Ο Σέρτζιο Πέρεζ κοντά στο Μαρανέλο -Προχωρημένες επαφές με τη Ferrari για το WEC
Μετά το τέλος της καριέρας του στη Red Bull Racing, και πιθανώς στη Formula 1, ο Σέρτζιο Πέρεζ φέρεται να είναι σε προχωρημένες επαφές με τη Scuderia Ferrari για να ενταχθεί στην ομάδα AF Corse για τους αγώνες αντοχής - με προφανή στόχο να προσθέσει και τη νίκη στις 24 Ώρες του ΛεΜάν στο παλμαρέ του.
Ο Μεξικανός φαίνεται πως θα γυρίσει ολοκληρωτικά σελίδα, μακριά από τη Red Bull, αγνοώντας φυσικά την προσβλητική πρόταση του διευθυντή της RBR Κρίστιαν Χόρνερ να κάνει φέτος ένα-δύο show-runs (εκδηλώσεις του marketing στο κέντρο μεγάλων πόλεων).
Μετά την απόφαση της Red Bull να πληρώσει τον Μεξικανό σχεδόν 14 εκατομμύρια ευρώ για σπάσει το συμβόλαιό του, ώστε να προωθήσει του χρόνου στη θέση του τoν Λίαμ Λόσον, ο Πέρεζ φαίνεται ότι δύσκολα θα προλάβει πια να βρει κάτι αξιόλογο σε κάποιον κορυφαίο θεσμό του παγκόσμιου μότορσπορ για το 2025. Όμως, πέραν αυτού, συζητά αρκετές προτάσεις και επιλογές.
Μία από αυτές μπορεί να είναι η ομάδα της Cadillac F1, που χτίζεται εν λευκώ για να μπει στη Formula 1 το 2026 - με κινητήρες της Ferrari. Ο Πέρεζ ίσως να εποφθαλμιά μια θέση στην Cadillac, και θα μπορούσε να ισχύει και το αντίθετο - μιας και η νεοσύστατη ομάδα χρειάζεται έναν οδηγό της εμπειρίας του.
Ο βασικός στόχος του Τσέκο είναι να γυρίσει στη Formula 1, αλλά μέχρι να -και εφόσον- το πετύχει εξετάσει κι άλλες επιλογές από το ευρύτερο μότορσπορ. Μία από αυτές αφορά, σύμφωνα με την ισπανική εφημερίδα MARCA, στη συμμετοχή του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), για την οποία “συζητά με μια από τις μεγάλες ομάδες”.
Η ομάδα αυτή πιστεύεται ότι είναι η AF Corse της εργοστασιακής Ferrari, και αυτό που συζητάται φέρεται να είναι η συμμετοχή του Τσέκο με τη Ferrari 499P σε λίγους και επιλεγμένους αγώνες της νέας σεζόν του θεσμού - συμπεριλαμβανομένου, φυσικά, του θρυλικού αγώνα των 24 Ωρών του ΛεΜάν.
Θυμίζουμε ότι ο Πέρεζ ήταν οδηγός της Ακαδημίας της Ferrari, που τον τοποθέτησε στη Sauber στα ξεκινήματά του στη Formula 1 - πριν ο Μεξικανός φύγει για τη McLaren, κι έπειτα τη Force India / Racing Point και τέλος της Red Bull Racing.