η Honda, που προμηθεύει με κινητήρες τις δύο ομάδες της Red Bull.

Στην περίπτωση, τώρα, που ένας εκ των Λόσον ή Τσουνόντα προαχθεί στη RBR το 2025, θα προκύψει μια ελεύθερη θέση στη RB του χρόνου. Για τη θέση αυτή η Red Bull έχει στην Ακαδημία της αρκετούς νέους οδηγούς, και κυρίως τον Ισάκ Χατζάρ, αλλά δεν έχει κρύψει το θαυμασμό της για το εντυπωσιακό φετινό ντεμπούτο του Φράνκο Κολαπίντο, του νεαρού Αργεντινού που κλήθηκε το Σεπτέμβριο να αντικαταστήσει τον Λόγκαν Σάρτζεαντ στη Williams F1.

Ο Φράνκο Κολαπίντο στο περιθώριο του GP Μεξικού 2024 AP PHOTO/MOISES CASTILLO

Δεδομένου ότι το 2025 το κόκπιτ της Williams του Κολαπίντο θα καταλαμβάνει ο Κάρλος Σάινθ, ο Αργεντινός αναζητά μια αγωνιστική θέση στη F1 για τη νέα χρονιά. Η προσπάθεια του διευθυντή της Williams, Τζέιμς Βάουλς, να τον τοποθετήσει στη Sauber-Audi φέρεται να απέτυχε, οπότε η μόνη άλλη θέση που ενδέχεται να ανοίξει είναι της RB.

Ο Κολαπίντο, επιπλέον, δεν έχει μόνο το εντυπωσιακό του ταλέντο -που επέδειξε στους αγώνες του με τη Williams από το GP Ιταλίας και μετά- να προσφέρει, αλλά και την υποστήριξη από σημαντικούς χορηγούς της χώρας του. Όπως από τη Globant, που ανήκει στους χορηγούς και της Williams και της Formula 1.

Παρότι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο μάνατζερ του Κολαπίντο είχε εκτεταμένες επαφές με τη Red Bull, για μια θέση στην RB το 2025, ο 21χρονος Αργεντινός διέψευσε το ενδεχόμενο να πάει στην ομάδα της Φαέντσα του χρόνου.

"Δεν καταλαβαίνω από που προέρχονται όλα αυτά” είπε ο Κολαπίντο στο F1 TV. "Δεν έχω κάποια θέση για την επόμενη χρονιά και προς στιγμήν ξέρω ότι δεν θα είμαι στη Formula 1. Πιθανότατα θα αγωνίζομαι κάπου άλλου. Ελπίζω να δείξω φέτος ότι αξίζω μια θέση για να γυρίσω το 2026 ή ‘27, αυτός είναι ο στόχος και γι’ αυτό κάνω ό,τι μπορώ αγώνα με τον αγώνα”, πρόσθεσε.

Το πρόβλημα με τον Κολαπίντο είναι ότι δεσμεύεται με μακροχρόνιο συμβόλαιο με τη Williams. Το να τον αποκτήσει μια ομάδα δανεικό “δεν ενδιαφέρει καμία ομάδα. Δεν θέλεις να εκπαιδεύεις έναν οδηγό για μια άλλη ομάδα” εξήγησε ο Χέλμουτ Μάρκο της Red Bull.

TAGS FORMULA 1 F1 RED BULL ΣΕΡΤΖΙΟ ΠΕΡΕΖ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ